سه‌شنبه 1 مهر 1399   07:23:35
1398/7/10 چهارشنبه
درباره امور اداری
1393/11/19 یکشنبه

   مدیریت امور اداری در واقع جنبه های انسانی سازمان را در بر می گیرد، زیرا انسان عامل مهمی در نیل به اهداف سازمان و مدیریت به شمار می رود. تحقیقات امروزی بیانگر این واقعیت است که رابطه نزدیکی بین نحوه مدیریت منابع انسانی و امکان نیل به اهداف سازمانی وجود دارد، از این روست که این مدیریت امروزه به منزله یکی از شریان های مهم و حیاتی هر سازمانی محسوب می گردد. مدیریت امور اداری تخصص ویژه ای است که کوشش می نماید تا در جهت کسب رضایت کارکنان و تأمین هدف های سازمانی گام برداشته و سیاست گذاری نماید.این مدیریت، مسئولیت جمع آوری اطلاعات و برنامه ریزی در زمینه های پرسنلی، اداری، اجتماعی و رفاهی کارکنان دانشگاه را بر عهده دارد و کلیه ملزومات، نیازمندی های واحدهای مختلف را تهیه و در اختیار آنان قرار می دهد.

سامانه دریافت اطلاعات پرسنل دانشگاه
سامانه حضور و غیاب
1389/1/21 شنبه

تعداد بازديد اين صفحه: 119706
تعداد بازديد کنندگان سايت: 32208534 تعداد بازديد زيرپورتال: 20021275 اين زيرپورتال امروز: 2047 سایت در امروز: 2338 اين صفحه امروز: 12