 |
1404/5/28 سهشنبه امضای چهار تفاهمنامه مهم میان وزارت جهاد کشاورزی و دانشگاه ملایر در نشست مشترک رئیس دانشگاه و مدیر کل آبخیزداری و حفاظت خاک سازمان منابع طبیعی، چهار تفاهمنامه همکاری میان این وزارتخانه و دانشگاه ملایر به امضا رسید:
- واگذاری و اجرای عملیات مطالعه حوزه آبخیز معرف-زوجی گنبد به دانشگاه ملایر
- واگذاری مطالعه بخشی از حوزه آبخیز شمال استان به دانشگاه ملایر به ارزش ۲ میلیارد تومان در مدت دو سال.
- تخصیص ۵۰۰ میلیون تومان برای آموزش کارشناسان، ذینفعان و بهره برداران حوزههای آبخیز شهرستان با مدیریت دانشگاه.
- حمایت از فعالیت های تحقیقاتی اساتید و پارساهای دانشجویی در عرصه جنگل تحقیقاتی مجاور دانشگاه.
* همچنین مقرر شد حوزه بینالملل وزارت جهاد کشاورزی بخشی از حمایتهای مالی و معنوی همایش ملی مرتعداری ایران که در آبانماه 1404 در دانشگاه ملایر برگزار میشود را برعهده گیرد.
این تفاهمنامهها با هدف توسعه فعالیتهای مطالعاتی، آموزشی و مدیریتی در حوزههای آبخیز به اجرا در خواهند آمد. |
|
|
 |
1404/5/20 دوشنبه اطلاعیه نحوه چینش و اسکان دانشجویان در ایام امتحانات در سراهای دانشجویی
قابل توجه دانشجویان ارجمند
💠ضمن آرزوی توفیق و تندرستی برای دانشجویان گرامی به اطلاع می رساند سراهای دانشجویی از روز جمعه ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۴ بازگشایی و آماده پذیرش دانشجویان ارجمند می باشند.
🔺نحوه چینش و اسکان دانشجویان در ایام امتحانات در سراهای دانشجویی مطابق چینش نیمسال دوم سال تحصیلی جاری می باشد.
🔺دانشجویان تحصيلات تکمیلی اعم از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری که مراحل تصویب پروپوزال ایشان انجام شده با توجه به ماهیت تجربی و ازمایشگاهی بودن پارساهای تصویب شده، می توانند با نامه کتبی استاد محترم راهنما در بستر اتوماسیون اداری دانشگاه خطاب به معاون دانشجویی از زمان بازگشایی خوابگاه ها؛ اسکان داشته باشند.
🔺دانشجویانی که فاصله محل زندگی آنها تا دانشگاه بیش از ۴۵۰ کیلومتر باشد، در بازه زمانی بین پایان امتحانات تا شروع سال تحصیلی جدید می توانند در سراهای دانشجویی اقامت داشته باشند.
🔺در بازه زمانی بین پایان امتحانات تا شروع سال تحصیلی جدید، امکان ارائه خدمات سرویس های حمل و نقل دانشجویی، تغذیه، بوفه و انتشارات وجود ندارد.
🔺دانشجویان ساکن سراهای دانشجویی خودگردان که فاصله محل زندگی آنان تا دانشگاه بیش از ۴۵۰ کیلومتر باشد، در بازه زمانی بین پایان امتحانات تا شروع تحصیلی جدید در خوابگاه های دانشگاه اسکان داده می شوند.
🔺امکان ثبت درخواست اقامت در سراهای دانشجویی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۵ - ۱۴۰۴ به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه بوستان می باشد که متعاقبا جزئیات آن به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.
معاونت دانشجویی
اداره رفاه و سراهای دانشجویی
|
|
 |
1404/5/19 یکشنبه خرید کتب فارسی و لاتین از نمایشگاه کتاب تهران
با عنایت به برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در اردیبهشت ماه 1404،کتابخانه مرکزی دانشگاه با ارسال درخواست به تمامی مدیران گروه های آموزشی و شورای صنفی دانشجویان ، از آنان درخواست کرد ضمن مراجعه به پایگاه اینترنتی نمایشگاه و مشاهده لیست کتب موجود، نسبت به ارسال فهرست کتابهای مورد نیاز اقدام نمایند.
پس از جمع آوری لیست کتابهای مورد نیاز گروه های آموزشی، کتابخانه مرکزی دانشگاه نسبت به تامین اعتبار به مبلغ حدود 300 میلیون تومان جهت خرید کتب مورد نیاز از نمایشگاه اقدام نمود که با توجه به درخواستهای رسیده، تعداد حدودا هزار جلد کتاب در237 عنوان خریداری و تحویل کتابخانه مرکزی شده است که پس از پایان عملیات ثبت در سامانه کتابخانه، در اختیار اساتید، دانشجویان و تمامی علاقه مندان قرار گرفته است .(با عنایت به رایزنیهای انجام شده ، تمامی کتب با 20 درصد تخفیف خریداری و در اختیار دانشگاه قرارگرفته است).
ضمنا با رایزنی و پیگیری های انجام شده و مشورت با برخی از اساتید مرتبط در دانشکده های مختلف ، معادل 180 میلیون تومان کتابهای لاتین چاپ 2024 و 2025 با 17 عنوان و هر عنوان یک جلد (جمعا 17 جلد) از نمایندگی انتشارات اشپرینگر در ایران، به صورت رایگان دریافت و تحویل کتابخانه مرکزی دانشگاه شد.
همچنین بیش از هزار جلد پایان نامه های دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی (ذخیره شده در لوح فشرده)،که به صورت ناقص در سامانه کتابخانه بارگذاری شده یا اصلا بارگذاری نگردیده بود، پس از انجام اصلاحات لازم ، بارگذاری و در اختیار دانشجویان و علاقه مندان قرار گرفته است.
|
|
 |
1404/5/15 چهارشنبه اطلاعیه مهمانی ویژه دانشجویان دارای شرایط خاص
قابل توجه دانشجویان دارای شرایط خاص
«تحت پوشش نهادهای حمایتی نظیر کمیته امداد و بهزیستی،بیماری صعب العلاج خود یا اعضای درجه یک خانواده ، فوت اعضای درجه یک خانواده و ....»
که برای نیمسال اول سالتحصیلی جدید نیاز به مهمانی یا تمدید مهمانی دارند
حداکثر تا تاریخ ۷ شهریور ماه سالجاری نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه سجاد به نشانی https://portal.saorg.ir اقدام نمایند.
لازم به ذکر است تاریخ فوق قابل تمدید نبوده و به درخواستهایی که بعد از تاریخ مذکور در سامانه درج گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
|
|
 |
1404/5/10 جمعه چاپ مقالات اعضای هیأت علمی دانشگاه ملایر در مجلات معتبر و برجسته بین المللی
* مقاله دکتر داریوش دریایی استادیار گروه مهندسی عمران و همکاران ایشان با عنوان
Chemical properties and mechanical performance of bitumen and asphalt Mixtures with Reclaimed Asphalt Pavement (RAP)under varying temperature conditions
در مجله Construction and Building Materials که دارای شاخص هرش 259 است به چاپ رسیده است و جزء مقالات ده درصد برتر موضوعی می باشد.
لینک مقاله: https://doi.org/10.1016/j.conbuildmat.2025.142343
* مقاله دکتر فرشاد سلیمانی استادیار گروه مواد و سرامیک و همکاران ایشان با عنوان
Novel phosphate glass ceramic of CaO-TiO2-P2O5 system containing Nd3+
در مجله Ceramics Internationalکه دارای شاخص هرش 155 است به چاپ رسیده است و جزء مقالات ده درصد برتر موضوعی می باشد .
لینک مقاله: https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0272884225008818
این موفقیت ها را به همکاران محترم هیأت علمی تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون ایشان را از خداوند منان خواستاریم.
معاونت پژوهشی و فناوری
|
|
 |
1404/5/6 دوشنبه اطلاعیه: قابل توجه دانشجویان پسر ورودی سال 1399 مقطع کارشناسی و سال 1401مقطع کارشناسی ارشد
با توجه به اینکه مدت زمان معافیت تحصیلی ( نظام وظیفه) این دسته از دانشجویان در مورخ ۱۴۰۴/۰۶/۳۱ پایان می یابد، خواهشمند است حداکثر تا ۱۵ شهریور ماه جهت مشخص نمودن وضعیت معافیت تحصیلی(نظام وظیفه) خود به واحد نظام وظیفه -آقای پورتقی- واقع در اداره کل امور آموزشی مراجعه و یا با شماره ۰۸۱۳۲۴۵۷۳۶۶ تماس حاصل فرمایند.
لازم به ذکر است درصورت عدم تعیین تکلیف وضعیت معافیت تحصیلی (نظام وظیفه) عواقب آن برعهده دانشجو بوده و دانشگاه هیچ گونه مسئولیتی را نمی پذیرد.
شماره تماس: ۰۸۱۳۲۴۵۷۳۶۶
مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ملایر
|
|
 |
1404/4/28 شنبه نتایج اولیه پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) مقطع کارشناسی ارشد – تیرماه ۱۴۰۴ اعلام شد.
پیرو برگزاری جلسه شورای هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه در تاریخ ۲۱ تیرماه ۱۴۰۴ و با عنایت به بررسیهای بهعملآمده، فهرست اولیه دانشجویان منتخب معرفیشده از سوی گروهها و دانشکدههای مختلف آموزشی دانشگاه، مطابق با شیوهنامه جدید انتخاب دانشجویان برتر (مصوب ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۱)، جهت اطلاعرسانی به شرح زیر منتشر میگردد.
توجه:
تأکید میگردد که نتایج اعلامشده در این مرحله صرفاً بهصورت اولیه بوده و نتیجه قطعی پذیرش منوط به تأیید نهایی سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود.
ردیف |
نام و نام خانوادگی |
رشته |
دانشکده |
1 |
صبا حشمتی |
علوم دامی – تغذیه طیور |
کشاورزی |
2 |
نگین میرزاوند |
علوم دامی – تغذیه دام |
3 |
تینا ترکمان اسدی |
مهندسی تولید ژنتیک گیاهی-تولید گلخانه ای |
4 |
صبا روزبهانی |
5 |
محمدرضا شمشیری |
علوم ومهندسی باغبانی- درختان میوه |
6 |
فاطمه قاسمی سامنی |
فیزیک ماده چگال |
علوم پایه |
7 |
فاطمه ظاهری |
8 |
نازنین صادقی دستجرده |
فوتونیک |
9 |
ماجده زارعی مسلک |
زیست فناوری |
بین رشته ای |
10 |
فرشته قهرمانی |
علم داده |
11 |
حدیث کرمی |
هوش مصنوعی |
12 |
نرگس ملکی |
13 |
محبوبه شامحمدی |
14 |
نسترن دارابی |
15 |
امیرمحمد فیروزی |
تکثیر و پرورش آبزیان |
منابع طبیعی و محیط زیست |
16 |
شیدا خاکباز |
آبخیزداری شهری |
17 |
یگانه گرجی ازندریانی |
آبخیزداری شهری |
18 |
فاطمه فقیهی |
مدیریت حوزه آبخیز |
19 |
پریا جامه بزرگی |
مدیریت حوزه آبخیز |
20 |
محمد القاصی |
آلودگی محیط زیست |
21 |
ملیکا شمس |
ارزیابی و آمایش سرزمین |
22 |
مریم طاهری |
مهندسی برق |
فنی و مهندسی |
23 |
محمد محمودی |
زبان انگلیسی |
ادبیات و علوم انسانی |
24 |
پارسا امیدی |
زبان انگلیسی |
25 |
عارفه مظلومی |
روانشناسی عمومی |
26 |
متین اسدی نیکویان |
روانشناسی عمومی |
27 |
کیمیا اسماعیلی |
روانشناسی عمومی |
28 |
ملیکا قنصوریان زاده |
روانشناسی عمومی |
29 |
عطیه رضائی تبار |
روانشناسی عمومی |
30 |
زهرا مولائی |
حقوق کیفری و جرم شناسی |
31 |
سیده نیلوفر حسینی |
حقوق کیفری و جرم شناسی |
32 |
آتنا صادقی مالواجردی |
حقوق کیفری و جرم شناسی |
33 |
ستایش موذنی بیستگانی |
مدیریت بازرگانی-بازاریابی |
34 |
کوثر عبدی تکیه |
مدیریت بازرگانی-بازرگانی بین المللی |
35 |
فاطمه روستاولدی |
مدیریت بازرگانی-بازرگانی داخلی |
36 |
امیرحسین خجسته |
برنامه ریزی درسی |
37 |
پانیذ عابد اصغری |
مهندس معماری |
عمران و معماری |
|
|
 |
1404/4/19 پنجشنبه اطلاعیه شماره ۴ آموزشی: کلیه امتحانات باقیمانده پایانی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از تاریخ ۳ شهریورماه و بصورت حضوری برگزاری می گردد.
🔹 احتراما به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی و استادان محترم میرساند بنابر تصمیم اتخاذ شده در جلسه ۳۰۹ شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و جلسه هیات رئیسه دانشگاه ملایر و پیرو اطلاعیه شماره ۳ آموزشی:
✅ کلیه امتحانات باقیمانده پایانی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳, بدون تغییر ساعت، در روزهای ۳ الی ۶ شهریور و ۸ الی ۱۳ شهریور و بصورت حضوری برگزار می گردد.
🌟 « برنامه و تاریخ دقیق برگزاری امتحانات به شرح ذیل می باشد:
۱- ساعت برگزاری امتحانات تغییر نمی کند
۲- روزهای برگزاری امتحانات به صورت زیر تغییر می یابد:
۰۳/۲۵ ----» ۰۶/۰۳
۰۳/۲۶ ----» ۰۶/۰۴
۰۳/۲۷ ----» ۰۶/۰۵
۰۳/۲۸ ----» ۰۶/۰۶
۰۳/۳۱ ----» ۰۶/۰۸
۰۴/۰۱ -----» ۰۶/۰۹
۰۴/۰۲ ----» ۰۶/۱۱
۰۴/۰۳ ----» ۰۶/۱۲
۰۴/۰۴ ----» ۰۶/۱۳
✅همچنین کلیه امور مربوط به دانشجویان تحصیلات تکمیلی از قبیل دفاع از : پایان نامه و رساله ها، آزمون جامع، دفاع از پروپوزال های دکتری و ... نیز از تاریخ ۳ شهریورماه تا ۳۰ مهر به صورت حضوری برگزار می گردد.
🌟 نکته مهم: در صورت هر گونه تغییر در برنامه ها، یا ابلاغیه های وزارتی به دانشجویان محترم از طریق تارنما و یا کانال دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.
🍀 خداوند بزرگ یار و یاور شما و میهن عزیزمان باشد.
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ملایر
✾•┈┈┈┈┈✦❀✦┈┈┈┈┈•✾
👈 سکوهای رسمی اطلاع رسانی دانشگاه ملایر
🌐 تارنما
https://malayeru.ac.ir
🆔 ایتا
@malayer_university
|
|