جمعه 10 فروردین 1403   03:55:16
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشکده





1400/12/22 یکشنبه دیدار و گفتگوی صمیمانه سرپرست دانشگاه با اعضای هیات علمی دانشگاه
دکتر محمدی منش سرپرست دانشگاه در دیدارهای جداگانه ای با اساتید دانشکده های ادبیات و علوم انسانی، دانشکده فنی و مهندسی و عمران و معماری، دانشکده علوم پایه و علوم ریاضی و آمار دیدار و گفتگو کرد.
در این جلسات جداگانه که 3 تا 6 ساعت به طول انجامید، همه اعضای هیات علمی دانشکده های مختلف حاضر در جلسه به بیان دیدگاه ها، پیشنهادات و انتقادات خود در زمینه های مختلف علمی و آموزشی دانشگاه پرداختند. برخی عناوین موضوعات مطرح شده در این جلسات عبارتند از: بیان کمبودهای آموزشی و پژوهشی، مشکلات مرتبط با گرنت، فرصت های مطالعاتی، آیین نامه ها و مقررات سختگیرانه در زمینه های مختلف از جمله آیین نامه ترفیع، کمبود عضو هیات علمی در رشته های مختلف، محدودیت امکانات آزمایشگاهی، بروکراسی اداری حاکم بر فعالیت ها، کمبود امکانات رفاهی در محیط کار، کمبود وسایل مصرفی آزمایشگاه ها، کمبود کارمند و کارشناس آزمایشگاه در حوزه های مختلف، مشکلات مالی مربوط به تسویه حساب گرنت و طرح های پژوهشی، ضرورت اخذ مجوزهای رشته و گرایش ها و ...
در پایان جلسات دکتر محمدی منش سرپرست دانشگاه رویکردهای اداری، مالی، پژوهشی، و آموزشی آینده دانشگاه را اعلام و بر ضرورت حضوری شدن فعالیت های آموزشی دانشگاه تاکید کرد. وی ابراز امیداوری کرد، با همراهی اعضای هیات علمی و کارکنان مشکلات پیش رو را بتوان در حد توان برطرف نمود.
سرپرست دانشگاه همچنین در روزهای یکشنبه، دوشنبه به طور جداگانه با اعضای هیات علمی دانشکده های کشاورزی و منابع طبیعی و محیط زیست دیدار و گفتگو خواهد کرد. روز چهارشنبه نیز سرپرست دانشگاه با کارمندان دانشگاه دیدار و گفتگو خواهد کرد.