یکشنبه 6 اسفند 1402   11:45:04
1398/7/10 چهارشنبه
اخبار دانشگاهبيشتر
برنامه سرویس های دانشجویی دانشگاه ملایر 1402/11/28 شنبه
برنامه سرویس های دانشجویی دانشگاه ملایر
به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند برنامه سرویس های دانشجویی به پیوست قابل دریافت و مشاهده می باشد.
فراخوان جذب سرباز امریه دانشگاه ملایر 1402/11/27 جمعه
فراخوان جذب سرباز امریه دانشگاه ملایر
اداره ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه ملایر در راستای اجرای اصل 147 قانون اساسی و با استناد به ماده 66 قانون خدمت نظام وظیفه و بر اساس سند همکاری ستاد کل نیروهای مسلح و اداره کل ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری، اقدام به جذب نیروی امریه می‌کند.
لذا مشمولان آماده به خدمت مقدس سربازی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مورد نیاز که در ادامه می-آید، می توانند از تاریخ با مراجعه به سامانه جذب پرسنل امریه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به نشانی: https://industry.msrt.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.
تاریخ اعزام: 1 خرداد 1403
تاریخ شروع ثبت نام: 26 بهمن 1402
 تاریخ پایان ثبت نام: 29 بهمن 1402
رشته‌های تحصیلی موردنیاز:
1) رشته مهندسی مواد
2) مهندسی برق (قدرت)
3) مهندسی طبیعت
4) مهندسی کامپیوتر
5) زبان انگلیسی
6) زیست‌شناسی
7) محیط زیست
8) شیلات
9) خاک شناسی
10) فضای سبز (تولید و ژنتیک گیاهی)
11) مهندسی عمران (ارشد سازه و خاک)
12) علوم تربیتی (تکنولوژی آموزشی)
13) روان‌شناسی
چاپ مقاله عضو هیأت علمی دانشکده علوم پایه در مجله معتبر ACS Omega 1402/11/24 سه‌شنبه
چاپ مقاله عضو هیأت علمی دانشکده علوم پایه در مجله معتبر ACS Omega
مقاله دکتر ولی دلوجی عضو هیأت علمی گروه فیزیک دانشکده علوم پایه و سمیرا گودرزی دانشجوی دکتری ایشان با عنوان
Three-Dimensional Surface Stereometric Analysis of Ni−Cu Films with Different Cu Contents
در مجله معتبر ACS Omega متلعق به انجمن شیمی آمریکا با شاخص هرش 77 به چاپ رسیده است.
این موفقیت را خدمت ایشان تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون را از خداوند منان برایشان خواستاریم.
معاونت پژوهشی و فناوری
چاپ مقاله عضو هیأت علمی دانشکده فنی و مهندسی در مجله 10 درصد برتر گروه موضوعی 1402/11/21 شنبه
چاپ مقاله عضو هیأت علمی دانشکده فنی و مهندسی در مجله 10 درصد برتر گروه موضوعی
مقاله دکتر سجاد اسفندیاری از اعضای هیأت علمی دانشکده فنی و مهندسی و همکاران ایشان با عنوان
Automatic program bug fixing by focusing on finding the shortest sequence of changes
در مجله
ARTIFICIAL INTELLIGENCE REVIEW
که براساس ضریب تاثیر جزء 10 درصد برتر گروه موضوعی می باشد به چاپ رسیده است.
این موفقیت را خدمت ایشان تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون را از خداوند منان برایشان خواستاریم.
معاونت پژوهشی و فناوری
اطلاعیه: شرایط، هزینه و شیوه نامه اجرایی بیست و نهمین المپیاد غیر متمرکز علمی-دانشجویی منطقه 4 1402/11/15 یکشنبه
اطلاعیه: شرایط، هزینه و شیوه نامه اجرایی بیست و نهمین المپیاد غیر متمرکز علمی-دانشجویی منطقه 4
دفتر هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه بوعلی سینا به عنوان مسئول و مجری برگزاری المپیاد علمی-دانشجویی غیر متمرکز منطقه ۴ در استان های همدان-مرکزی-قم و قزوین، اولین مرحله از بیست و نهمین المپیاد غیر متمرکز علمی-دانشجویی را  در صبح و عصر روز جمعه  31 فروردین  1403برگزار می نماید.
* رشته های آزمون:
زبان و ادبیات فارسی، الهیات و معارف اسلامی، علوم اقتصادی، علوم تربیتی، حقوق، شیمی، فیزیک، زیست شناسی، ریاضی، آمار، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر و مهندسی کشاورزی )زراعت و اصلاح نباتات(، مهندسی صنایع، روانشناسی، علوم جغرافیا، علوم زمین، سلول های بنیادی و مهندسی بافت، و مهندسی مواد و متالوژی.

* شرایط شرکت در آزمون:
در هر رشته یک تیم حداکثر پنج نفره می تواند در آزمون شرکت کند. دانشجویان سال سوم و چهارم که در حال تحصیل می باشند مجاز هستند در آزمون شرکت نمایند (شرکت کنندگان در المپیاد غیر متمرکز باید در حال تحصیل باشند و ارسال نامه مبنی بر اشتغال به تحصیل دانشجویان معرفی شده به دبیرخانه المپیاد الزامی است). همچنین دانشجویانی که در نیم سال اول سال تحصیلی 1402-1403 دانشجوی ترم آخر بوده و تحصیلات خود را در 7 ترم به پایان رسانده اند، در صورت ارائه گواهی فارغ التحصیلی می توانند در المپیاد علمی دانشجویی کشور شرکت نمایند.

* برنامه زمان و منابع امتحانی آزمون:
زمان برگزاری آزمون المپیاد 31 فروردین  ماه 1403 می باشد و برنامه آزمون به همراه منابع امتحانی در فایل پیوست این اطلاعیه در زیر ذکر شده است. محل برگزاری آزمون دانشگاه های بین المللی امام خمینی )ره(، اراک، بوعلی سینا و قم می باشد.

* نحوه ثبت نام برای شرکت در المپیاد:
دانشجویان سال سوم و چهارم شاغل به تحصیل در دانشگاه ملایر که رشته تحصیلی آنها جزو رشته های ذکر شده در بالا می باشد می توانند در صورت تمایل به شرکت در آزمون فایل اکسل (پیوست)  با عنوان "مشخصات داوطلبین المپیاد" را دانلود نموده و اطلاعات مورد نیاز زیر را در آن وارد کرده  و فایل آن را به مدیر گروه آموزشی خود و همچنین به کارشناس دفتر استعداد (خانم خالقی) تحویل داده و اعلام آمادگی خود را برای شرکت در آزمون اعلام نمایند.
اطلاعاتی که باید در فایل اکسل در قسمت های مشخص شده طبق الگو وارد گردد شامل موارد زیر می گردد:
"نام، نام خانوادگی، جنسیت، نام پدر، شماره دانشجویی، کد ملی، شماره شناسنامه، شماره سریال شناسنامه، تاریخ تولد (روز ماه سال)، سال شروع به تحصیل(فقط سال)، سال احتمالی فارغ التحصیلی(فقط سال)، دانشگاه، دانشکده، رشته، گرایش، رشته امتحانی، شماره تلفن همراه، شماره تلفن ثابت، آدرس پست الکترونیکی، آدرس محل سکونت، کدپستی و حوزه آزمون (در قسمت حوزه آزمون یکی از دانشگاه های اراک، بوعلی سینا، بین المللی امام خمینی (ره) یا قم درج شود؛ ملاک انتخاب، امکان حضور دانشجو در آن حوزه است.)"

تذکر: با توجه به محدودیت تیم ارسالی هر رشته به المپیاد در صورت تقاضای بیش از 5 نفر، اولویت بندی بر اساس معدل کل دانشجو انجام خواهد شد.

* هزینه شرکت در المپیاد:
این هزینه به ازای هر نفر مبلغ 4500000 ریال (چهار صد و پنجاه هزار تومان) می باشد (اعلامی از طرف سازمان سنجش) که می بایست بعد از قطعی شدن انتخاب دانشجو (بنا به نظر مدیرگروه) در تیم 5 نفره هر رشته،  توسط دانشجو از طریق سامانه پرداخت الکترونیکی دانشگاه بوعلی سینا به آدرس  https://pay.basu.ac.ir/ پرداخت گردد و گواهی آن به دفتر استعداد درخشان دانشگاه ملایر تحویل داده شود.
 مراحل انجام این پرداخت بصورت زیر است:
- ابتدا از طریق لینک مذکور وارد سامانه شوید
- پرداخت بر اساس عنوان را انتخاب نمایید.
- مرکز درآمدها: حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی
- گروه پرداخت: دفتر هدایت استعداهای درخشان
- عنوان پرداخت: المپیاد دانشجویی غیر متمرکز منطقه چهار
- پس از تکمیل فرم مشخصات نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر اقدام فرمایید.

دانشجویان محترم می بایست گواهی پرداخت هزینه را پرینت کرده و به دفتر استعداد درخشان دانشگاه ملایر حداکثر تا تاریخ 30 بهمن 1402 تحویل نمایند. در صورت عدم پرداخت هزینه ثبت نام،  دانشجو از لیست نهایی تیم ارسالی حذف خواهد شد.

* دانشجویان رتبه های اول تا پنجم هر ورودی به شرط اینکه معدل کل آنها کمتر از 17 نباشد، در صورت ثبت نام و شرکت در آزمون المپیاد، فارغ از نتیجه آزمون، دانشگاه ملایر هزینه ثبت نام این افراد را بعد از شرکت در آزمون  (حضور یافتن در جلسه آزمون) به این عزیزان باز پرداخت خواهد نمود.  این عزیزان بعد از برگزاری آزمون با تحویل کارت شرکت در آزمون به دفتر استعداد درخشان دانشگاه می توانند درخواست عودت هزینه ثبت نام در المپیاد را بدهند و هزینه به ایشان برگشت داده خواهد شد.
* همچنین دانشگاه ملایر تمهیدات لازم را برای تیم شرکت کننده در آزمون جهت رفت و برگشت به همدان را در روز آزمون فراهم خواهد نمود.

دانشجویان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر به فایل های قرار داده شده در ذیل این اطلاعیه توجه فرمایند و  یا به وب سایت دانشگاه بوعلی سینا، بخش استعداد درخشان- المپیاد دانشجویی مراجعه فرمایند. همچنین در صورت داشتن هر گونه سئوال می توانند با شماره تلفن 08131401544  دبیر خانه المپاد دانشجویی 1403 منطقه 4 تماس حاصل فرمایند.
با آرزوی موفقیت
دفتر هدایت استعداد درخشان دانشگاه ملایر
طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه برگزار گردید. 1402/11/11 چهارشنبه
طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه برگزار گردید.
ضیافت اندیشه استادان دانشگاه با حضور پرشور اعضای هیات علمی دانشگاه از هشتم لغایت یازدهم بهمن برگزار گردید.
در این دوره دانش افزایی که به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و دفتر هم اندیشی اساتید برگزار شد اعضای هیات علمی دانشگاه با حضور اساتید برجسته به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل روز پرداختند برخی از عناوین دوره های  برگزار شده در این دوره از طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه ملایر به شرح زیر می‌باشد:
* مهارتهای ارتباطی با نسل جدید دانشجویان
* بررسی آخرین تحولات منطقه و جهان
* اهمیت و ضرورت امر به معروف و نهی از منکر
* مهارتهای ارتباطی
* جمهوری اسلامی، چالشهای مشروعیت و مقبولیت و کارکرد
مراسم جشن میلاد امام علی (ع) و گرامیداشت روز پدر برگزار شد 1402/11/8 یکشنبه
مراسم جشن میلاد امام علی (ع) و گرامیداشت روز پدر برگزار شد
به گزارش واحد فرهنگی دانشگاه  روز  8  بهمن ماه جشن میلاد با سعادت مولی الموحدین، حضرت علی (ع) و بزرگداشت مقام پدر با حضور مسئولین، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه در سالن شهید حیدری برگزار شد.
 در این مراسم حجت الاسلم والمسلمین بشیرگنبدی ضمن تبریک میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر، مطالبی در این خصوص بیان نمود.
در ادامه مولودی خوانی میلاد حضرت علی(ع) توسط مداح اهل بیت(س) و تقدیر از کارکنانی که اسم آنها مزین به نام علی (ع) بودانجام شد.
در  این مراسم که به مناسبت عید بزرگ ولادت فخر عالم امکان  حضرت امیر المومنین علی(ع) بود تقدیر نامه ای از طرف معاونت فرهنگی و اجتماعی و مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تقدیم همکاران گردید.
جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه ملایر همزمان با جشن میلاد فرخنده حضرت علی (ع) برگزار شد 1402/11/4 چهارشنبه
جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه ملایر همزمان با جشن میلاد فرخنده حضرت علی (ع) برگزار شد
جشن فارغ التحصیلی 200 نفر از دانشجویان دانشگاه ملایر در مقاطع مختلف کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری روز 4 بهمن 1402 در مرکز همایش های شهید حاج رسول حیدری با حضور دانشجویان فارغ التحصیل برگزار شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه دکتر حسن قراباغی و حجت الاسلام بشیرگنبدی نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در این محفل به ایراد سخنرانی پرداختند.
مولودی خوانی و مدیحه سرایی به مناسبت ولادت با سعادت امیرالمومنین علی (ع)، برگزاری مسابقه، قرائت سوگند نامه، عکس یادگاری فارغ التحصیلی با لباس فرم در کنار یادبود و جایگاه ویژه جشن و اهدای لوح تقدیر به دانشجویان شرکت کننده از جمله بخش های مهم این مراسم بود.
آیین نامه تشویق مقالات دانشجویی دانشگاه ملایر در کنفرانس ها و مجلات معتبر علمی 1402/11/3 سه‌شنبه
آیین نامه تشویق مقالات دانشجویی دانشگاه ملایر در کنفرانس ها و مجلات معتبر علمی
در راستاي تشويق دانشجويان مقاطع كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتری در امر پژوهش و ارائه مقاله در مجامع ملي و بين المللي و ارتقاء سطح علمي آنان، دفتر حمایت از استعداد های درخشان دانشگاه ملایر نتايج حاصل از تحقيقات دانشجويان دانشگاه ملاير را كه بصورت مقاله در كنفرانس هاي معتبر داخلي - خارجي  و در مجلات معتبر علمی توسط ايشان ارائه گردد، مورد حمايت و تشویق قرار مي دهد.
جهت کسب اطلاع از جزئیات این آیین نامه به صفحه گروه حمایت از استعدادهای درخشان » آئین نامه تشویق مقالات دانشجویی  مراجعه نمائید  
اخبار پژوهشی و فناوریبيشتر
1402/11/27 جمعه
فراخوان جذب سرباز امریه دانشگاه ملایر
اداره ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه ملایر در راستای اجرای اصل 147 قانون اساسی و با استناد به ماده 66 قانون خدمت نظام وظیفه و بر اساس سند همکاری ستاد کل نیروهای مسلح و اداره کل ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری، اقدام به جذب نیروی امریه می‌کند.
لذا مشمولان آماده به خدمت مقدس سربازی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مورد نیاز که در ادامه می-آید، می توانند از تاریخ با مراجعه به سامانه جذب پرسنل امریه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به نشانی: https://industry.msrt.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.
تاریخ اعزام: 1 خرداد 1403
تاریخ شروع ثبت نام: 26 بهمن 1402
 تاریخ پایان ثبت نام: 29 بهمن 1402
رشته‌های تحصیلی موردنیاز:
1) رشته مهندسی مواد
2) مهندسی برق (قدرت)
3) مهندسی طبیعت
4) مهندسی کامپیوتر
5) زبان انگلیسی
6) زیست‌شناسی
7) محیط زیست
8) شیلات
9) خاک شناسی
10) فضای سبز (تولید و ژنتیک گیاهی)
11) مهندسی عمران (ارشد سازه و خاک)
12) علوم تربیتی (تکنولوژی آموزشی)
13) روان‌شناسی
1402/11/24 سه‌شنبه
چاپ مقاله عضو هیأت علمی دانشکده علوم پایه در مجله معتبر ACS Omega
مقاله دکتر ولی دلوجی عضو هیأت علمی گروه فیزیک دانشکده علوم پایه و سمیرا گودرزی دانشجوی دکتری ایشان با عنوان
Three-Dimensional Surface Stereometric Analysis of Ni−Cu Films with Different Cu Contents
در مجله معتبر ACS Omega متلعق به انجمن شیمی آمریکا با شاخص هرش 77 به چاپ رسیده است.
این موفقیت را خدمت ایشان تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون را از خداوند منان برایشان خواستاریم.
معاونت پژوهشی و فناوری
1402/11/21 شنبه
چاپ مقاله عضو هیأت علمی دانشکده فنی و مهندسی در مجله 10 درصد برتر گروه موضوعی
مقاله دکتر سجاد اسفندیاری از اعضای هیأت علمی دانشکده فنی و مهندسی و همکاران ایشان با عنوان
Automatic program bug fixing by focusing on finding the shortest sequence of changes
در مجله
ARTIFICIAL INTELLIGENCE REVIEW
که براساس ضریب تاثیر جزء 10 درصد برتر گروه موضوعی می باشد به چاپ رسیده است.
این موفقیت را خدمت ایشان تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون را از خداوند منان برایشان خواستاریم.
معاونت پژوهشی و فناوری
1402/10/27 چهارشنبه
بازدید جمعی از اعضای هیأت علمی دانشگاه از یازدهمین نمایشگاه ایران ساخت
جمعی از اعضای هیأت علمی دانشگاه با حضور در محل دائمی نمایشگاه های تهران از یازدهمین نمایشگاه تجهیزات، مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته با عنوان ایران ساخت بازدید نمودند.
این بازدید  به همت اداره آزمایشگاه های دانشگاه و با هدف آشنایی اعضای هیأت علمی با زیرساخت ها و شرکت های دانش بنیان در حوزه تجهیزات و اقلام آزمایشگاهی  برگزار شد .
شایان ذکر است این نمایشگاه به همت معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار می گردد و شرکت های تولیدی و دانش بنیان داخلی آخرین دستاوردها و تولیدات خود را در حوزه  تجهیزات آزمایشگاهی را در معرض دید علاقه مندان قرار می دهند.
اخبار آموزشی و تحصیلات تکمیلیبيشتر
1402/11/3 سه‌شنبه
آیین نامه تشویق مقالات دانشجویی دانشگاه ملایر در کنفرانس ها و مجلات معتبر علمی
در راستاي تشويق دانشجويان مقاطع كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتری در امر پژوهش و ارائه مقاله در مجامع ملي و بين المللي و ارتقاء سطح علمي آنان، دفتر حمایت از استعداد های درخشان دانشگاه ملایر نتايج حاصل از تحقيقات دانشجويان دانشگاه ملاير را كه بصورت مقاله در كنفرانس هاي معتبر داخلي - خارجي  و در مجلات معتبر علمی توسط ايشان ارائه گردد، مورد حمايت و تشویق قرار مي دهد.
جهت کسب اطلاع از جزئیات این آیین نامه به صفحه گروه حمایت از استعدادهای درخشان » آئین نامه تشویق مقالات دانشجویی  مراجعه نمائید  
1402/10/10 یکشنبه
اطلاعیه ارسال پستی مدارک تحصیلی دانش آموختگان
به اطلاع دانش آموختگان گرامی  می رساند جهت رفاه حال متقاضیان وکاهش مراجعات حضوری ، امکان درخواست ارسال پستی مدارک تحصیلی اعم ازگواهینامه موقت پایان تحصیلات و دانشنامه فراهم بوده است. لذا متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه سما، بخش مدیریت درخواست ها قسمت ارسال مدارک تحصیلی با پرداخت هزینه ارسال پستی نسبت به ثبت درخواست ارسال مدارک اقدام نمایند. پس از بررسی درخواست ها توسط کارشناس، مدارک به آدرس ثبت شده متقاضی به صورت پستی  ارسال  می گردد.
لازم به ذکراست متقاضیان باید قبلاً تسویه حساب نموده باشند و پس از تسویه حساب نسبت به ارسال کارت دانشجویی خود به واحد دبیرخانه و بایگانی آموزش کل دانشگاه اقدام نمایند.
 جهت ورود به سامانه نام کاربری شماره دانشجویی  و رمز عبورکد ملی می باشد.
 درصورت هرگونه مشکل جهت ورود به سامانه متقاضیان می توانند با شماره 08132457364 واحد خمات ماشینی تماس حاصل فرمایند.
مدیریت امورآموزشی
1402/10/9 شنبه
اطلاعیه درخصوص مدت زمان صدور مدارک تحصیلی دانش آموختگان

دانشجوی گرامی  به اطلاع می رساند با تلاش و کوشش کارشناسان محترم واحد فارغ التحصیلان صدور مدارک تحصیلی دانش آموختگان، از روز شنبه 16 دی ماه 1402 در صورتی که پرونده دانشجو نقص نداشته باشد درکمتر از 10 روز کاری انجام خواهد شد.
1402/10/9 شنبه
اطلاعیه درخصوص تسویه حساب اینترنتی دانشجویان دانش آموخته ، انصرافی و اخراجی
به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند از روز شنبه 16 دی ماه 1402 تمامی دانشجویان اعم از کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری جهت تسویه حساب دانشجویی می بایست از طریق سامانه سما بخش مدیریت درخواست ها نسبت به  درخواست تسویه حساب اینترنتی اقدام نمایند.
لازم به ذکر است از تاریخ فوق به هیچ یک از درخواست های  خارج از سامانه مذکورترتیب اثرداده نخواهد شد.
مدیریت امور آموزشی
اخبار توسعه و پشتیبانیبيشتر
1402/7/25 سه‌شنبه
انتصاب سرپرست معاونت اداری و مالی
دکتر محمدی منش رئیس دانشگاه طی حکمی دکتر امین ترنجیان را به سمت "سرپرست معاونت اداری و مالی" منصوب نمود.
رئیس دانشگاه ابراز امیدواری نمود نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند ایشان، با توکل بر خداوند متعال و اتکاء به روحیه جهادی و انقلابی شاهد بهبود و پیشرفت مجموعه دانشگاه ملایر باشیم.
1402/6/1 چهارشنبه
فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای غذاخوری‌های دانشگاه ملایر در سال 1402-1403 (نوبت دوم)
دانشگاه ملایر در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله ای طبخ و توزیع صبحانه (همراه با وعده شام)، ناهار، شام و دورچین‌های غذای دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه، سراهای دانشجویی، مطابق قوانین و استانداردهای کشور و شیوه‌نامه آماده‌سازی مواد و پخت غذای دانشجویی با برنامه غذایی ارائه شده توسط دانشگاه در محل سلف‌های پردیس دانشگاه، دانشکده و همه خوابگاه‌های تحت همکاری با دانشگاه ملایر در سال 1402-1403 به شماره 2002000050000004 را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.  کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت)ستاد( به آدرس https://www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار مناقصه درسامانه تاریخ 1 شهریور 1402 میباشد.
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت : ساعت 19:00روز چهار‌شنبه تاریخ 8 شهریور 1402
مهلت زمانی ارائه پیشنهاد : ساعت 19:00 روز شنبه تاریخ 18 شهریور 1402
زمان بازگشایی پاکت ها : ساعت 11:00 روز دوشنبه تاریخ  19 شهریور 1402
اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پاکت
الف : آدرس ملایر، کیلومتر 4 جاده ملایر- اراک، دانشگاه ملایر و تلفن 08132456502
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه :
مرکز تماس: 41934 - 021
دفتر ثبت نام: 88969737 و 8519376
1402/3/4 پنجشنبه
بررسی روند اجرای پروژه دانشکده فنی و مهندسی
با حضور رئیس و معاون اداری و مالی دانشگاه روند اجرایی فاز یک پروژه دانشکده فنی و مهندسی بررسی شد.
در این بازدید ضمن بررسی وضعیت پروژه و اقدامات پیمانکار بر ضرورت تسریع در روند انجام کار تاکید شد.
در سفر ریاست محترم جمهوری به استان همدان ۸۰۰ میلیارد ریال به پروژه دانشکده فنی و مهندسی و کتابخانه مرکزی دانشگاه اختصاص یافت که با پرداخت بخش اول این اعتبار فعالیت اجرایی فاز یک پروژه با زیربنای ۴۵۰۰ متر آغاز شد و فرایند شروع مناقصه فاز دو پروژه شامل موتورخانه نیز آغاز شده است.
1401/11/11 سه‌شنبه
راهنمای استفاده از سامانه تحت وب و نرم افزار کاربردی بیمه تکمیلی سینا (سیناد)
همکاران محترم به منظور ثبت و پیگیری هزینه های درمان می توانید به پورتال شرکت بیمه سینا، خدمات الکترونیکی بیمه درمان، سامانه ثبت آنلاین هزینه درمان(سیناد) مراجعه نموده و با ورود به سامانه نسبت به ثبت و پیگیری اسناد اقدام نمایند.
همچنین جهت دریافت و  نرم افزار کاربردی به پورتال بیمه سینا – خدمات الکترونیک –خدمات الکترونیکی  بیمه درمان- سامانه ثبت آنلاین  هزینه درمان ( سیناد)-نرم افزار مخصوص گوشی هوشمند –دریافت مستقیم نسخه اندروید مراجعه و با نصب نرم افزار نسبت به ثبت و پیگیری اسناد اقدام نمایند توجه : نام کاربری و کلمه عبور کد ملی اشخاص می باشد.
  1. افراد با ورود به قسمت اعلام هزینه درمان نسبت به بارگزاری هزینه های مربوطه اقدام نمایند.
  2. با ورود  به هر قسمت، فیلم آموزشی مربوطه قابل مشاهده می باشد.
  3. بعد از تایید نهایی و در صورت عدم مشکل کارمندان می بایست اصل هزینه تائید شده را دوشنبه هر هفته تحویل کارشناس بیمه سینا نمایند.
لازم به ذکر است ثبت اسناد هزینه درمان در سامانه بیمه تکمیلی (سیناد) الزامی است.
اخبار دانشجوییبيشتر
1402/11/28 شنبه
برنامه سرویس های دانشجویی دانشگاه ملایر
به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند برنامه سرویس های دانشجویی به پیوست قابل دریافت و مشاهده می باشد.
1402/11/24 سه‌شنبه
اطلاعیه جدول مبالغ و زمانبندی اعطای وام‌های دانشجویی نیمسال دوم تحصیلی 1403-1402
مدارک لازم جهت تشکیل پرونده وام های دانشجویی:
  1. تعهد محضری با مراجعه ضامن ( کارمند قراردادی، پیمانی ، رسمی، بازنشسته، مستمری بگیر به همراه حکم کارگزینی) به دفتر خانه اسناد رسمی و اخذ تعهد محضری برای صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم
  2. شماره حساب بانک تجارت به نام خود دانشجو
لازم است متقاضیان وام در بازه مشخص شده در اطلاعیه صندوق رفاه بعد از تشکیل پرونده و ثبت نام در ادرس   https://refah.swf.ir  اصل سند تعهد محضری و حکم کارگزینی به اداره رفاه تحویل نمایند. بعد از تایید اسناد توسط اداره رفاه درخواست وام توسط دانشجو ثبت شود.
برای متقاضیان وام ضروری ثبت نام در بازه مشخص شده در سامانه صندوق رفاه ضروری بوده و بعد از بارگذاری فاکتور و یا مستندات وام ضروری لازم به ارایه اصل مدارک بارگذاری شده به اداره رفاه  می باشد. (مبلغ فاکتور ارایه شده بالای هفت میلیون تومان باشد)
برای دانشجویان متقاضی وام ودیعه مسکن متاهلی لازم است مدارک زیر به اداره رفاه در بازه مشخص شده در اطلاعیه به اداره رفاه تحویل گردد:
  • سه برگ اول سند ازدواج
  • کپی کارت ملی و شناسنامه زوجین
  • قرارداد اجاره نامه با کد رهگیری
1402/11/3 سه‌شنبه
فراخوان سی و یکمین جشنواره دانشجوی نمونه سال 1402
2 لغایت 22 بهمن ماه 1402
از کلیه دانشجویان واجد شرایط دعوت می‌شود ضمن مطالعه دقیق آئین نامه و شیوه نامه انتخاب دانشجوی نمونه، از 2 لغایت 22 بهمن ماه 1402  با مراجعه به آدرس اینترنتی https://portal.saorg.ir با تکمیل نمودن فرآیند ثبت نام، در جشنواره شرکت نمایند.
در صورت هرگونه سوال با شماره 32457396-081 تماس حاصل فرمایید.
معاونت دانشجویی دانشگاه ملایر
1402/10/11 دوشنبه
افتخار آفرینی دختران تکواندو کار دانشگاه ملایر
 مسابقات تکواندو قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه های منطقه ۴ کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی اراک برگزار شد و دانشگاه ملایر با ۷ ورزشکار در این رقابت ها  شرکت کرده و در بخش تیمی به مقام نایب قهرمانی رسید.
مقام های انفرادی کسب شده :
خانم ها زهرا قهرمان خالقی و رها رویانیان با شکست همه‌ی رقبا به مقام قهرمانی رسیده و مدال طلای این مسابقات را به گردن آویختند.
خانم مهدیس وحدتی صاحب مدال نقره شد.
خانم ها زهرا سید نژاد، مرضیه قاسمی و مهدیه مرادی پاکرو  نیز به مدال برنز این مسابقات دست یافتند.
اداره تربیت بدنی دانشگاه این موفقیت ارزشمند را به این ورزشکاران پر افتخار و جامعه ورزش دانشگاه تبریک عرض می نماید.

 
اخبار فرهنگی و اجتماعیبيشتر
1402/11/8 یکشنبه
مراسم جشن میلاد امام علی (ع) و گرامیداشت روز پدر برگزار شد
به گزارش واحد فرهنگی دانشگاه  روز  8  بهمن ماه جشن میلاد با سعادت مولی الموحدین، حضرت علی (ع) و بزرگداشت مقام پدر با حضور مسئولین، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه در سالن شهید حیدری برگزار شد.
 در این مراسم حجت الاسلم والمسلمین بشیرگنبدی ضمن تبریک میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر، مطالبی در این خصوص بیان نمود.
در ادامه مولودی خوانی میلاد حضرت علی(ع) توسط مداح اهل بیت(س) و تقدیر از کارکنانی که اسم آنها مزین به نام علی (ع) بودانجام شد.
در  این مراسم که به مناسبت عید بزرگ ولادت فخر عالم امکان  حضرت امیر المومنین علی(ع) بود تقدیر نامه ای از طرف معاونت فرهنگی و اجتماعی و مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تقدیم همکاران گردید.
1402/11/4 چهارشنبه
جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه ملایر همزمان با جشن میلاد فرخنده حضرت علی (ع) برگزار شد
جشن فارغ التحصیلی 200 نفر از دانشجویان دانشگاه ملایر در مقاطع مختلف کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری روز 4 بهمن 1402 در مرکز همایش های شهید حاج رسول حیدری با حضور دانشجویان فارغ التحصیل برگزار شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه دکتر حسن قراباغی و حجت الاسلام بشیرگنبدی نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در این محفل به ایراد سخنرانی پرداختند.
مولودی خوانی و مدیحه سرایی به مناسبت ولادت با سعادت امیرالمومنین علی (ع)، برگزاری مسابقه، قرائت سوگند نامه، عکس یادگاری فارغ التحصیلی با لباس فرم در کنار یادبود و جایگاه ویژه جشن و اهدای لوح تقدیر به دانشجویان شرکت کننده از جمله بخش های مهم این مراسم بود.
1402/10/25 دوشنبه
فراخوان مسابقات و ثبت نام سی و هشتمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت
در 9 بخش و 40رشته شامل:
🔸آوایی 🔹معارفی 🔸پژوهشی🔹فناوری 🔸هنری 🔹ادبی 🔸صحیفه سجادیه 🔹نهج البلاغه🔸استارت‌آپ‌های قرآنی
علاقه‌مندان جهت ثبت نام به تارنمای اينترنتی سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور به آدرس http://quran38.dmsrt.ir/ مراجعه كنند.
مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا نیمه دوم بهمن ماه
همراه با جوایز ویژه و ارزنده
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به کانال مسیحا یا به ادمین های زیر مراجعه کنید.
 https://eitaa.com/masihamu
ادمین برادران: FestivalQuran_br
ادمین خواهران: FestivalQuran_kh

 
1402/10/18 دوشنبه
برگزاری کارگاه آموزشی تعمیرات ادوات لیزری توسط انجمن علمی اپتیک و لیزر
کارگاه تعمیرات ادوات لیزری با هدف آشنایی دانشجویان با کاربردهای مختلف اپتیک و لیزر در در صنعت زیبایی توسط انجمن علمی اپتیک و لیزر برگزار گردید.
در این کارگاه دانشجویان با تعمیرات و عیب یابی این دستگاه های لیزر پوست آشنا شده و همچنین در زمینه بازاریابی و اشتغال در این صنعت اطلاعات جامعی را دریافت نمودند.
همزمان با برگزاری این کارگاه آموزشی، مسابقه ای در جهت تثبیت مفاهیم آموخته شده همراه با اهداء جوایز به منتخبین اجرا شد.
در این کارگاه و دوره آموزشی 42 نفر از دانشجویان علاقه مند حضور داشته و با شرایط فعالیت و اشتغال در این حوزه آشنا شدند.
پربیننده ترین اخبار