یکشنبه 9 اردیبهشت 1403   00:17:50
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید

اخبار و اطلاعیه ها










افتتاح مرکز پایش تصویری شهید خداداد دانشگاه ملایر و نامگذاری سالن همایش دانشگاه به نام شهید نظری
همزمان با چهلمین روز شهادت سردار سرتیپ دوم شهید محمود خداداد، مرکز پایش تصویری دانشگاه ملایر با دستان پدر شهید افتتاح و به نام این شهید مدافع امنیت نامگذاری شد. در این مرکز کلیه فعالیت های دانشگاه، ورود و خروج افراد و وسایل نقلیه، خوابگاه های دانشجویی و آزمایشگاه ها با دوربین به صورت شبانه روزی کنترل و مراقبت می شود.
سلمان اسماعیلی معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر در آئین افتتاح این مرکز گفت: شهید خداداد موجب عزت و سربلندی مردم این شهرستان است.
وی با بیان اینکه نام شهید "محمود خداداد" نیز همانند شهید "علی نظری" و شهید "علی میرزایی" در تاریخ بلند این شهر می‌درخشد، بیان کرد: این آبرویی که خدا به شهید خداداد عطا کرد کم‌سابقه بود.
فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه ما به وجود سرداران شهیدی همچون شهید خداداد و شهید نظری و خانواده‌های معظم آنها افتخار می‌کنیم افزود: شهدا به اندازه‌ای والامقام و عزتمند هستند که ما از ادا کردن حق شهدا ناتوان هستیم و این نام گذاری ها برای این است که خود را به آنها و راه آنها وصل کنیم.
در این آئین مرکز پایش تصویری دانشگاه ملایر به نام سردار سرتیپ دوم شهید "محمود خداداد" و یکی از سالن های همایش این دانشگاه به نام شهید "علی نظری" از شهدای مدافع امنیت این شهرستان نامگذاری و بدست پدران دو شهید رو نمایی شد.