سه‌شنبه 5 مرداد 1400   09:59:42
1398/7/10 چهارشنبه
اخبار دانشگاهبيشتر
1400/4/28 دوشنبه
برگزاری دهمین دوره ترم تابستانی دانشگاه ملایر - تابستان 1400
به اطلاع دانشجویان محترم سراسر کشور می رساند با یاری خداوند متعال، دهمین دوره ترم تابستان در دانشگاه ملایر به صورت مجازی برگزار می گردد.
صفحه ویژه ترم تابستان 1400 دانشگاه ملایر:
https://malayeru.ac.ir/term-tabestan
در این دوره، دروس عمومی، پایه و تخصصی در رشته های فنی و مهندسی، منابع طبیعی و کشاورزی، ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه، علوم ریاضی و آمار و ...ارائه خواهد گردید.
* اطلاعیه های تکمیلی از قبیل لیست دروس، شهریه ثبت نام،  شهریه دروس و ... متعاقبا از طریق صفحه ویژه ترم تابستان 1400 دانشگاه ملایر اعلام خواهد شد.
1400/5/4 دوشنبه
راهنمای آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ - حوزه دانشگاه ملایر
به اطلاع داوطلبان شرکت کننده آزمون سراسری سال۱۴۰۰- حوزه دانشگاه ملایر می رساند شیوه نامه، محل و زمان برگزاری آزمون به شرح زیر می باشد:  
* زمان برگزاری: روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه - 6 لغایت 8 مرداد 1400
* محل برگزاری آزمون: دانشگاه ملایر به آدرس ملایر، کیلومتر 4 جاده ملایر-اراک
حوزه های آزمون
صبح چهارشنبه
6 مرداد
حوزه خواهران: سالن ورزشی شهید ساکی
حوزه برادران: دانشکده ادبیات و علوم انسانی
شروع فرآیند آزمون: ساعت 8 صبح (درب ورودی حوزه ها ساعت 8 بسته خواهد شد)
صبح پنجشنبه
7 مرداد
حوزه خواهران: دانشکده علوم ریاضی و آمار، دانشکده علوم پایه، سالن ورزشی شهید ساکی
حوزه برادران: دانشکده فنی و مهندسی، دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست، سالن غذاخوری مرکزی
شروع فرآیند آزمون: ساعت 8 صبح (درب ورودی حوزه ها ساعت 8 بسته خواهد شد)
صبح جمعه
8 مرداد
حوزه خواهران: دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشکده علوم ریاضی و آمار
حوزه برادران: سالن ورزشی شهید ساکی، ساختمان مرحوم آیت الله دکتر احمد احمدی
شروع فرآیند آزمون: ساعت 8 صبح (درب ورودی حوزه ها ساعت 8 بسته خواهد شد)
* شایان ذکر است باجه رفع نقص از روز دوشنبه 4 مرداد ماه از ساعت 8:30 الی 12 و 14 الی 18 در ساختمان مرکزی دانشگاه دایر می باشد. تلفن: 32355357

تذکرات مهم:
* داوطلبان موظفند هنگام شرکت در جلسه آزمون مقررات عمومی زیر را دقیقاً رعایت کنند.
1- با توجه به شیوع ویروس کرونا و تبعات آن برای شما داوطلبان گرامی، لازم است شرایط خاص اعلام شده از سوی سازمان سنجش را مدنظر قرار داده و تمهیدات لازم و اصول بهداشتی را به منظور حضور مطلوب در حوزه برگزاری آزمون رعایت نمایند.
2- خواهشمند است داوطلبین گرامی و خانواده های عزیز آنها با توجه به شیوع ویروس کرونا و براساس دستورالعمل های بهداشتی، جهت جلوگیری از ازدحام در ساعات اولیه شروع فرایند آزمون به دانشگاه ملایر (حوزه برگزاری آزمون) مراجعه و حضور خود را به دقایق پایانی شروع فرایند آزمون موکول ننمایند.
3- داوطلبین عزیز با رعایت دستورالعمل های بعداشتی و همراه داشتن ماسک و کلیه وسایل شخصی و در صورت امکان با کمترین تعداد همراه به حوزه برگزاری آزمون مراجعه نمایند.
4- از آوردن کتاب، جزوه، یادداشت، ماشین حساب، تلفن همراه، ساعت هوشمند، انگشتر هوشمند، دستبند هوشمند به جلسه خودداری کنند.                                          
5- در نوشتن و پرکردن مستطیلهای مربوط به هر سوال تستی در پاسخنامه ها، فقط از مداد سیاه نرم پررنگ استفاده کنند.
6- در حین امتحان، با دیگر داوطلبان حرف نزنند و به پاسخنامه داوطلبان دیگر نگاه نکنند و آرامش جلسه را حفظ کنند.
7- از رد و بدل کردن هر گونه وسیله از قبیل مداد، پاک کن، تراش و ... جدا خودداری نمایند در غیر این صورت به عنوان متخلف تلقی شوند.
8- از دستورهایی که به وسیله مسئولین اجرایی آزمون یا از طریق بلندگو داده میشود پیروی کنند.
9- پاسخنامه های خود را تمیز و بدون تاخوردگی نگاه داشته و تحویل دهند.

ضمنا به اطلاع عوامل اجرایی آزمون می رساند:
* خواهشمند است با توجه به شیوع ویروس کرونا، عوامل اجرایی محترم دستورالعمل بهداشتی ابلاغ شده از سوی سازمان سنجش که پیوست می باشد را به دقت مطالعه نموده و تمهیدات لازم و اصول بهداشتی را به منظور برگزاری مطلوب آزمون رعایت نمایند.
* سرویس عوامل اجرایی آزمون ساعت 6:30 صبح از میدان امام خمینی (ره) به سمت دانشگاه حرکت خواهد کرد.
* حضور عوامل اجرایی قبل از ساعت 7:00 صبح در محل آزمون ضروری می باشد.
* همراه داشتن تلفن همراه، پیجر و سایر وسایل ارتباطی برای داوطلبان و عوامل اجرایی اکیدا ممنوع می باشد.
* همچنین دفترچه اصول اجرایی آزمون سراسری و راهنمای مبارزه با ویروس کرونا به پیوست قابل دسترس می باشد.
خواهشمند است ضمن مطالعه دقیق بخش های مرتبط با مسئولیت خود به سایت  https://salamat.gov.ir/login  مراجعه و نسبت به تکمیل فرم اینترنتی مذکور اقدام نمائید.
ستاد برگزاری آزمون در دانشگاه ملایر 

 
1400/4/28 دوشنبه
ارتقاء مرتبه عضو محترم هیأت علمی دانشگاه ملایر
در نشست هیأت ممیزه دانشگاه بوعلی سینا که روز دوشنبه 28  تیر 1400 برگزار گردید، اعضای محترم هیأت ممیزه پس از بررسی های تخصصی انجام شده، به ارتقاء دکتر جواد کریمی از اعضای هیأت علمی گروه روانشناسی دانشگاه ملایر، از استادیاری به دانشیاری رای مثبت دادند.
ضمن عرض تبریک به ایشان، توفیقات روز افزون اساتید دانشگاه ملایر را از خداوند متعال مسألت داریم.
دفتر ریاست و روابط عمومی
دکتر جواد کریمی
1400/4/25 جمعه
وضعیت فعالیت اداری دانشگاه با توجه به وضعیت قرمز شهر ملایر از لحاظ شیوع ویروس کرونا و را ه های ارتباط با حوزه هاي مختلف
به اطلاع کلیه مراجعین و دانشجویان گرامی می رساند با توجه به وضعیت قرمز شهرستان ملایر از لحاظ شیوع ویروس کرونا و با عنایت به مصوبات سازمان امور اداری و استخدامی و ستاد استانی مدیریت کرونا، فعالیت اداری دانشگاه تا اطلاع بعدی بصورت  دورکاری کامل و صرفا از طریق فضای مجازی و اتوماسیون اداری می باشد. لازم به توضیح است خدمات الکترونیک و امتحانات طبق روال و برنامه زمانبندی قبلی برقرار می باشد.   
همچنین در موارد اضطراری و به منظور نگهداری و پشتیبانی از زیرساخت ها، تاسیسات، برگزاری کلاس های آنلاین و سایر خدمات مجازی در تمامی بخش های دانشگاه (اداری، مالی، آموزشی و دانشجویی) حضور افراد مربوطه بصورت حداقلی با هماهنگی مدیر مربوطه و اطلاع امور اداری صورت می گیرد.     
از همه مراجعین محترم خواهشمند است  به منظور حفظ سلامتی از مراجعه حضوری خودداری نموده و در موارد ضروری از ساعت 7:45 الی 13 صرفا از طریق ارسال پیام در پیام رسان واتساپ، موارد را پیگیری نمائید.  
لیست شماره های واتساپ بخش های مختلف به پیوست اطلاعیه قابل دریافت می باشد.

 به منظور تماس با گروه های آموزشی و بیان سوالات مرتبط با گروه، از پست الکترونیک مدیران گروه ها استفاده نمایند.

گروه های آموزشی و اطلاعات تماس مدیران گروه


 
1400/4/20 یکشنبه
تقدیر از انجمن های علمی برتر دانشگاه در آخرین جلسه شورای فرهنگی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰
روز شنبه ۱۹ تیرماه آخرین جلسه شورای فرهنگی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ دانشگاه ملایر با حضور اعضای شورای فرهنگی در سالن جلسات دانشگاه برگزار گردید. در ابتدای جلسه دکتر سایوند رئیس دانشگاه و حجت الاسلام عباسی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایراد سخن نمودند.
سپس دکتر نوری معاون فرهنگی و اجتماعی و دکتر هدایتی مدیر فرهنگی دانشگاه به محورهای جلسه به شرح ذیل پرداخته و بحث و تبادل نظر در این خصوص انجام شد.
۱. تقدیر و تشکر از برترین های جشنواره حرکت داخلی(ارایه گزارش جشنواره توسط سرکار خانم دکتر ساریخانی کارشناس انجمن های علمی دانشگاه)
۲. بحث و اطلاع رسانی در خصوص اجرای تفاهم نامه وزارت علوم تحقیقات و فناوری و ستاد مبارزه با قاچاق کالا
۳. سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان
۴. اطلاع رسانی در خصوص چهاردهمین جشنواره کارافرینان برتر
۵. بحث و تبادل نظر در خصوص آیین نامه پشتیبانی از فعالیت های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱(طرح شهید وزوایی)
۶. معرفی و بازنگری طرح های مدیریت فرهنگی دانشگاه(پنج مورد مندرج در نامه ۱۴-۴-۱۴۰۰ مدیریت فرهنگی دانشگاه)
۷. مصوبات کمسیون فرهنگی(باغ فرهنگ دانشگاه و خانه فرهنگ خوابگاه ها و نیز برنامه های تابستانه)
در این جلسه از اهمیت ارتقا و بهبود مبلمان فرهنگی در فضای خوابگاه های دانشجویی و محیط دانشگاه صحبت گردید و برنامه ریزی های لازم برای ایجاد باغ فرهنگ دفاع مقدس(جنب حرم شهدای گمنام) و باغ فرهنگ هنر و ادبیات ایرانی اسلامی( حدفاصل مسجد دانشگاه و دانشکده ادبیات) انجام شد‌. نصب المان های فرهنگی در پیاده روی فرهنگی دانشکده عمران و معماری با همکاری معاونت دانشجویی دانشگاه و دیوارنگاری های خوابگاه و دانشگاه از دیگر مصوبات این جلسه بود.
در پایان جلسه، با توجه به مشکلات حضور اساتید مشاور و دانشجویان برگزیده انجمن های علمی به واسطه کرونا در شورای فرهنگی، به نمایندگی از همه برگزیدگان جشنواره حرکت درون دانشگاهی، از دکتر افتخاری مشاور انجمن علمی کامپیوتر و آقای توکلی دبیر انجمن علمی مواد تقدیر و تشکر شد و لوح تقدیری به رسم یادبود تقدیم این عزیزان گردید.
لازم به ذکر است بعد از حدود سه ماه از تلاش دوستان انجمن های علمی و بررسی ۲۴۶ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره حرکت داخلی و داوری اساتید و مشاورین انجمن های علمی و همکاران فرهنگی دانشگاه، نتایج جشنواره حرکت ۱۴ دانشگاه به شرح ذیل اعلام گردید.
 انجمن علمی برتر: انجمن علمی شیمی
برترین در نشریات: انجمن علمی روانشناسی
 همچنین انجمن علمی زیست شناسی، انجمن علمی معماری ، انجمن علمی مواد و انجمن علمی کامپیوتر شایسته تقدیر شدند.
در زمینه مسابقات حرکت: انجمن علمی معماری
در زمینه فعالیت خلاقانه: انجمن علمی مواد
 با تشکر از کارشناس انجمن های علمی خانم دکتر ساریخانی، انجمن های علمی شرکت کننده در جشنواره حرکت و دانشجویان توانمند انجمن های علمی، موفقیت های روز افزون برای همه فعالان فرهنگی دانشگاه آرزومندیم.
1400/4/13 یکشنبه
آزمون سراسری سال 1400 در حوزه دانشگاه ملایر برگزار شد
با یاری خداوند متعال آزمون سراسری سال 1400 در حوزه دانشگاه ملایر با تعداد 4280 داوطلب روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و شنبه  9 لغایت 12 تیر 1400 به نحوی شایسته برگزار شد.
با توجه به تأکید وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و ریاست محترم سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی، تمام توان همکاران محترم در امر برگزاری آزمونها در راستای رعایت دستورالعملهای ابلاغی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور بکار گرفته شد. تمهیداتی نظیر فراهم کردن محیطی مناسب و ایده آل با رعایت فاصله ایمن جهت رفاه داوطلبین عزیز، ضدعفونی کردن کامل حوزه در روز قبل از آزمون، استفاده از موکت مخصوص حاوی محلول ضدعفونی در مسیر ورود داوطلبین به حوزه، استفاده ی عوامل اجرایی از ماسک و دستکش و روپوش مخصوص و شیلد محافظ صورت، اطلاع رسانی دقیق درخصوص هشدارهای بهداشتی و رعایت دستورالعملها در سایت دانشگاه و همچنین از طریق نصب بنر در ورودی حوزه های فرعی، وجود بنرهای راهنما جهت اطلاع رسانی در سطح شهرستان و مسیر ورود به حوزه، بهره مندی از سرویسهای ایاب و ذهاب همکاران و داوطلبین با رعایت موارد بهداشتی ، هماهنگی جهت حضور نیروهای محترم انتظامی، اورژانس، مامور بهداشت و آتش نشانی، حراست منسجم و منظم، تنها بخش کوچکی از این تمهیدات است.
 
1400/3/31 دوشنبه
ارتقاء مرتبه عضو محترم هیأت علمی دانشگاه ملایر
در نشست هیأت ممیزه دانشگاه بوعلی سینا که روز دوشنبه 31  خرداد 1400 برگزار گردید، اعضای محترم هیأت ممیزه پس از بررسی های تخصصی انجام شده، به ارتقاء دکتر حمید خدایی از اعضای هیأت علمی گروه ریاضی دانشگاه ملایر، از استادیاری به دانشیاری رای مثبت دادند.
ضمن عرض تبریک به ایشان، توفیقات روز افزون اساتید دانشگاه ملایر را از خداوند متعال مسألت داریم.
دفتر ریاست و روابط عمومی

دکتر حمید خدایی
پایش کووید 19 در دانشگاهبيشتر
ابلاغ سیاست‌ها و راهبردهای نظام آموزش عالی کشور در مقابله با همه‌گیری کرونا
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی نامه ای ضمن تشکر و قدردانی از روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی و فناوری، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان برای اقدام های انجام شده، سیاست‌ها و راهبردهای نظام آموزش عالی کشور در مقابله با همه‌گیری کرونا را ابلاغ نمود.
خبرنامه آموزش عالی - ویژه نامه شماره 2 مقابله با ویروس کرونا
همایش ها و رویدادهابيشتر
دستاوردهای دانشگاهبيشتر
دسترسی سریع
1399/8/10 شنبه
تماس با ما

1398/8/4 شنبه

نشانی:ملایر، کیلومتر 4 جاده ملایر-اراک کدپستی: 95863-65719

تلفن: 33339841-81-98

pr@malayeru.ac.ir

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید