شنبه 1 آبان 1400   23:39:23
1398/7/10 چهارشنبه
اخبار دانشگاهبيشتر
1400/7/3 شنبه
راهنمای دانشجویان جدیدالورود مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی
ضمن عرض تبریک به مناسبت قبولی در دانشگاه ملایر و آرزوی توفیق روزافزون به اطلاع پذیرفته شدگان مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی می رساند فرآیند ثبت نام خود را مطابق اطلاعیه های موجود در صفحه راهنمای پذیرفته شدگان دانشگاه ملایر به آدرس https://malayeru.ac.ir/st-register ، برای هر مقطع انتخاب، پیگیری و اقدام نمائید.
کلیه اطلاعات مورد نیاز دانشجویان ورودی جدید در صفحه «
راهنمای پذیرفته شدگان دانشگاه ملایر » درج شده و قابل دسترسی است.
(صفحه راهنمای پذیرفته شدگان دانشگاه ملایر: https://malayeru.ac.ir/st-register )
1400/7/28 چهارشنبه
برگزاری جشنواره فرهنگی در هفته فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ ملایر
 به اطلاع دانشجویان علاقه مند به ویژه دانشجویان نو ورود می رساند، دانشگاه ملایر در نظر دارد با هدف آشنایی دانشجویان با حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی، دانشجوئی و فرهنگی دانشگاه، هفته فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملایر را از روز یکشنبه، مورخ ۹آبانماه الی چهارشنبه۱۲ آبان ماه۱۴۰۰برگزار نماید. جشنواره در دو بخش مسابقات فرهنگی و وبینارها برگزار می گردد.
محورهای مسابقات فرهنگی جشنواره: عکس، فیلم، داستان، شعر، کاریکاتور، خطاطی و طراحی و تولیدات رسانه ای رادیویی، تلویزیونی و کلیپ و مجازی است.
مهلت ارسال آثار تا روز پایانی جشنواره می باشد. به برگزیدگان هدایایی به رسم یادبود داده می شود. آثار ارسالی هر روز در صفحه اینستاگرامی معاونت استوری میشود.
هم‌چنین در بخش وبینارهای آموزشی جهت اطلاع بیشتر دانشجویان  هر روز سه وبینار با معرفی یک عنوان در هر روز از ساعت  10:30 الی ۱۲صبح برگزار خواهد شد.
مدت زمان وبینار هر ارایه دهنده: ۲۰تا۳۰ دقیقه می باشد.
 
1400/7/28 چهارشنبه
همایش پیاده روی اساتید و کارکنان دانشگاه به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد
به همت اداره تربیت بدنی دانشگاه و به مناسبت هفته تربیت بدنی، همایش پیاده روی و پاکسازی محیط ویژه اساتید و کارکنان دانشگاه ملایر برگزار گردید. شرکت کنندگان در این همایش ضمن پیاده روی در محوطه دانشگاه به پاکسازی محیط پرداختند و درپایان این مراسم نیز به قید قرعه هدایایی به شرکت کنندگان اهدا گردید.
 
1400/7/21 چهارشنبه
دیدار مسئولین دانشگاه ملایر با ریاست و کارکنان اداره نظارت بر اماکن عمومی و سازمان آتش نشانی
معاون دانشجویی، مدیر دانشجویی و رئیس اداره خوابگاه ها با ریاست و کارکنان محترم اداره نظارت بر اماکن عمومی و عضو شورای ساماندهی خوابگاه ها به مناسبت هفته نیروی انتظامی و همچنین با ریاست و کارکنان محترم سازمان آتش نشانی و عضو شورای ساماندهی خوابگاه ها به مناسبت روز آتش نشان  دیدار نمودند.
1400/7/9 جمعه
پیام تسلیت دانشگاهیان دانشگاه ملایر در پی درگذشت فرزند گرامی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه
بسم الله الرحمن الرحیم
الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ
همکار گرامی جناب آقای دکتر حمید نوری
معاون محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه
درگذشت ناگهانی و اندوه بار فرزند گرانمایه و عزیزتان را به جنابعالی و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده، از درگاه پروردگار متعال برای عزیز از دست رفته رحمت بیکران الهی و برای جناب عالی و سایر بازماندگان ارجمند بردباری و سلامتی مسئلت می نماییم.
ما را در غم خود شریک بدانید.
هیات رئیسه، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ملایر
1400/7/4 یکشنبه
روح بلند علامه ذوالفنون حضرت آیت‌الله العظمی حسن زاده آملی رضوان الله تعالی علیه به ملکوت اعلی پیوست.
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
روح بلند عالم عامل ،عارف بالله ، فقیه امجد، فیلسوف متبحر،علامه ذوالفنون حضرت آیت‌الله العظمی حسن زاده آملی رضوان الله تعالی علیه به ملکوت اعلی پیوست. رحلت جانگداز این عالم صمدانی و عارف رحمانی را به محضر ولی الله الاعظم امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف‌، مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، دانشگاهیان ومردم عزیز ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می نماییم. خداوند منان روح ملکوتی این عزیز سفرکرده را با اولیای الهی و معصومین علیهم السلام محشور بفرماید.
اللهم اجعله فی اعلی علیین
دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ملایر
1400/7/3 شنبه
وضعیت فعالیت اداری دانشگاه با توجه به شیوع ویروس کرونا و را ه های ارتباط با حوزه هاي مختلف
به اطلاع کلیه مراجعین و دانشجویان گرامی می رساند با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا خواهشمند است  به منظور حفظ سلامتی از مراجعه حضوری خودداری نموده و در موارد ضروری از ساعت 7:45 الی 13 صرفا از طریق ارسال پیام در پیام رسان واتساپ، موارد را پیگیری نمائید.  
لیست شماره های واتساپ بخش های مختلف به پیوست اطلاعیه قابل دریافت می باشد.

 به منظور تماس با گروه های آموزشی و بیان سوالات مرتبط با گروه، از پست الکترونیک مدیران گروه ها استفاده نمایند.

گروه های آموزشی و اطلاعات تماس مدیران گروه


 
1400/6/30 سه‌شنبه
مراسم آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس در دانشگاه ملایر برگزار شد
روز دوشنبه 29 شهریور ماه همزمان با فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید و آغاز هفته ی دفاع مقدس، مراسمی با حضور مسئولین دانشگاه، مسئولین شهرستان، ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران، اساتید و کارکنان در جوار حرم مطهر شهدای گمنام دانشگاه برگزار گردید.
در این برنامه دکتر سایوند رئیس دانشگاه و حجت الاسلام والمسلمین آزادی خواه نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی به ایراد سخنرانی پرداختند.
حجت الاسلام والمسلمین حاج احمد فراهانی جانباز و آزاده گرانقدر که مهمان ویژه این برنامه بودند ضمن یادآوری رشادت ها و جانفشانی های بی نظیر و عاشورایی رزمندگان دوران دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی را گرامی داشتند.
این مراسم با تقدیر و تجلیل و اهداء لوح سپاس به ایثارگان شاغل در دانشگاه ادامه یافت و در ادامه حضار با زیارت، گل افشانی و غبارروربی از مزار مطهر شهدای گمنام با آرمان های شهدا و امام راحل تجدید میثاق نمودند.
این برنامه با مراسم کلنگ زنی و رونمایی از طرح باغ موزه دفاع مقدس که قرار است طبق طراحی انجام شده، در ضلع جنوبی و در جوار حرم مطهر شهدای گمنام دانشگاه ملایر اجرا گردد به پایان رسید.
1400/6/30 سه‌شنبه
نشست تخصصی نماینده محترم مردم شریف ملایر در مجلس شورای اسلامی و کارگروه بازنگری قوانین و مقررات حوزه کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست
نشست تخصصی حجت الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه، نماینده محترم مردم شریف ملایر در مجلس شورای اسلامی و کارگروه بازنگری قوانین و مقررات حوزه کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست روز سه شنبه ۲۹ شهریور ساعت ۱۱:۳۰ در سالن جلسات شهید سلیمانی دانشگاه برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه دکتر سایوند رئیس دانشگاه ضمن تشکر و قدردانی از دکتر آزادیخواه برای حضور در دانشگاه، به اهمیت این نشست تخصصی برای بازبینی و بررسی جزییات موجود در آیین نامه ها، قوانین و مقررات حوزه کشاورزی پرداخت و از همه اعضای محترم هیات علمی برای ارایه مشورت و بیان نقطه نظراتشان سپاسگزاری نمود. در ادامه دکتر نوری دبیر کارگروه مذکور ضمن ارایه خلاصه ای از جلسات گذشته  نکاتی را در خصوص دلایل و چرایی تشکیل این کارگروه و توقع متقابل کمسیون کشاورزی، آب و  منابع طبیعی مجلس و مراکز تحقیقاتی و دانشگاه ها نمود.
ایشان چالش های ۱۶ گانه موجود در حوزه کشاورزی را برشمرد و از اهمیت نفوذ دانش در هوشمند سازی کشاورزی و ارتقا بهره وری و توجه به شفافیت سرمایه گزاری و لزوم حمایت در برنامه هفتم توسعه صحبت کردند.  در ادامه این نشست صمیمانه تعدادی از اساتید و اعضای کارگروه به بیان نقطه نظرات تخصصی خود در این حوزه پرداختند.
در پایان جلسه حجت الاسلام آزادیخواه با تشکر از تشکیل این جلسه آن را ضرورتی برای ارتباط بیش تر بین کمسیون های تخصصی و دانشگاه ها دانست. ایشان از این کارگروه تخصصی خواستند با توجه به اهمیت برنامه هفتم توسعه، اعضای محترم ،موارد مورد نظرشان را در تغییرات احتمالی قوانین  و بهبود آیین نامه ها ارایه نمایند.
 
اخبار پژوهشی و فناوریبيشتر
1400/3/19 چهارشنبه
ثبت نام صندوق پست الکترونیک ( ایمیل ) دانشجویان تحصیلات تکمیلی

جهت ثبت نام و اخذ " صندوق پست الکترونیک ( ایمیل ) دانشجویان تحصیلات تکمیلی " دانشگاه ملایر، لازم است دانشجویان مذکور از تاریخ 19 لغایت 30 خرداد نسبت به ثبت نام در سامانه مربوطه اقدام نمایند. پس از مهلت تعیین شده، صندوق پست الکترونیک افرادی که ثبت نام کرده اند فعال خواهد شد.

(بدیهی است دسترسی به سامانه تامین مقالات از پایگاه های علمی لاتین منوط به برخورداری از پست الکترونیک دانشجویی است).
لینک ورود به سامانه ثبت نام پست الکترونیک دانشجویان تحصیلات تکمیلی:

http://stu.malayeru.ac.ir/webmail/login2
فرم ثبت نام

تذکر:

1 – ثبت نام صرفاً در تاریخ مذکور امکان پذیر می باشد.

2 – جهت ورود به سامانه ثبت نام، نام کاربری و کلمه عبور به ترتیب شماره دانشجویی و شماره ملی می باشد (در کد ملی هایی که با ارقام صفر شروع می شوند نیازی به وارد کردن صفرها نمی باشد).

1400/3/2 یکشنبه
کارگاه تخصصی و مجازی اخلاق در پژوهش
احتراما به استحضار همکاران محترم هیات علمی دانشگاه ملایر می رساند، کارگاه تخصصی اخلاق در پژوهش با عنوان " شاخص ها و شواهد اخلاق پژوهشی و عوامل رشد و افول آن" در تاریخ 10 خرداد ماه به صورت مجازی در ساعت 20-18 در محیط Adobe Connect برگزار می شود. 
1399/12/9 شنبه
سامانه مرکز آموزش های الکترونیکی نیمسال 992 آماده استفاده اساتید و دانشجویان است.

سامانه مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه ملایر به آدرس http://lms.malayeru.ac.ir   آماده استفاده اساتید و دانشجویان است.

اساتید محترم به منظور ورود به سامانه و بارگذاری اطلاعات مربوط به دروس خود می توانند با استفاده از راهنمای موجود در صفحه نخست سامانه و نام کاربری و کلمه عبور به شکل زیر اقدام نمایند.

نام کاربری اساتید: شماره ملی

کلمه عبور اساتید: شماره ملی

همچنین نام کابری و کلمه عبور دانشجویان محترم به منظور مشاهده و دریافت اطلاعات دروس به شکل زیر می باشد.

نام کاربری: شماره دانشجویی

کلمه عبور: شماره ملی


توجه: در صورتی که برای اساتید و دانشجویان با کد ملی که با عدد صفر شروع می شود، پیام ورود ناموفق مشاهده گردید از درج صفر ابتدای کد ملی صرف نظر نمائید.

همچنین آموزش مجازی ترم های قبل(982 و 991) با آدرس http://lms982.malayeru.ac.ir  و http://lms991.malayeru.ac.ir با همان نام کاربری و کلمه عبور ترم قبل در دسترس می باشد.

1399/11/28 سه‌شنبه
محققان برتر دانشگاه ملایر بر اساس فهرست اعلام شده دانشگاه استنفورد
بر اساس گزارش مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی در لیست منتشر شده دانشگاه استنفورد (Stanford) بر مبنای تعداد و کیفیت پژوهش های محققان دانشگاهی، اسامی پنج عضو هیات علمی دانشگاه ملایر نیز معرفی شده است.
دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای اساتید محترم، کسب این دستاورد علمی را به ایشان و دانشگاهیان دانشگاه ملایر تبریک عرض می نماید.
دکتر مهیار یوسفی
گروه مهندسی معدن
دکتر فرشید میرزائی
گروه ریاضی
دکتر مهدی کزازی
گروه مهندسی مواد و سرامیک
دکتر داریوش سوری
گروه فیزیک
دکتر محمود مرادی
گروه مکانیک

 
اخبار آموزشی و تحصیلات تکمیلیبيشتر
1400/7/3 شنبه
راهنمای دانشجویان جدیدالورود مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی
ضمن عرض تبریک به مناسبت قبولی در دانشگاه ملایر و آرزوی توفیق روزافزون به اطلاع پذیرفته شدگان مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی می رساند فرآیند ثبت نام خود را مطابق اطلاعیه های موجود در صفحه راهنمای پذیرفته شدگان دانشگاه ملایر به آدرس https://malayeru.ac.ir/st-register ، برای هر مقطع انتخاب، پیگیری و اقدام نمائید.
کلیه اطلاعات مورد نیاز دانشجویان ورودی جدید در صفحه «
راهنمای پذیرفته شدگان دانشگاه ملایر » درج شده و قابل دسترسی است.
(صفحه راهنمای پذیرفته شدگان دانشگاه ملایر: https://malayeru.ac.ir/st-register )
1400/6/28 یکشنبه
سامانه مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه ملایر آماده استفاده اساتید و دانشجویان است
اساتید محترم به منظور ورود به سامانه و بارگذاری اطلاعات مربوط به دروس خود می توانند با استفاده از راهنمای موجود در صفحه نخست سامانه و نام کاربری و کلمه عبور به شکل زیر اقدام نمایند.
نام کاربری اساتید: شماره ملی
کلمه عبور اساتید: شماره ملی
همچنین نام کابری و کلمه عبور دانشجویان محترم به منظور مشاهده و دریافت اطلاعات دروس به شکل زیر می باشد.
نام کاربری: شماره دانشجویی
کلمه عبور: شماره ملی
توجه: در صورتی که برای اساتید و دانشجویان با کد ملی که با عدد صفر شروع می شود، پیام ورود ناموفق مشاهده گردید صفر ابتدای کد ملی حتما درج شود.
 همچنین آموزش مجازی ترم های قبل(982 و 991 و 992) با آدرس http://lms982.malayeru.ac.ir  و http://lms991.malayeru.ac.ir و  http://lms992.malayeru.ac.ir با همان نام کاربری و کلمه عبور ترم قبل در دسترس می باشد.
 
1400/6/10 چهارشنبه
پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه ملایر
دانشگاه ملایر در سال تحصیلی 1401- 1400 در برخی از رشته‌های مقطع کارشناسی، بدون کنکور و صرفاً از طریق سوابق تحصیلی، تعداد محدودی دانشجو می‌پذیرد. پذیرش بدون توجه به رشته تحصیلی دیپلم داوطلبان صورت می‌گیرد.
متقاضیان محترم به منظور انتخاب این رشته‌ها می‌توانند تا 15 شهریور به بخش «سامانه پذيرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي آزمون سراسري مهر ماه سال 1400» مراجعه و با توجه به راهنمای سامانه مربوطه اقدام نمایند.
1400/6/1 دوشنبه
دهمین دوره ترم تابستانی دانشگاه ملایر - تابستان 1400
به اطلاع دانشجویان محترم سراسر کشور می رساند با یاری خداوند متعال، دهمین دوره ترم تابستان در دانشگاه ملایر به صورت مجازی برگزار می گردد.
صفحه ویژه ترم تابستان 1400 دانشگاه ملایر:
https://malayeru.ac.ir/term-tabestan
در این دوره، دروس عمومی، پایه و تخصصی در رشته های فنی و مهندسی، منابع طبیعی و کشاورزی، ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه، علوم ریاضی و آمار و ...ارائه خواهد گردید.
* اطلاعیه های تکمیلی از قبیل لیست دروس، شهریه ثبت نام،  شهریه دروس و ... متعاقبا از طریق صفحه ویژه ترم تابستان 1400 دانشگاه ملایر اعلام خواهد شد.
اخبار توسعه و پشتیبانیبيشتر
1400/7/26 دوشنبه
آگهی مناقصه عمومی نوبت دوم تجهیزات صوت و تصویر و نور تخصصی آمفی تئاترها و سالن کنفرانس دانشگاه ملایر
دانشگاه ملایر در نظر دارد تجهیزات صوت و تصویر و نور تخصصی آمفی تئاترها و سالن کنفرانس این دانشگاه را با توجه به توضیحات مندرج در این آگهی و اسناد مناقصه از طریق مناقصه عمومی خریداری نماید.
  1. مشخصات فنی مطابق اسناد مناقصه
  2. محل تأمین اعتبار از محل اعتبارات عمرانی دانشگاه
  3. مبلغ تضمین شرکت در مناقصه (1500000000) ریال می باشد که فقط ضمانت نامه معتبر بانکی مورد پذیرش می باشد.
  4. مدت زمان تحویل تجهیزات : از عقد قرارداد با برنده مناقصه به مدت 20 روز
  5. محل تحویل تجهیزات: سایت دانشگاه ملایر واقع در کیلومتر 4 جاده اراک می باشد .
  6. پیمان به صورت خرید تجهیزات می باشد  
  7. دانشگاه در رد یا قبول پیشنهادات مختار می باشند.
  8. کلیه پرداخت ها به صورت اسناد خزانه اسلامی شماره اخزا 001 و 006 با سررسید سال 1403 است. (نرخ تنزیل روز شمار 15 درصد به کلیه پرداختی ها جداگانه قابل پرداخت است)
لذا از کلیه تأمین کنندگان دعوت به عمل می آید اقدام لازم را در این خصوص مبذول نمایند.
محل دریافت اسناد :
سامانه ستاد به نشانی http://setadiran.ir
مهلت و محل تحويل پيشنهادات :
آخرین مهلت دانلود شرایط مناقصه شنبه مورخ 1 آبان 1400 خواهد بود و آخرین مهلت ارائه پیشنهاد قیمت 11 آبان 1400 می باشد .
 محل تحويل ضمانت شرکت در مناقصه، دبيرخانه دانشگاه ملایر به آدرس ملایر کیلومتر 4 جاده اراک. دانشگاه ملایر صندوق پستی : 6571995863
ساعت ، روز و محل قرائت پيشنهادات :
ساعت 10 روز چهارشنبه مورخ 12 آبان 1400 ساختمان مرکزی دانشگاه ملایر دفتر معاون اداری و مالی
1400/6/29 دوشنبه
اطلاعیه زمان مراجعه و مدارک مورد نیاز پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه ملایر
بدینوسیله از کلیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دعوت می شود از تاریخ 04 مهر 1400 لغایت 20 مهر 1400 از ساعت 08:00 الی 13:00 طبق جدول زمانبدی زیر به منظور ارائه مدارک درخواستی به آدرس : ملایر کیلومتر ۴ جاده ملایر- اراک ، دانشگاه ملایر، ساختمان شهید سلیمانی، طبقه دوم امور اداری مراجعه فرمایید.
شماره تلفن 32355467-081 بمنظور راهنمایی بیشتر آماده پاسخگویی به سوالات پذیرفته شدگان می باشند. عدم مراجعه وتحویل مدارک در موعد مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی شده و پذیرفته شده آزمون استخدامی حق هیچگونه اعتراضی در این خصوص نخواهد داشت.
ردیف تاریخ مراجعه رشته شغلی یا بر اساس نام خانوادگی و به ترتیب حروف الفبا
1 07 مهر 1400 06 مهر 1400 الف - ش
2 11 مهر 1400 10 مهر 1400 ص - ی
مدارک مورد نیاز:
عکس 4*3 که در سال جاری گرفته شده باشد (۶قطعه)
اصل و کپی دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلی یا دانشنامه ممهور به مهر دانشگاه
اصل شناسنامه وتصویر آن از تمامی صفحات
اصل کارت ملی وتصویر آن (پشت و روی کارت ملی )
اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی ویا معافیت دائم وتصویر آن (ویژه برادران)
اصل مدارک ومعرفی نامه از سازمان بهزیستی کشور(ویژه معلولین)
اصل کارت شناسایی ایثارگری و معرفی نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران یا مراجع ذیصلاح (ویژه مشمولین سهمیه ایثارگران)
ارائه اصل و تصویر گواهی و مدارک دال برگذراندن دوره های مهارتی مرتبط با رشته تحصیلی
ارائه اصل وتصویر مدارک ومستندات علمی پژوهشی
ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط، جهت اصلاح حداکثر سن مقرر (بر اساس تبصره ۲ صفحه ۳ دفترچه آزمون استخدامی – قسمت شرایط عمومی داوطلبان )
 
1400/6/17 چهارشنبه
فراخوان مشارکت دانشگاهیان در طراحی و اجرای شبکه ملی مدیریت دانش
1400/1/16 دوشنبه
ارزشیابی سال ۱۳۹۹ کارکنان دانشگاه
با توجه به اینکه ارزشیابی سال 99 به صورت نرم افزاری و از طریق لینک http://192.168.100.25:8000 (در محل کار) انجام خواهد شد لذا خواهشمند است حتماً فایل راهنمای موجود در صفحه کاربری خود را مطالعه فرمایید.
مراحل شروع فعالیت در سامانه ارزشیابی :
1-ورود به سیستم (نام کاربری و کلمه عبور کد ملی هر شخص می باشد)
2-بارگذاری مدارک ( لوح سپاس ، تقدیرنامه ، دوره های آموزشی و ...)
3-تعریف شاخص های اختصاصی فرد ارزیابی شونده
4- بارگذاری تصویر امضاء
5- تایید مدیر واحد
تاریخ شروع 17 فروردین 1400 الی 01 اردیبهشت 1400 لازم به ذکر است این تاریخ تمدید نخواهد شد.
در صورت هرگونه سوال در این خصوص با داخلی 259 (آقای تاجیک) تماس حاصل فرمائید.
اخبار دانشجوییبيشتر
1400/8/1 شنبه
سهمیه بندی خوابگاه متأهلی
  1. دانشجویان  متأهل آقا و خانم  مقطع دکتری دوره روزانه فرزند شاهد و جانباز بالای70 درصد.
  2.  دانشجویان  متأهل آقا و خانم  مقطع دکتری دوره روزانه که همسرشان دانشجو دانشگاه ملایر می باشد، با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل.
  3. دانشجویان  متأهل مقطع دکتری  دوره روزانه تحت پوشش بهزیستی- کمیته امداد.
  4. دانشجویان  متأهل مقطع کارشناسی ارشد دوره روزانه تحت پوشش بهزیستی- کمیته امداد.
  5. دانشجویان متأهلی دوره روزانه که دارای مقاله ISI می باشند مطابق آئین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی و مرتبط با رشته تحصیلی با تأیید معاون پژوهشی .
  6.  دانشجویان متأهل مقطع دکتری  دوره روزانه.
  • لازم به ذکر است که دانشگاه ملایر دارای یک واحد خوابگاه متأهلی می باشد و خوابگاه متأهلین  فاقد محوطه پارکینگ جهت خودروی دانشجویان می باشد.
  • دانشجویان ساکن خوابگاه متأهلین موظف هستند مبلغ اجاره بهای ماهیانه سکونت در خوابگاه متأهلین را که از سوی صندوق رفاه دانشجویان تعیین و ابلاغ می گردد را تا پنجم هر ماه به حساب مربوطه واریز نمایند.

              مواردی که در کمیسیون قابل بررسی نمی باشد
  • دانشجویانی که خود و خانواده هایشان بومی باشند.
  • دانشجویان نوبت دوم و شهریه پرداز.
  • دانشجویانی که بورسیه بوده و یا دارای تمکن مالی باشند.
  • دانشجویانی که در نیمسال قبلی از خوابگاه دانشگاه ملایر برخوردار بوده و مقررات خوابگاهی را نقض کرده  باشند.
مدارک مورد نیاز ذیل را تا مورخ 15/08/1400 به اداره خوابگاه ها جهت طرح در کمیسون تحویل نمایید.
  • درخواست کتبی
  • تصویر کارت دانشجویی و شناسنامه
  • تصویر عقد نامه
  • مدارک مربوط به سهمیه بندی
1400/7/28 چهارشنبه
همایش پیاده روی اساتید و کارکنان دانشگاه به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد
به همت اداره تربیت بدنی دانشگاه و به مناسبت هفته تربیت بدنی، همایش پیاده روی و پاکسازی محیط ویژه اساتید و کارکنان دانشگاه ملایر برگزار گردید. شرکت کنندگان در این همایش ضمن پیاده روی در محوطه دانشگاه به پاکسازی محیط پرداختند و درپایان این مراسم نیز به قید قرعه هدایایی به شرکت کنندگان اهدا گردید.
 
1400/7/26 دوشنبه
فراخوان مناقصه عمومی نوبت دوم مدیریت نیروی انسانی، مالی، خدماتی، تعمیر و نگهداری و امور تأسیساتی خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه ملایر سال 1400-1401
دانشگاه ملایر در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله‌ای امور نگهداری و راهبری سیستم تأسیسات برقی و مکانیکی دانشگاه ملایر در سال1400 به شماره 2000000005000008 را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید . کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت)ستاد( به آدرس https://setadiran.ir
 انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار مناقصه درسامانه تاریخ 24/07/1400 می باشد

مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت : ساعت 19:00روز شنبه تاریخ 01 آبان 1400
مهلت زمانی ارائه پیشنهاد : ساعت 19:00روز سه‌شنبه تاریخ 11 آبان 1400
زمان بازگشایی پاکت ها : ساعت 11:00 روز چهارشنبه تاریخ  12 آبان 1400
اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پاکت
الف : آدرس ملایر، کیلومتر 4 جاده ملایر- اراک، دانشگاه ملایر و تلفن 08133339944
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه :
مرکز تماس: 41934 - 021
دفتر ثبت نام: 88969737 و 8519376
 
1400/7/21 چهارشنبه
دیدار مسئولین دانشگاه ملایر با ریاست و کارکنان اداره نظارت بر اماکن عمومی و سازمان آتش نشانی
معاون دانشجویی، مدیر دانشجویی و رئیس اداره خوابگاه ها با ریاست و کارکنان محترم اداره نظارت بر اماکن عمومی و عضو شورای ساماندهی خوابگاه ها به مناسبت هفته نیروی انتظامی و همچنین با ریاست و کارکنان محترم سازمان آتش نشانی و عضو شورای ساماندهی خوابگاه ها به مناسبت روز آتش نشان  دیدار نمودند.
اخبار فرهنگی و اجتماعیبيشتر
1400/7/28 چهارشنبه
برگزاری مسابقات فرهنگی در هفته فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ ملایر
در راستای برگزاری هفته فرهنگی در دانشگاه ملایر مسابقه ای با موضوع دانشگاه و ورود به دانشگاه با محورهای عکس، فیلم، داستان، شعر، کاریکاتور، خطاطی و طراحی و تولیدات رسانه ای رادیویی، تلویزیونی و کلیپ و ... برگزار خواهد شد.
مهلت ارسال آثار تا روز پایانی جشنواره می باشد. به برگزیدگان هدایایی به رسم یادبود داده می شود. آثار ارسالی هر روز در صفحه اینستاگرامی معاونت استوری میشود.
علاقه مندان می توانند جهت شرکت و ارسال آثار خود به لینک ذیل مراجعه نمایند:
لینک آپلود و بارگذاری آثار :    سامانه ثبت نام مسابقه فرهنگی
1400/7/28 چهارشنبه
برگزاری جشنواره فرهنگی در هفته فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ ملایر
 به اطلاع دانشجویان علاقه مند به ویژه دانشجویان نو ورود می رساند، دانشگاه ملایر در نظر دارد با هدف آشنایی دانشجویان با حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی، دانشجوئی و فرهنگی دانشگاه، هفته فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملایر را از روز یکشنبه، مورخ ۹آبانماه الی چهارشنبه۱۲ آبان ماه۱۴۰۰برگزار نماید. جشنواره در دو بخش مسابقات فرهنگی و وبینارها برگزار می گردد.
محورهای مسابقات فرهنگی جشنواره: عکس، فیلم، داستان، شعر، کاریکاتور، خطاطی و طراحی و تولیدات رسانه ای رادیویی، تلویزیونی و کلیپ و مجازی است.
مهلت ارسال آثار تا روز پایانی جشنواره می باشد. به برگزیدگان هدایایی به رسم یادبود داده می شود. آثار ارسالی هر روز در صفحه اینستاگرامی معاونت استوری میشود.
هم‌چنین در بخش وبینارهای آموزشی جهت اطلاع بیشتر دانشجویان  هر روز سه وبینار با معرفی یک عنوان در هر روز از ساعت  10:30 الی ۱۲صبح برگزار خواهد شد.
مدت زمان وبینار هر ارایه دهنده: ۲۰تا۳۰ دقیقه می باشد.
 
1400/7/26 دوشنبه
نحوه ارتباط با انجمن های علمی
به اطلاع دانشجویان عزیز می رساند جهت تسهیل در ارتباط گیری با انجمن های علمی فعال در واحد فرهنگی دانشگاه ملایر اطلاعات دبیران و کانال های انجمن ها در فایل ضمیمه پیوست گردیده است.
 
1400/7/24 شنبه
برنامه سلسله نشست های ره موعود با موضوع «مهدویت، تحرکات غرب و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در سال 1400»