سه‌شنبه 1 مهر 1399   07:55:22
1398/7/10 چهارشنبه
اخبار دانشگاهبيشتر
1399/6/29 شنبه
ارائه تسهیلات ویژه برای دارندگان رتبه های عالی در آزمون سراسری و پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه ملایر
به اطلاع شرکت کنندگان  آزمون سراسری می رساند، دانشگاه ملایر برای دارندگان رتبه کشوری زیر 1500 ( گروه آزمایشی تجربی، ریاضی و انسانی ) تسهیلات ویژه به شرح زیر ارائه می نماید.
- کمک هزینه خرید لپ تاپ
- اعطای کمک هزینه تحصیلی
- اختصاص خوابگاه رایگان تا 8 نیم سال تحصیلی ( در زمان برگزاری کلاسهای حضوری)
- کمک هزینه خرید کتاب های درسی
- سایر امتیازات مقرر در ضوابط وزارت علوم تحقیقات و فناوری
همچنین دانشگاه ملایر در برخی از رشته ها، بر اساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور دانشجو می پذیرد. پذیرش دانشجو  بدون توجه به رشته تحصیلی دوره دبیرستان صورت می گیرد.
متقاضیان محترم به منظور انتخاب این رشته ها می توانند تا روز دوشنبه 7 مهرماه 1399 به بخش « سامانه پذيرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي سراسري مهر ماه سال 1399 » مراجعه و  در سامانه مربوطه اقدام به ثبت نام نمایند.
1399/6/27 پنجشنبه
اطلاعیه شماره 1 / مرحله دوم (ارزيابي تخصصي) آزمون نيمه متمرکز دکتري سال تحصيلي 1400-1399 دانشگاه ملایر
بر اساس قانون سنجش و پذيرش دانشجو دوره‌هاي تحصيلات تکميلي در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي کشور پذيرش دانشجو در دوره دکتري تخصصي (PHD) سال 1399 دو مرحله اي خواهد بود که مرحله اول آن از طريق سازمان سنجش آموزش کشور انجام گرفت و مرحله دوم آن شامل مصاحبه علمي و سنجش عملي، بررسي سوابق آموزشي، پژوهشي و فنآوري داوطلبان است که توسط دانشگاه‌هاي پذيرنده دانشجو صورت مي گيرد. ضمن عرض تبريک و آرزوي موفقيت براي داوطلبان راه‌يافته به مرحله دوم (مصاحبه علمي) پذيرش دکتري دانشگاه ملایر، در راستاي اجراي اين مرحله موارد ذيل به اطلاع داوطلبان گرامي رسانده مي‌شود:

1- نحوه ثبت نام
داوطلبان حاضر در جلسه آزمون که براي آنها کارنامه مرحله اول (سنجش علمي) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است در صورت داشتن حد نصابهاي اعلام شده ميتوانند از تاريخ 27/06/99 تا دو روز مانده به زمان مصاحبه (طبق جدول زمانبندی این اطلاعیه) با مراجعه به سامانه ثبت نام اينترنتي نسبت به ثبت نام براي ارزيابي تخصصي اقدام نمايند. بديهي است منحصرا داوطلباني مي توانند جهت ارزيابي تخصصي در هر کد رشته- محل دانشگاه ملاير درخواست ارائه نمايند که با توجه به کارنامه مذکور داراي حد نصاب در آن کد رشته – محل باشند.
شايان ذکر است حدنصاب لازم براي داوطلبان داراي سهميه ايثارگر 70 درصد و براي داوطلبان داراي سهميه رزمندگان و مربيان حائز شرايط 80 درصد حدنصاب اعلام شده براي داوطلبان آزاد مي باشد که وضعيت آنها در کارنامه درج شده است.

2- نحوه ارزیابی داوطلبان در مرحله دوم 
  • مصاحبه دکتري به صورت غیر حضوری (مجازی) و با استفاده از سامانه جلسات مجازی دانشگاه براساس تاريخ‌هاي اعلام شده در جدول زمانبندي مصاحبه دکتري دانشگاه برگزار خواهد شد
  • ارزیابی داوطلبان در این مرحله براساس موارد زیر صورت خواهد گرفت:
نمره آزمون متمرکز مرحله اول به میزان ۵۰ درصد نمره کل نهایی داوطلب را تشکیل می دهد. ارزیابی داوطلبان در مرحله دوم براساس سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و مصاحبه علمی و سنجش علمی انجام می گیرد. بر این اساس از مجموع ۵۰ امتیاز این مرحله، سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری (۲۰ امتیاز) و مصاحبه علمی و سنجش علمی (۳۰ امتیاز) را شامل می شود.

جدول شماره (1) :  نحوه محاسبه امتيازات سوابق آموزشی، پژوهشي و فناوری
ردیف نوع فعاليت امتياز نحوه ارزيابي
1 1-1 مقالات علمی-پژوهشی (داخلی و خارجی) مرتبط با رشته تحصیلی
1-2 گاهی ثبت اختراع مورد تایید سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران
1-3 برگزیدگی در جشنواره های علمی معتبر
8 - هر مقاله تا 7 امتیاز  مطابق  آئين نامه ارتقاء

-گواهی ثبت اختراع بین المللی تا 7 و داخلی تا 5

-برگزیدگی داخلی تا 3 و خارجی تا 7 امتیاز
2 مقالات علمي-ترویجی مرتبط با رشته تحصیلی 2 هر مقاله تا 1 امتیاز مطابق آئين نامه ارتقاء
3 مقالات چاپ شده درکنفرانس های معتبر
( داخلی و خارجی )
1.5 خارجی تا 1 و داخلی 0.5 امتیاز
4 تأليف يا ترجمه کتاب مرتبط با رشته تحصیلی 1
5 معدل و کیفیت دانشگاه محل تحصیل 2 طبق نظر کمیته مصاحبه کننده
6 برگزیدگان المپیادهای علمی - دانشجویی 1.5 - رتبه 1 تا 3، 1.5امتیاز
- رتبه 4 تا 6 ،  1 امتیاز
- رتبه 7 تا 9،  0.5 امتیاز
7 مدرک زبان معتبر 4 طبق جدول شماره 4
8 جمع 20

جدول شماره (2) :  نحوه محاسبه امتیاز مصاحبه علمی و سنجش علمی
رديف شاخص ارزیابی حداکثرامتياز
1 تسلط در تجزیه و تحلیل مسائل علمی و پاسخگویی و به سئوالات 4
2 وسعت نظر، نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی 4
3 شخصیت، متانت و نحوه تعامل 4
4 نگرش و اطلاعات فناورانه مرتبط با رشته تحصیلی 4
5 توانایی فن بیان و انتقال مطالب 4
6 همراستایی زمینه پژوهش داوطلب با اولویت های علمی اعضای گروه (نظر استاد راهنما) 10
جمع 30

جدول شماره (4) :  نحوه محاسبه امتیاز مدرک زبان (ردیف 7 جدول شماره 1)
MSRT
(MCHE)
IELTS
Equivalent
TOEFL
IBT
TOEFL
Computer
TOEFL, PAPER+
TOLIMO
حداکثر امتیاز
100-95 9-5/7 120-113 300-263 680-625 4
90 7 100 250 600
85 5/6 91-90 232 575 5/3
80 6 80-79 213 550 3
75 5/5 70-69 196 525 5/2
70 5 60-56 173 500 2
65 5/4 50-49 152 475 5/1
55 4 40-39 133 450 1
45 5/3 30-29 113 425 5/0

3- برنامه زمانی انجام مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی (مرحله ارزیابی تخصصی)
مصاحبه از ساعت ۸ تا ۱۳ و در صورت لزوم، ادامه آن از ساعت ۱۴ الی ۱۸ روزهای ذکر شده خواهد بود. قبل از برگزاری جلسه آزمون، زمان تقریبی انجام مصاحبه هر داوطلب اطلاع رسانی خواهد شد.
 
کد رشته محل کد رشته امتحاني رشته امتحاني گرايش دوره ظرفيت تاريخ مصاحبه تخصصي

تاريخ مصاحبه تخصصي (جامانده ها)
2942 2233 رياضي محض جبر روزانه 3 7 و 13 مهر 15 مهر
3001 2233 رياضي کاربردي آناليز عددي روزانه 3 7 و 13 مهر 15 مهر
3237 2238 فيزيک فيزيک ماده چگال روزانه 8 2 و 8 مهر 9 مهر
3721 2307 مهندسي عمران سازه روزانه 3 5 و 12 مهر 16 مهر
4639 2401 علوم و مهندسي محيط زيست -- روزانه 3 6 و 14 مهر 19 مهر
4644 2401 علوم و مهندسي محيط زيست -- نوبت دوم 3 6 و 14 مهر 19 مهر
4 – مدارک مورد نیاز
لازم است داوطلبان قبل از شرکت در جلسه غیرحضوری جهت مصاحبه، ابتدا نسبت به ثبت نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک مورد نیاز زیر در سامانه ثبت نام دانشگاه در مهلت تعیین شده اقدام نمایند.
در ارسال مدارک رعایت نکته ذیل الزامی است:
- در تهیه فایل های تصویری مورد نیاز جهت بارگذاری ، از اصل مدارک و اسکن رنگی مدارک استفاده شود. (اسکن مدارک بصورت سیاه سفید بررسی نخواهد شد.) (حتما اسکن مدارک با فرمت jpg یا Pdf باشد)
تذکر مهم:
لازم و ضرورریست متقاضی محترم تمامی مدارک را در یک پوشه قرار داده و سپس بصورت فایل zip یا rar در سامانه بارگذاری نماید. حتما نام پوشه بدین صورت باشد : نام ، نام خانوادگی، کد ملی (به صورت حروف انگلیسی . به عنوان مثال Ali.Akbari.4123456789.rar

مدارک مورد نیاز برای بارگذاری در سامانه ثبت نام دانشگاه:
  • فرم تکمیل شده مشخصات فردی (فرم شماره ۱ – پیوست اطلاعیه)
  • کلیه صفحات شناسنامه
  • کارت ملی
  • عکس ۴×۳
  • تعهد نامه تحویل اصل مدارک (تکمیل و بارگذاری نسخه چاپی الزامی است.) (فرم شماره 3 – پیوست اطلاعیه)
  • ریزنمرات و مدارک تحصیلی مقاطع تحصیلی (آموزش عالی) قبل (کاردانی، کارشناسی،کارشناسی ارشد)
  • گواهی معدل (برای دانشجویان سال آخرمقطع کارشناسی ارشد)
  • مدرک زبان آزمون های زبان بین الملل مربوط به دو سال گذشته:
  • TOEFL MSRT, IELTS, TOLIMO
  • کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۹ + کارنامه انتخاب رشته دانشگاه ها
  • حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری/ معرفی نامه صادره از مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مربیان دانشگاه آزاد اسلامی
  • تعهد حضور تمام وقت  (فرم شماره ۲ – پیوست اطلاعیه)
  • سوابق پژوهشی (صفحه اول مقالات، اسناد مرتبط با اختراع، اکتشاف و ...)
تذکر 1: تنها به مقالاتی امتیاز داده می شود که در ژورنال های دارای نمایه معتبر بین المللی با مورد تایید وزارتین با اعتبار علمی- پژوهشی، چاپ با پذیرش شده باشند.
تذکر ۲- نشریاتی که مقالات متقاضی در آنها منتشر شده اند نباید در لیست سیاه (Black List) اعلام شده از طرف معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشند.
تذكر 3: گواهی پذیرش قطعی (با ذکر تاریخ دقیق دریافت مقاله، پذیرش و چاپ) برای مقالات چاپ نشده و صفحه اول آن مقاله
تذکر 4: تنها به مقالات کنفرانسی / همایشی داخلی که در همایش های معتبر برگزار شده توسط یکی از دانشگاههای زیر مجموعه وزارتین یا توسط انجمن های علمی تخصصی رشته مربوطه، ارائه شده باشد، امتیاز تعلق می گیرد.
تذکر 5 : تنها به مقالات کنفرانسی / همایشی خارجی که در همایش های معتبر ارائه شده باشد، امتیاز تعلق می گیرد.
تذکر 6: برگزیدگان رتبه اول تا سوم مرحله نهایی جشنواره های علمی معتبر بین المللی خوارزمی، فارابي، وازی و ابن سینا) باید تایید دبیرخانه جشنواره را نیز کسب و بارگذاری نمایند.
تذکر 7: گواهی ثبت اختراع با پد دارای تاییدیه از سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران باشد. برگزیدگان مرحله نهایی المپیادهای علمی دانشجویی باید تایید دبیر خانه المپیاد را نیز کسب و بارگذاری نمایند.
  • پرداخت مبلغ 800000 ریال (هشتصد هزار ریال) بابت هزينه آزمون به شماره حساب شبای
IR10-0170-0000-0011-2156-4060-01  به نام دانشگاه ملاير و بارگذاری رسید پرداختی آن
(بدون پرداخت هزينه، ثبت نام داوطلب نهايي نبوده و داوطلب حق شرکت در جلسه آزمون مصاحبه را نخواهد داشت.)
 (هزینه پرداخت شده برای ثبت نام الکترونیکی، بررسی مدارک و برگزاری مصاحبه بوده و به هیچ عنوان مسترد نمی‌شود.)
  • صفحه اول و چکیده  پایان نامه دوره کارشناسی ارشد (ویژه داوطلبان فارغ التحصيل)
  • یک نسخه پروپوزال (ویژه دانشجویان دوره کارشناسی ارشد)
  • توصیه نامه علمی (ارائه توصیه نامه از استاد راهنمای دوره کارشناسی ارشد)
  • آخرین حکم کارگزینی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن دسته از افرادی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده اند.
تذکر 1: بارگذاری موافقت نامه قطعی مبنی بر ادامه تحصیل از طریق سهمیه مربیان به تأیید معاون آموزشی یا معاون اداری و مالی (پشتیبانی) دانشگاه یا موسسه آموزش عالی
تذکر ۲: داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه مربیان باید در زمان ثبت نام در آزمون به صورت رسمی در یکی از مؤسسات آموزشی پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اشتغال به کار داشته باشند. این دسته از داوطلبان باید حداقل دارای سه سال سابقه کار به عنوان عضو هیات علمی تمام وقت باشند.
  • کارت معافیت یا پایان خدمت وظیفه عمومی یا مدرکی که وضعیت نظام وظیفه معرفی شده را با توجه به بند مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه ۳ دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور را مشخص نماید، جهت آقایان الزامیست.


تبصره ۱- آن‌دسته از داوطلبان که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.
تبصره ۲- داوطلبانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای بوده و حداکثر تا تاریخ  30/07/1399 فارغ التحصیل می شوند (اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور و یا فرم مندرج دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی) را تهیه و بارگذاری نمایند.
تذکر : به مدارکي که ناقص باشند و يا پس از پايان مهلت ثبت نام اينترنتي بارگذاری شوند ترتيب اثر داده نخواهد شد و صرفاً به مدارک بارگذاری شده و مورد تأييد توسط کميته ارزيابي امتيازبندي‌هاي مورد نظر تعلق مي گيرد. لازم به ذکر است آزمون مصاحبه تخصصي صرفا از داوطلباني صورت ميگيرد که ثبت نام اينترنتي خود را در زمان مقرر کامل کرده باشند.

6- جزئیات و نحوه برگزاری مصاحبه:
  •  جلسات مصاحبه از تاریخ دوم مهر ماه لغایت نوزدهم مهرماه ۱۳۹۹ به شیوه غیر حضوری برگزار خواهند شد.
  • جهت اطلاع از جزئیات زمان‌بندی، مسیرهای برقراری ارتباط الکترونیکی و نحوه برگزاری جلسات مصاحبه علمی به شیوه غیرحضوری به اطلاعیه‌ هایی بعدی که در سایت دانشگاه قرار خواهد گرفت مراجعه نمائید.
  •   عدم شرکت در جلسه مصاحبه در زمان های تعیین شده توسط دانشکده، به منزله انصراف از شرکت در این مرحله از آزمون خواهد بود.
رديف نام دانشکده شماره تماس
1 علوم پايه 081-32355404
2 منابع طبيعي و محيط زيست 081-32355330
3 علوم رياضي و آمار 081-32355466
4 عمران و معماري 081-32232346
5 کارشناس سامانه ثبت نام (در صورت بروز مشکل در ثبت نام از طریق سامانه) 081-32355413
1399/6/24 دوشنبه
ارتقاء مرتبه اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه ملایر
در نشست هیأت ممیزه دانشگاه بوعلی سینا که روز دوشنبه 24 شهریور 1399 برگزار گردید، اعضای محترم هیأت ممیزه پس از بررسی های تخصصی انجام شده به ارتقاء دکتر روح الله کریمی از اعضای هیأت علمی گروه مهندسی فضای سبز و دکتر عباس خاکپور از اعضای هیأت علمی گروه علوم تربیتی، از استادیاری به دانشیاری رای مثبت دادند.
ضمن عرض تبریک به ایشان، توفیقات روز افزون اساتید دانشگاه ملایر را از خداوند متعال مسألت داریم.
دفتر ریاست و روابط عمومی
دکتر روح الله کریمی
دکتر عباس خاکپور
1399/6/23 یکشنبه
محکومیت اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) و قرآن مجید توسط دانشگاهیان دانشگاه ملایر
 اهانت نشریه شارلی ابدو فرانسه به ساحت مقدس رسول رحمت، اخلاق و بیداری، قلوب همه مسلمانان جهان و آزادی خواهان را جریحه دار کرد. توهین و تمسخر در همیشه تاریخ نشانه عجز در منطق و استدلال بوده و همواره امری ناپسند تلقی می شود و بدون تردید اهانت به ساحت مقدس پیامبر حضرت محمد (ص) در راستای پروژه اسلام هراسی و ارائه چهره غیر واقعی از اسلام توسط رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکا طراحی شده است. بی تردید دنباله های این جریان شیطانی در ازای تاریخ، در همان مسیر تاریک قدم گذاشته اند و امید واهی دارند که بتوانند خورشید عالم ناب محمدی را خاموش کنند، اما وعده الهی تحقق خواهد پذیرفت و اسلام به عنوان آخرین و کامل ترین آیین انسان ساز آسمانی، سرانجام عالمگیر خواهد شد.
دانشگاهیان دانشگاه ملایر اقدام توهین آمیز این نشریه فرانسوی را به شدت محکوم کرده و همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند ضمن حفظ هوشیاری، هرگز دشمنی های سیاستمداران غربی را نسبت به توسعه اسلام در منطقه را فراموش نخواهند کرد.
1399/6/22 شنبه
گزارش دوم (برگزاری طرح اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر)
در راستای حمایت و پشتیبانی از طرح اردوی جهادی در مناطق محروم دکتر سایوند رئیس دانشگاه، دکتر نوری معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده محترم شهرستان ملایر، مسئول محترم دفتر نماینده دکتر بیگی نژاد، حجت الاسلام والمسلمین شیری معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و هیأت همراه از حوزه فرهنگی دانشگاه از روند برگزاری و طرح های در دست در اقدام در محل فعالیت اردوی جهادی بازدید به عمل آوردند .
در این بازدید ضمن گفتگوی نمایندگان و مسئولان با برگزارکنندگان این طرح و تشکر و سپاس از آنها، اهمیت حضور گسترده ی دانشجویان بسیجی در کنارمسئولین برای رفع مشکلات و چالش های اقتصادی و فرهنگی مردم و کاهش آسیب های اجتماعی مورد تاکید قرار گرفت. در ادامه نمایندگان با آحاد مردم منطقه نفت سیاه شهرستان ملایر به گفتگو و به بررسی مشکلات این منطقه پرداختند.
لازم به ذکر است طرح اردوی جهادی بسیج دانشجویی هرساله در تابستان به مدت یک ماه دریک منطقه روستایی یا محروم شهرستان با هدف شناخت مشکلات و کاهش آسیب های اقتصادی، مالی و فرهنگی برگزار می گردد.

 
1399/6/17 دوشنبه
گزارش برگزاری اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر
به همت بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر، طرح اردوی جهادی در تابستان 1399 در مناطق محروم شهرستان ملایر با حفظ کامل پروتکل های بهداشتی ستاد ملی کرونا در حال برگزاری می باشد.
در این طرح اردوی جهادی، خدماتی از قبیل ساخت چندین دستگاه حمام، سرامیک کاری، رنگ آمیزی، سیمان کاری، نماکاری و... در چندین منزل مسکونی فرسوده برای خانواده های نیازمند به کمک اقتصادی انجام می شود.
این طرح با حمایت همه جانبه ریاست دانشگاه، مسئول نهاد مقام رهبری و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سپاه ناحیه ملایر و مشارکت همه سازمان ها و ادارات شهرستان ملایر به مدت یک ماه در برگزاری است.
از برنامه های جانبی اردوی جهادی می توان به توزیع بسته های معیشتی، توزیع بسته های فرهنگی شامل( کتاب های دفاع مقدس، کتاب اخلاق شهروندی، دفترچه یاداشت، بروشور معرفی معضلات و پیشگیری از اعتیاد واقلام ورزشی) و نیز توزیع پک های لوازم التحریر در مناطق محروم شهرستان اشاره کرد.
توجه به برگزاری برخی کلاس های آموزشی در حوزه اشتغال و کارآفرینی، بهبود معیشت مردم، رفع آسیب های اجتماعی و تقویت بنیان های فرهنگی از جمله مهمترین برنامه های بسیج دانشجویی در مناطق مذکور می باشد.
 
1399/6/16 یکشنبه
پیام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، روز شنبه، با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را به جامعه‌ دانشگاهی کشور تبریک گفت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در متن این پیام آمده است:
به نام خداوند جان و خرد
"طلب علم بر هر انسانی واجب است و همانا خداوند علم‌آموزان را دوست دارد."
پیامبر اکرم (ص)
امسال نیز آغاز سال تحصیلی رنگ و بوی محرّم و عزای سالار شهیدان به خود گرفته است و این هم‌زمانی، فرصت مغتنمی است تا جامعه دانشگاهی ایران عزیز، همچون همیشه، با پایداری بر اصول متعالی و انسان‌ساز مکتب رهایی‌بخش اسلام ناب محمّدی و پیش چشم داشتن آموزه‌های رخداد دوران‌ساز عاشورا، درس آزادگی، پایداری، عزّت و سربلندی را مشق کنند.
نقش نهاد دانشگاه در سامان‌دهی به تولید دانش، تربیت نیروی انسانی کارآمد، افزایش سرمایه اجتماعی و تعالی اخلاقی جامعه بر کسی پوشیده نیست و امروزه، توسعه هماهنگ و پایدار تنها از مسیر آموزش‌ها و پژوهش‌ها و نیازسنجی‌های دقیق و روزآمد دانشگاهی به دست خواهد آمد.
پیشرفت و آبادانی کشور نیز به اندیشه و عمل جوانان سرزمینمان گره خورده است. بدیهی است استعدادی که به پشتوانۀ ایمان حرکت کند سیری شتابان و درخشان را تجربه خواهد کرد و دستاوردهایی تازه و مؤثرتر خواهد داشت.
نظام آموزش عالی تاکنون در تربیت دانش‌آموختگان موفق عمل کرده است اما با توجه به تخصص‌های متنوع نیازمند به مأموریت‌گرایی، یکپارچه‌سازی و آمایش آموزش عالی به منظور تقویت کیفی زندگی دانشجویی، افزایش کارآفرینی، تقویت زیرساخت‌های آموزشی، پژوهشی و تولید علم و فناوری هستیم.
آغاز سال تحصیلی جدید به دلیل شیوع کرونا متفاوت تر ازهمه سال‌هاست که البته آنچه در ماه‌های اخیر و پس از شیوع این بیماری عالم‌گیر در ایران روی داد، درخشش دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کمترین زمان ممکن، از نظر تغییر مسیر آموزش‌های کلاسیک به آموزش‌های الکترونیکی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و همزمان ورود مجموعه دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری به تولید و تامین نیازهای اساسی و متنوع مردم در حوزه مقابله با این بیماری بود.
آغاز سال تحصیلی جدید به همه اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان پرتلاش و متعهد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور شادباش می‌گوییم و امیدواریم با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در شرایط مهم کنونی که کشور عزیزمان در آن به سر می‌برد همه‌ی ما بتوانیم با عنایت خداوند متعال و با پذیرش مسئولیت و از خودگذشتگی، ضمن پایداری بر آرمان‌ها و ارزش‌های برآمده از انقلاب اسلامی، محیطی آرام و سرشار از سلامتی و بانشاط برای فعالیت علمی و فرهنگی دانشگاهیان فراهم آوریم و گام‌هایی مؤثر برای پیشرفت و آبادانی کشور و اعتلای نام بلند ایران در جهان برداریم.
 
پایش کووید 19 در دانشگاهبيشتر
خبرنامه آموزش عالی - ویژه نامه شماره 2 مقابله با ویروس کرونا
راه اندازی سامانه خوداظهاری سلامت پرسنل دانشگاه
احتراما به اطلاع اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه می رساند سامانه خوداظهاری سلامت پرسنل دانشگاه راه اندازی شد. لطفا به منظور پایش وضعیت سلامت خود و به صورت ماهیانه فرم مذکور را تکمیل نمائید.
شایان ذکر است در صورت مشاهده علائم کووید 19 در اولین فرصت مجددا این فرم را تکمیل نمائید.

سامانه خود اظهاری سلامت پرسنل دانشگاه ملایر در شرایط کرونا
کمیته بحران دانشگاه ملایر
همایش ها و رویدادهابيشتر
دستاوردهای دانشگاهبيشتر
دسترسی سریع
تماس با ما

1398/8/4 شنبه

نشانی:ملایر، کیلومتر 4 جاده ملایر-اراک کدپستی: 95863-65719

تلفن: 33339841-81-98

pr@malayeru.ac.ir

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید