سه‌شنبه 5 مرداد 1400   09:15:08
1398/7/10 چهارشنبه
اخبار دانشگاهبيشتر
1400/4/28 دوشنبه
برگزاری دهمین دوره ترم تابستانی دانشگاه ملایر - تابستان 1400
به اطلاع دانشجویان محترم سراسر کشور می رساند با یاری خداوند متعال، دهمین دوره ترم تابستان در دانشگاه ملایر به صورت مجازی برگزار می گردد.
صفحه ویژه ترم تابستان 1400 دانشگاه ملایر:
https://malayeru.ac.ir/term-tabestan
در این دوره، دروس عمومی، پایه و تخصصی در رشته های فنی و مهندسی، منابع طبیعی و کشاورزی، ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه، علوم ریاضی و آمار و ...ارائه خواهد گردید.
* اطلاعیه های تکمیلی از قبیل لیست دروس، شهریه ثبت نام،  شهریه دروس و ... متعاقبا از طریق صفحه ویژه ترم تابستان 1400 دانشگاه ملایر اعلام خواهد شد.
1400/4/25 جمعه
وضعیت فعالیت اداری دانشگاه با توجه به وضعیت قرمز شهر ملایر از لحاظ شیوع ویروس کرونا و را ه های ارتباط با حوزه هاي مختلف
به اطلاع کلیه مراجعین و دانشجویان گرامی می رساند با توجه به وضعیت قرمز شهرستان ملایر از لحاظ شیوع ویروس کرونا و با عنایت به مصوبات سازمان امور اداری و استخدامی و ستاد استانی مدیریت کرونا، فعالیت اداری دانشگاه تا اطلاع بعدی بصورت  دورکاری کامل و صرفا از طریق فضای مجازی و اتوماسیون اداری می باشد. لازم به توضیح است خدمات الکترونیک و امتحانات طبق روال و برنامه زمانبندی قبلی برقرار می باشد.   
همچنین در موارد اضطراری و به منظور نگهداری و پشتیبانی از زیرساخت ها، تاسیسات، برگزاری کلاس های آنلاین و سایر خدمات مجازی در تمامی بخش های دانشگاه (اداری، مالی، آموزشی و دانشجویی) حضور افراد مربوطه بصورت حداقلی با هماهنگی مدیر مربوطه و اطلاع امور اداری صورت می گیرد.     
از همه مراجعین محترم خواهشمند است  به منظور حفظ سلامتی از مراجعه حضوری خودداری نموده و در موارد ضروری از ساعت 7:45 الی 13 صرفا از طریق ارسال پیام در پیام رسان واتساپ، موارد را پیگیری نمائید.  
لیست شماره های واتساپ بخش های مختلف به پیوست اطلاعیه قابل دریافت می باشد.

 به منظور تماس با گروه های آموزشی و بیان سوالات مرتبط با گروه، از پست الکترونیک مدیران گروه ها استفاده نمایند.

گروه های آموزشی و اطلاعات تماس مدیران گروه


 
1400/4/13 یکشنبه
آزمون سراسری سال 1400 در حوزه دانشگاه ملایر برگزار شد
با یاری خداوند متعال آزمون سراسری سال 1400 در حوزه دانشگاه ملایر با تعداد 4280 داوطلب روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و شنبه  9 لغایت 12 تیر 1400 به نحوی شایسته برگزار شد.
با توجه به تأکید وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و ریاست محترم سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی، تمام توان همکاران محترم در امر برگزاری آزمونها در راستای رعایت دستورالعملهای ابلاغی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور بکار گرفته شد. تمهیداتی نظیر فراهم کردن محیطی مناسب و ایده آل با رعایت فاصله ایمن جهت رفاه داوطلبین عزیز، ضدعفونی کردن کامل حوزه در روز قبل از آزمون، استفاده از موکت مخصوص حاوی محلول ضدعفونی در مسیر ورود داوطلبین به حوزه، استفاده ی عوامل اجرایی از ماسک و دستکش و روپوش مخصوص و شیلد محافظ صورت، اطلاع رسانی دقیق درخصوص هشدارهای بهداشتی و رعایت دستورالعملها در سایت دانشگاه و همچنین از طریق نصب بنر در ورودی حوزه های فرعی، وجود بنرهای راهنما جهت اطلاع رسانی در سطح شهرستان و مسیر ورود به حوزه، بهره مندی از سرویسهای ایاب و ذهاب همکاران و داوطلبین با رعایت موارد بهداشتی ، هماهنگی جهت حضور نیروهای محترم انتظامی، اورژانس، مامور بهداشت و آتش نشانی، حراست منسجم و منظم، تنها بخش کوچکی از این تمهیدات است.
 
1400/3/30 یکشنبه
پیام دانشگاهیان دانشگاه ملایر به مناسبت حضور افتخارآفرین و پرشور آحاد مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری
۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ ایران اسلامی، یک بار دیگر شاهد اقتدار و همبستگی ملت و مسئولان نظام بود که با مشارکت گسترده و افتخار آفرین خود در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، توطئه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی استکبار و بدخواهان علیه ملت و کشور را نقش بر آب کرد. بی شک حرکت ملت ایران، رویش دوباره ای در مسیر تعالی، پیشرفت، خردورزی و امید به آینده ای روشن را رقم زد.
دانشگاهیان دانشگاه ملایر، حضور افتخارآفرین و پرشور آحاد مردم را در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال موفقیت و سربلندی دولت منتخب و حجت‌الاسلام دکتر سید ابراهیم رئیسی را خواستارند.
دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه ملایر
1400/3/29 شنبه
طرح شهید احدی جهت پذیرش در دوره دکتری در سال تحصیلی 1401-1400
بنیاد ملی نخبگان بر اساس آیین‌نامه «شناسایی و پشتیبانی از دانش‌آموختگان برتر دانشگاهی»، تسهیلات ویژه‌ای را برای دانش‌آموختگان برتر دانشگاه‌ها به منظور ادامه تحصیل در دوره دکتری تخصصی در سال تحصیلی 1400-1401 اعطا می‌کند.
زمان ثبت نام جایزه شهید احدی 1400
متقاضیان استفاده از طرح شهید احدی تا 15 تیر لغایت 15 شهریور 1400  فرصت دارند، اطلاعات خود را به‌طور کامل در سامانه اطلاعاتی بنیاد ملی نخبگان بارگذاری کنند.
شرایط استفاده از جایزه شهید احدی جهت پذیرش در مقطع دکتری
مهم‌ترین نکات این تسهیلات به شرح زیر است:
  1. دانش‌آموختگان دوره کارشناسی‌ ارشد/ دکتری حرفه‌ای مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری/ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند. (مطابق آیین نامه پیوست).
یادآوری: دانشجویان دوره کارشناسی‌ ارشد/ دکتری حرفه‌ای مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری/ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که حداکثر تا پایان شهریور‌ماه 1400، دوره کارشناسی‌ ارشد/ دکتری حرفه‌ای را با موفقیت به پایان برسانند نیز می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
  1. متقاضیان باید دست‌کم 20 امتیاز از فعالیت‌های آموزشی و دست‌کم 250 امتیاز از مجموع فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فناورانه و فرهنگی مندرج درجدول شیوه‌نامه (کلیک کنید) کسب کرده باشند. کارگروه تخصصی با توجه به ظرفیت موجود، پس از ارزیابی‌های کیفی، برگزیدگان را مشخص می‌کند.
یادآوری: دانش‌آموختگان، بر اساس امتیاز حاصل از مجموع فعالیت‌های نخبگانی در زمان تحصیل (و نه صرفاً داشتن مقاله) می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.
- برگزیدگان، برای انجام مصاحبه، به دانشگاه‌ها/ پژوهشگاه‌های مدنظر آنان معرفی می‌شوند

نحوه ثبت نام جایزه شهید احدی
در سال تحصیلی 1401-1400

دانش‌آموختگان برای بهره‌مندی از این تسهیلات باید اطلاعات خود (شامل مشخصات فردی و سوابق آموزشی، پژوهشی، فناورانه و فرهنگی) را در سامانه اطلاعاتی بنیاد به نشانی https://sina.bmn.ir بارگذاری یا به‌روزرسانی نمایند و پس از آن، حداکثر تا تاریخ 1400/4/2 گزینه «ذخیره» را در بخش «ثبت درخواست ‌دانش‌آموختگان برتر»/ «طرح شهید احدی» سامانه انتخاب کنند.
چنانچه در هر مرحله از بررسی‌ها مشخص شود متقاضی اطلاعاتی خلاف واقع را به بنیاد ارائه نموده است، علاوه بر محرومیت از تسهیلات این شیوه‌نامه، از سایر تسهیلات بنیاد، محروم و عدم صداقت وی به مراجع ذی‌ربط اعلام می‌شود و حق پیگیری موضوع به صورت حقوقی نیز برای بنیاد محفوظ خواهد بود.

مزایای جایزه شهید احدی
بنیاد ملی نخبگان پس از بررسی‌های لازم، برگزیدگان را به دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های مد نظر برگزیدگان (حداکثر پنج مورد) معرفی می‌کند و پذیرش نهایی برگزیدگان، بر عهده دانشگاه/ پژوهشگاه است.
گفتنی است برگزیدگان، تا شروع سال تحصیلی بلافاصله پس از برگزیدگی فرصت دارند از یکی از دانشگاه‌ها/ پژوهشگاه‌ها پذیرش دریافت کنند و در غیر این صورت، تسهیلات مذکور منتفی می‌شود.

اعلام نتایج جایزه شهید احدی
پس از بررسی پرونده‌ها و انتخاب برگزیدگان، نتایج از طریق سامانه سینا به اطلاع متقاضیان خواهد رسید. شایان ذکر است ثبت اطلاعات،‌ بررسی پرونده و اعلام نتایج، صرفاً از طریق سامانه مذکور و به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
1400/3/26 چهارشنبه
نشست مسئولین دانشگاه با فعالان صنعت مبل و منبت شهرستان ملایر
این جلسه با حضور ریاست محترم دانشگاه و جمعی از فعالان صنعت مبلمان شهرستان ملایر روز سه شنبه مورخ 25 خرداد ماه در دانشگاه ملایر برگزار گردید. در این جلسه ضمن نهایی شدن سند همکاری فی مابین صنف مبل و منبت ملایر با دانشگاه ملایر مسایل گوناگونی از قبیل تقویت سایت بازار فروش مبل ملایر، رایزنی و دعوت از فعالان مبل و شهرداران شهرهای جهانی، تشکیل شرکت تعاونی چندمنظوره با رویکرد صادرات بین المللی و لزوم تبیین اهداف شورای سیاستگذاری مبل و منبت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 
1400/3/26 چهارشنبه
نشست مشارکت حداکثری در انتخابات با حضور نماینده محترم مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی
در ادامه برگزاری جلسات سخنرانی و اهمیت حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا برای نمایش هوشمندی، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جلسه پرسش و پاسخی با حضور نماینده محترم مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی دکتر هادی بیگی نژاد در روز سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱ صبح در سالن علوم پایه دانشگاه برگزار گردید.
 در ابتدای مراسم دکتر سایوند رئیس دانشگاه ملایر ضمن خوش آمد گویی به مدعوین در جلسه از هماهنگی و همراهی خوب بین دانشگاه و نمایندگان شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی ، حجت‌الاسلام آزادیخواه و دکتر بیگی نژاد قدردانی نمودند و از همه دانشگاهیان و مردم برای شرکت پر شور در انتخابات، دعوت به حضور در پای صندوق های رای نمود.
در ادامه دکتر بیگی نژاد ضمن بیان شرایط روزهای گذشته در مدیریت کلان و میانی کشور لزوم توجه به خودباوری ، تولید و ظرفیت های علمی و فناوری داخل کشور را از اهم برنامه های مورد درخواست مردم از دولت آینده مطرح نمود و در پایان به سوالات اساتید و دانشگاهیان پاسخ داد.
 
1400/3/25 سه‌شنبه
دعوت دانشگاهیان دانشگاه ملایر برای مشارکت فعال همه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا
دانشگاهیان دانشگاه ملایر در پیامی همه دانشجویان، اساتید، دانشگاهیان و عموم مردم عزیز ایران را به شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کرد.
 در متن این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
 با توجه به شرایط خطیر و حساس کشور و در تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و همه دلسوزان ایران عزیز، از عموم دانشگاهیان و آحاد ملت سرافراز و مومن ایران زمین می خواهیم مشارکت هوشمندانه و گسترده ای در این انتخابات داشته و با انتخاب آگاهانه خود، زمینه تشکیل یک دولت توانا و کارامد در ایرانی سربلند و سرافراز را فراهم کنند. 
از رییس جمهور محترم و منتخبین مردم در شوراها نیز درخواست می گردد مبتنی بر یافته های علمی و تجارب دانشگاه ها و مراکز علمی ، برنامه ها و راهکارهای عملی خود را برای حل مشکل بیکاری و اشتغال پایدار، مهارت آموزی و کارآفرینی و توسعه فرهنگی و اجتماعی کشور اعلام و گام های موثر، هوشمندانه، متعهدانه و مسئولانه تری را برداشته و برای رفع دغدغه ها و نگرانی مردم و جوانان عزیز کشور در این زمینه بکوشند. دعای خیر همه ملت و شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم برای دست های توانمند شما دلسوزان نظام و امید فراوان ما به افکار سالم شما همراهان و یاوران انقلاب در موفقیت و سربلندی ایران اسلامی. یاد سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می داریم و در رای و راه و اندیشه های او در حمایت و پشتیبانی از رهبر فرزانه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پر شورتر از همیشه ایستاده ایم.
دانشگاهیان دانشگاه ملایر
1400/3/24 دوشنبه
همایش ملی تصمیم من و انتخابات برگزار گردید.
معاونت فرهنگی دانشگاه ملایر اولین کنفرانس ملی " تصمیم من و انتخابات " را با رویکرد اهمیت راهبردی بودن نگاه مردم و جامعه دانشگاهی به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ کشور، در روز چهارشنبه ۱۴ خرداد و در محیط مجازی برگزار نمود.
 قابل ذکر است که ۶۳ مقاله از دانشگاه های مختلف به ویژه دانشگاه های منطقه چهار به دبیرخانه همایش رسید، که تعداد ۴۳ عدد از آن ها پس از داوری انتخاب گردید.
لازم به ذکر است با توجه به لزوم برگزاری انتخاباتی پرشور، با نشاط، رقابتی و با مشارکت حداکثری، برای برگزاری این همایش از همه دانشگاهیان، محققین و صاحب نظران برای شرکت در این همایش ملی دعوت گردیده بود که مقالات و آثار خود را در سه بخش 
۱. دانشجویی
۲.اساتید
۳. محققین و اصحاب رسانه
ارایه نمایند.

محورهای همایش:
۱ . جریان شناسی انتخابات 
۲.انتخابات فراتر از یک انتخاب 
۳. احزاب، جریان های سیاسی و قانون مداری
۴. کرسی های آزاد اندیشی و نظریه پردازی، از شعار تا واقعیت
 ۵. فضای مجازی و انتخابات
۶. انتخابات و رای اولی ها
۷. مشارکت ملی و انتخابات
۸. برجام و انتخابات
۹.فرهنگ و اخلاق انتخاباتی
۱۰. انتخابات، فرصت و تهدیدها
۱۱. انتخابات و دانشگاه

در حاشیه این کنفرانس که به صورت حضوری و مجازی برگزار گردید، مسابقات فرهنگی و هنری ذیل هم برنامه ریزی شد.
۱. عکس های موبایلی در موضوع انتخابات
۲. دل نوشته های کوتاه انتخاباتی
۳. اشعار با موضوع انتخابات و حضور مردم
۴.کاریکاتور و کاریکلماتور
در آغاز این همایش بعد از خوش آمد گویی مسوول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ملایر، دکتر عباسی به حضار در جلسه و مدعوین، حاج آقای برقراری امام جمعه محترم شهرستان ملایر در موضوع اهمیت انتخابات دقایقی را ایراد سخن فرمودند. سپس حاج آقای آزادیخواه نماینده محترم شهرستان ملایر از اهمیت موضوع شرکت حداکثری در انتخابات و محورهای همایش صحبت کردند. دکتر قرا باغی، مسوول محترم بسیج اساتید، دکتر نوری ، معاونت محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملایر، آقای مرادی فرمانده محترم بسیج دانشجویی ، آقای زارع دبیر محترم تشکل جامعه اسلامی هم دقایقی در خصوص موضوع انتخابات نظرات خود را مطرح کردند. در پایان دکتر سایوند ریاست محترم دانشگاه ملایر با جمع بندی مطالب ارایه شده از شرکت کنندگان در این همایش و برگزار کنندگان آن قدردانی نمودند.    
اخبار پژوهشی و فناوریبيشتر
1400/3/19 چهارشنبه
ثبت نام صندوق پست الکترونیک ( ایمیل ) دانشجویان تحصیلات تکمیلی

جهت ثبت نام و اخذ " صندوق پست الکترونیک ( ایمیل ) دانشجویان تحصیلات تکمیلی " دانشگاه ملایر، لازم است دانشجویان مذکور از تاریخ 19 لغایت 30 خرداد نسبت به ثبت نام در سامانه مربوطه اقدام نمایند. پس از مهلت تعیین شده، صندوق پست الکترونیک افرادی که ثبت نام کرده اند فعال خواهد شد.

(بدیهی است دسترسی به سامانه تامین مقالات از پایگاه های علمی لاتین منوط به برخورداری از پست الکترونیک دانشجویی است).
لینک ورود به سامانه ثبت نام پست الکترونیک دانشجویان تحصیلات تکمیلی:

http://stu.malayeru.ac.ir/webmail/login2
فرم ثبت نام

تذکر:

1 – ثبت نام صرفاً در تاریخ مذکور امکان پذیر می باشد.

2 – جهت ورود به سامانه ثبت نام، نام کاربری و کلمه عبور به ترتیب شماره دانشجویی و شماره ملی می باشد (در کد ملی هایی که با ارقام صفر شروع می شوند نیازی به وارد کردن صفرها نمی باشد).

1400/3/2 یکشنبه
کارگاه تخصصی و مجازی اخلاق در پژوهش
احتراما به استحضار همکاران محترم هیات علمی دانشگاه ملایر می رساند، کارگاه تخصصی اخلاق در پژوهش با عنوان " شاخص ها و شواهد اخلاق پژوهشی و عوامل رشد و افول آن" در تاریخ 10 خرداد ماه به صورت مجازی در ساعت 20-18 در محیط Adobe Connect برگزار می شود. 
1399/12/9 شنبه
سامانه مرکز آموزش های الکترونیکی نیمسال 992 آماده استفاده اساتید و دانشجویان است.

سامانه مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه ملایر به آدرس http://lms.malayeru.ac.ir   آماده استفاده اساتید و دانشجویان است.

اساتید محترم به منظور ورود به سامانه و بارگذاری اطلاعات مربوط به دروس خود می توانند با استفاده از راهنمای موجود در صفحه نخست سامانه و نام کاربری و کلمه عبور به شکل زیر اقدام نمایند.

نام کاربری اساتید: شماره ملی

کلمه عبور اساتید: شماره ملی

همچنین نام کابری و کلمه عبور دانشجویان محترم به منظور مشاهده و دریافت اطلاعات دروس به شکل زیر می باشد.

نام کاربری: شماره دانشجویی

کلمه عبور: شماره ملی


توجه: در صورتی که برای اساتید و دانشجویان با کد ملی که با عدد صفر شروع می شود، پیام ورود ناموفق مشاهده گردید از درج صفر ابتدای کد ملی صرف نظر نمائید.

همچنین آموزش مجازی ترم های قبل(982 و 991) با آدرس http://lms982.malayeru.ac.ir  و http://lms991.malayeru.ac.ir با همان نام کاربری و کلمه عبور ترم قبل در دسترس می باشد.

1399/11/28 سه‌شنبه
محققان برتر دانشگاه ملایر بر اساس فهرست اعلام شده دانشگاه استنفورد
بر اساس گزارش مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی در لیست منتشر شده دانشگاه استنفورد (Stanford) بر مبنای تعداد و کیفیت پژوهش های محققان دانشگاهی، اسامی پنج عضو هیات علمی دانشگاه ملایر نیز معرفی شده است.
دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای اساتید محترم، کسب این دستاورد علمی را به ایشان و دانشگاهیان دانشگاه ملایر تبریک عرض می نماید.
دکتر مهیار یوسفی
گروه مهندسی معدن
دکتر فرشید میرزائی
گروه ریاضی
دکتر مهدی کزازی
گروه مهندسی مواد و سرامیک
دکتر داریوش سوری
گروه فیزیک
دکتر محمود مرادی
گروه مکانیک

 
اخبار آموزشی و تحصیلات تکمیلیبيشتر
1400/4/28 دوشنبه
برگزاری دهمین دوره ترم تابستانی دانشگاه ملایر - تابستان 1400
به اطلاع دانشجویان محترم سراسر کشور می رساند با یاری خداوند متعال، دهمین دوره ترم تابستان در دانشگاه ملایر به صورت مجازی برگزار می گردد.
صفحه ویژه ترم تابستان 1400 دانشگاه ملایر:
https://malayeru.ac.ir/term-tabestan
در این دوره، دروس عمومی، پایه و تخصصی در رشته های فنی و مهندسی، منابع طبیعی و کشاورزی، ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه، علوم ریاضی و آمار و ...ارائه خواهد گردید.
* اطلاعیه های تکمیلی از قبیل لیست دروس، شهریه ثبت نام،  شهریه دروس و ... متعاقبا از طریق صفحه ویژه ترم تابستان 1400 دانشگاه ملایر اعلام خواهد شد.
1400/3/29 شنبه
طرح شهید احدی جهت پذیرش در دوره دکتری در سال تحصیلی 1401-1400
بنیاد ملی نخبگان بر اساس آیین‌نامه «شناسایی و پشتیبانی از دانش‌آموختگان برتر دانشگاهی»، تسهیلات ویژه‌ای را برای دانش‌آموختگان برتر دانشگاه‌ها به منظور ادامه تحصیل در دوره دکتری تخصصی در سال تحصیلی 1400-1401 اعطا می‌کند.
زمان ثبت نام جایزه شهید احدی 1400
متقاضیان استفاده از طرح شهید احدی تا 15 تیر لغایت 15 شهریور 1400  فرصت دارند، اطلاعات خود را به‌طور کامل در سامانه اطلاعاتی بنیاد ملی نخبگان بارگذاری کنند.
شرایط استفاده از جایزه شهید احدی جهت پذیرش در مقطع دکتری
مهم‌ترین نکات این تسهیلات به شرح زیر است:
  1. دانش‌آموختگان دوره کارشناسی‌ ارشد/ دکتری حرفه‌ای مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری/ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند. (مطابق آیین نامه پیوست).
یادآوری: دانشجویان دوره کارشناسی‌ ارشد/ دکتری حرفه‌ای مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری/ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که حداکثر تا پایان شهریور‌ماه 1400، دوره کارشناسی‌ ارشد/ دکتری حرفه‌ای را با موفقیت به پایان برسانند نیز می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
  1. متقاضیان باید دست‌کم 20 امتیاز از فعالیت‌های آموزشی و دست‌کم 250 امتیاز از مجموع فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فناورانه و فرهنگی مندرج درجدول شیوه‌نامه (کلیک کنید) کسب کرده باشند. کارگروه تخصصی با توجه به ظرفیت موجود، پس از ارزیابی‌های کیفی، برگزیدگان را مشخص می‌کند.
یادآوری: دانش‌آموختگان، بر اساس امتیاز حاصل از مجموع فعالیت‌های نخبگانی در زمان تحصیل (و نه صرفاً داشتن مقاله) می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.
- برگزیدگان، برای انجام مصاحبه، به دانشگاه‌ها/ پژوهشگاه‌های مدنظر آنان معرفی می‌شوند

نحوه ثبت نام جایزه شهید احدی
در سال تحصیلی 1401-1400

دانش‌آموختگان برای بهره‌مندی از این تسهیلات باید اطلاعات خود (شامل مشخصات فردی و سوابق آموزشی، پژوهشی، فناورانه و فرهنگی) را در سامانه اطلاعاتی بنیاد به نشانی https://sina.bmn.ir بارگذاری یا به‌روزرسانی نمایند و پس از آن، حداکثر تا تاریخ 1400/4/2 گزینه «ذخیره» را در بخش «ثبت درخواست ‌دانش‌آموختگان برتر»/ «طرح شهید احدی» سامانه انتخاب کنند.
چنانچه در هر مرحله از بررسی‌ها مشخص شود متقاضی اطلاعاتی خلاف واقع را به بنیاد ارائه نموده است، علاوه بر محرومیت از تسهیلات این شیوه‌نامه، از سایر تسهیلات بنیاد، محروم و عدم صداقت وی به مراجع ذی‌ربط اعلام می‌شود و حق پیگیری موضوع به صورت حقوقی نیز برای بنیاد محفوظ خواهد بود.

مزایای جایزه شهید احدی
بنیاد ملی نخبگان پس از بررسی‌های لازم، برگزیدگان را به دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های مد نظر برگزیدگان (حداکثر پنج مورد) معرفی می‌کند و پذیرش نهایی برگزیدگان، بر عهده دانشگاه/ پژوهشگاه است.
گفتنی است برگزیدگان، تا شروع سال تحصیلی بلافاصله پس از برگزیدگی فرصت دارند از یکی از دانشگاه‌ها/ پژوهشگاه‌ها پذیرش دریافت کنند و در غیر این صورت، تسهیلات مذکور منتفی می‌شود.

اعلام نتایج جایزه شهید احدی
پس از بررسی پرونده‌ها و انتخاب برگزیدگان، نتایج از طریق سامانه سینا به اطلاع متقاضیان خواهد رسید. شایان ذکر است ثبت اطلاعات،‌ بررسی پرونده و اعلام نتایج، صرفاً از طریق سامانه مذکور و به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
1400/3/10 دوشنبه
دستورالعمل نحوه تعیین اعضای هیات علمی نمونه کشوری
به اطلاع اعضای هیأت علمی می رساند فایل بخشنامه وزارتی تعیین  اعضای هیات علمی نمونه کشوری به پیوست بارگذاری شده است.
از اعضای واجد شرایط درخواست می گردد حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 22 خرداد 1400 فرم های تکمیل شده را به دفتر معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی تحویل یا به آدرس پست الکترونیک pr.malayeru@gmail.com ارسال نمایند.
1400/3/8 شنبه
اطلاعیه شماره2 / مرحله دوم (ارزيابي تخصصي) آزمون نيمه متمرکز دکتري سال تحصيلي 1401-1400دانشگاه ملایر
با توجه به شرایط ایجاد شده بر اثر شیوع ویروس COVID-۱۹، و به منظور جلوگیری از انتشار بیماری و حفظ سلامت داوطلبان، مرحله بررسي سوابق آموزشي، پژوهشي و فناوري، مصاحبه علمي و سنجش عملي آزمون ورودي مقطع دكتري «Ph.D» نيمه‌متمركز سال ۱400 به شیوه غیرحضوری و از طریق سامانه جلسات مجازی دانشگاه برگزار خواهد شد.

1- روش مصاحبه دکتری
- مصاحبه دوره دکتری سال 1400 غیرحضوری و به صورت صوتی- تصویری خواهد بود.
- ارایه تصویر از سوی داوطلب الزامی است. بدون وجود دوربین و ارایه تصویر از سوی داوطلب، مصاحبه فاقد اعتبار است.
- بدیهی است در صورت عدم امکان مصاحبه صوتی و تصویری از سوی داوطلب در وقت مشخص شده، غیبت در جلسه مصاحبه ثبت خواهد
شد.

قبل از شرکت در مرحله مصاحبه علمی و سنجش علمی آزمون ورودی دوره دکتری سال 1400 این دانشگاه داوطلبین عزیز بایستی تمهیدات لازم از جمله موارد ذیل را فراهم نمایند.
-    
داوطلبین عزیز ترجیحا یک کامپیوتر یا لپ تاپ مجهز به میکروفن، بلندگو و دوربین یا تلفن همراه هوشمند در اختیار داشته باشند (استفاده از لپ‌تاپ توصیه می‌گردد).

-    داوطلبین اتصال اینترنت پرسرعت داشته باشند (با توجه به پایین بودن سرعت آپلود در برخی از ارتباطات اینترنتی استفاده از اینترنت دیتا توصیه می‌شود).
-    برای ایجاد تمرکز، داوطلبین عزیز مکان آرامی برای پاسخگویی در نظر گرفته و از دسترسی به اینترنت اطمینان حاصل نمایند. همچنین با توجه به احتمال قطعی اینترنت، در صورت امکان راهکار پشتیبان برای اتصال به اینترنت را فراهم نمایند. به عنوان مثال یک بسته اینترنت دو ساعته از یک اپراتور دیگر منطبق بر زمان مصاحبه تهیه شود. در عین حال وسایل نوشتاری و چندین کاغذ سفید به همراه داشته باشند.
-    
کلیه مدارک بارگذاری شده توسط داوطلبین در سامانه ثبت نام، در یک پوشه در کامپیوتری که داوطلب برای انجام مصاحبه استفاده می‌کنند نیز در دسترس داوطلب باشد تا اگر اعضای کمیته مصاحبه کننده از پایان نامه یا مقالات داوطلب سوالاتی داشته باشند امکان اشتراک گذاری مدارک درخواستی از طریق نرم افزار Adobe Connect وجود داشته باشد.


2- اتاق مجازی مصاحبه غیر حضوری دانشگاه ملایر به تفکیک هر دانشکده در تاریخ مقرر و به آدرس های مندرج در جدول زیر فعال خواهند بود. جزئیات زمانبندی و زمان مصاحبه هر داوطلب متعاقباً به اطلاع شرکت کننده‌ها خواهد رسید.
رشته امتحاني لینک اتاق مجازی مصاحبه
رياضي محض و کاربردی http://vc.malayeru.ac.ir/mathematicalsciences01/
فيزيک http://vc.malayeru.ac.ir/basicsciences01/
مهندسي عمران http://vc.malayeru.ac.ir/civilengineering01/
علوم و مهندسي محيط زيست http://vc.malayeru.ac.ir/enviromental01/

ضمنا اتاق مجازی زیر برای ورود آزمایشی داوطلبان تعریف شده است. لازم و ضروریست داوطلبین عزیز قبل از روز مصاحبه حتما از طریق لینک زیر و تماس با کارشناس مربوطه ارتباط و اتصال صوتی- تصویری خود را با سامانه برقرار کنند که در روز مصاحبه با توجه به برنامه زمانبندی و زمان محدود هر داوطلب مشکلی بوجود نیاید.
اتاق مجازی برای ورود آزمایشی داوطلبان لینک اتاق مجازی مصاحبه
ورود آزمایشی تمام رشته ها از طریق لینک اتاق مجازی مصاحبه هر رشته
کارشناس اتاق مجازی مصاحبه آقای عزیزی 09185068003(تماس و ارتباط فقط از طریق واتس‌آپ)

3- راهنمای اتصال به سامانه مجازی دانشگاه (فایل های پیوست)
  • آموزش نصب نرم افزار  Adobe Connect(فایل راهنمای شماره 1)
  • آشنايي با نحوه ورود به جلسه مجازي مصاحبه دکتري (فایل راهنمای شماره 2 و 3)
  • فیلم آموزشی نحوه ورود به جلسه مجازي مصاحبه دکتري(فایل راهنمای شماره 4)
اخبار توسعه و پشتیبانیبيشتر
1400/3/5 چهارشنبه
برنامه زمان بندی اعمال خاموشی مدیریت اضطراری بار در شهرستان ملایر
با مراجعه به آدرس و گروه‌بندی شهرستان ابتدا گروه خود را مشخص کرده و سپس با مراجعه به جدول برنامه زمان‌بندی اعمال خاموشی مدیریت اضطراری بار از ساعات خاموشی خود آگاه شوید.
1400/1/16 دوشنبه
ارزشیابی سال ۱۳۹۹ کارکنان دانشگاه
با توجه به اینکه ارزشیابی سال 99 به صورت نرم افزاری و از طریق لینک http://192.168.100.25:8000 (در محل کار) انجام خواهد شد لذا خواهشمند است حتماً فایل راهنمای موجود در صفحه کاربری خود را مطالعه فرمایید.
مراحل شروع فعالیت در سامانه ارزشیابی :
1-ورود به سیستم (نام کاربری و کلمه عبور کد ملی هر شخص می باشد)
2-بارگذاری مدارک ( لوح سپاس ، تقدیرنامه ، دوره های آموزشی و ...)
3-تعریف شاخص های اختصاصی فرد ارزیابی شونده
4- بارگذاری تصویر امضاء
5- تایید مدیر واحد
تاریخ شروع 17 فروردین 1400 الی 01 اردیبهشت 1400 لازم به ذکر است این تاریخ تمدید نخواهد شد.
در صورت هرگونه سوال در این خصوص با داخلی 259 (آقای تاجیک) تماس حاصل فرمائید.
1399/12/20 چهارشنبه
لیست شماره تلفن های اداره کل بیمه سلامت استان همدان
1399/11/18 شنبه
شرایط و فرم های بيمه تكميلي درمان ویژه اعضاي هيأت علمي و كاركنان دانشگاه ملایر (سال 1400-1399)
اخبار دانشجوییبيشتر
1400/4/19 شنبه
مهارت مطالعه و بهبود کیفیت خواب در ایام امتحانات
با توجه به فرارسیدن ایام امتحانات مرکز مشاوره دانشگاه برای هرچه بهتر شدن نتایج امتحانات دانشجویان عزیزکتابچه هایی با موضوع مهارت مطالعه و بهبود کیفیت خواب تدوین نموده است.
1400/4/6 یکشنبه
مسابقه کتابخوانی ویژه کارمندان دانشگاه
مرکز بهداشت،مشاوره و درمان دانشگاه اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه کارمندان دانشگاه به مناسبت روز جهانی مبارزه با سوء مصرف و قاچاق مواد مخدر نموده است.
 
1400/4/6 یکشنبه
کتابچه آشنایی با آمفتامین ها و مضرات آن
همچنانکه مستحضرید مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال 1987 میلادی در راستای رسیدن به جهانی عاری ار اعتیاد و مصرف مواد مخدر، اقدام به نامگذاری روز 26 ژوئن (پنجم تیرماه) به عنوان "روز جهانی مبارزه با سوء مصرف و قاچاق مواد مخدر" نموده است.
شعار دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد برای سال 2021
Share Facts on Drugs, Save Lives
"حقایق درباره مواد مخدر را به اشتراک بگذاریم تا زندگی را نجات دهیم"
در همین راستا مرکز مشاوره دانشگاه ملایر به مناسبت روزجهانی مبارزه با سوء مصرف و قاچاق مواد مخدر،کتابچه ای با موضوع «آمفتامین و عوارض آن» جهت آگاهی به دانشجویان و عموم مردم تهیه نموده است.
 
1400/3/8 شنبه
مسابقه کتابخوانی به مناسبت روز جهانی بدون دخانیات
مرکز مشاوره، بهداشت و درمان دانشگاه ملایر برگزار میکند:
مسابقه کتابخوانی به مناسبت" روز جهانی بدون دخانیات"
تاریخ برگزاری: 12 خرداد ماه
همرا با اعطای جوایز نفیس به برندگان مسابقه
 
اخبار فرهنگی و اجتماعیبيشتر
1400/4/29 سه‌شنبه
عناوین دهه امامت و ولایت، اعلام شد.
عناوین دهه امامت و ولایت، روزهای حد فاصل بین عید سعید قربان تا عید سعید غدیر از سوی بنیاد بین المللی غدیر اعلام شد.
چهارشنبه (۳۰ تیر) همزمان با عید سعید قربان «ایثار و دفاع از حریم ولایت»
پنجشنبه (۳۱ تیر)«ایثار و دفاع ار حریم ولایت»
جمعه (۱ مرداد) «ولایت، عدالت و انتظار»
شنبه (۲ مرداد) «ولایت ضامن گام دوم انقلاب»
یکشنبه (۳ مرداد) «ولایت و مردم سالاری دینی»
دوشنبه (۴ مرداد) همزمان با سالروز ولادت امام هادی(ع) «ولایت، هدایت و عزت»
سه شنبه (۵ مرداد) «ولایت، محور وحدت اسلامی»
چهارشنبه (۶ مرداد) «ولایت، بصیرت، دشمن ستیزی»
پنجشنبه (۷ مرداد) همزمان با عید سعید غدیر «غدیر، امامت و ولایت»
جمعه ( ۸ مرداد) روز «قرآن و عترت»
1400/4/29 سه‌شنبه
برگزاری دوره آموزش مجازی روخوانی قرآن کریم برای همه دانشگاهیان
به استحضار کلیه اساتید، دانشجویان،کارکنان و خانواده های محترم ایشان می‌رساند در راستای اجرای طرح ملی آموزش قرآن کریم، آستان قدس رضوی با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، " و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های سراسر کشور دوره آموزش مجازی روخوانی قرآن کریم" با عنوان "من قرآن را دوست دارم" را در ۱۴ جلسه برگزار می‌ نماید. لازم به ذکر است در صورت موفقیت در آزمون پایان دوره و کسب امتیاز لازم، گواهی نامه آموزشی به مدت ۱۴ ساعت توسط مرکز قرآن کریم استان قدس رضوی صادر خواهد شد. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه quranlovenet مراجعه نموده و یا با شماره  051-32290877 داخلی 135  تماس حاصل فرمایند.
1400/4/22 سه‌شنبه
انتخابات انجمن علمی دانشجویان دانشگاه ملایر
معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملایر برگزار می کند:
به اطلاع کلیه دانشجویانی که تمایل به فعالیت در انجمن های علمی گروههای آموزشی خود دارند می رساند که انتخابات در مرداد ماه 1400 طبق برنامه مشخص شده معاونت فرهنگی برگزار می شود. کلیه علاقمندان می توانند با مراجعه به سامانه پولینک ثبت نام نمایند و بعد از احراز صلاحیت های آموزشی و انظباطی امکان حضور در انتخابات انجمن های علمی و حضور در شورای مرکزی انجمن های علمی را دارند. ثبت نام برای کلیه دانشجویان آزاد می باشد و همه دانشجویان امکان رٵی دادن را دارند.
1400/4/19 شنبه
دعوت از گروه های علاقه مند دانشگاهی و فعالان فرهنگی برای طراحی و برگزاری برنامه ها در حمایت از تولید داخل
پس ‌از حمد خدا و صلوات بر حضرت محمد (ص) ، به اطلاع دانشجویان و همه دانشگاهیان محترم می‌رساند در راستای نام‌گذاری سال ۱۴۰۰ توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه الله) به نام " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها" و در راستای اجرای تفاهم‌نامه مشترک میان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هدف ارتقای فرهنگ عمومی و گفتمان سازی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید ملی مستدعی است در برنامه‌های فرهنگی دانشگاه‌ها در برنامه‌های فرهنگی آتی دانشگاه موارد ذیل لحاظ گردد.
 ۱- برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در مورد قاچاق و ابعاد مختلف آن و راه‌های مبارزه با آن و حمایت از کالای ایرانی
 ۲- حمایت از کانون‌های فرهنگی و اجتماعی دانشجویی و تشکل‌های دانشجویی به‌منظور طرح موضوع و جلب مشارکت دانشجویان برای مبارزه با قاچاق و حمایت از کالاهای ایرانی
3- سوق دادن موضوع برخی از پایان‌نامه‌ها به فعالیت‌های ستاد مبارزه با قاچاق با تأکید بر ابعاد فرهنگی و اجتماعی آن و نیز حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق با جلب مشارکت معاونت پژوهشی دانشگاه
۴- تشویق نشریات دانشجویی و فعالین دانشجویی در فضای مجازی به اختصاص بخشی از فعالیت‌های خود به موضوع مبارزه با قاچاق و حمایت از کالاهای ایرانی
 ۵- همکاری با برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی ستاد مبارزه با قاچاق در شهرستان‌ها و استان‌ها
 بدیهی است این برنامه ها از اولویت های معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملایر خواهد بود و دانشگاه در این راستا همه حمایت های لازم را انجام خواهد داد.