یکشنبه 9 اردیبهشت 1403   09:50:52
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید

اخبار و اطلاعیه ها



آئین جشن پیروزی انقلاب اسلامی و مبعث پیامبر اعظم (ص) در دانشگاه ملایر برگزار شد
آئین جشن پیروزی انقلاب اسلامی و مبعث پیامبر اعظم (ص) به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی و با حضور گرم اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه وخانواده های ایشان برگزار شد.
در ابتدای مراسم دکتر قراباغی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در سخنانی سالروز بعثت پیامبر مهربانی ها، حضرت محمد (ص) را تبریک گفت و ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از حضور گرم خانواده های دانشگاهیان دانشگاه ملایر در این مراسم قدردانی نمود. وی همچنین از زحمات و هماهنگی بخش های مختلف در برگزاری این جشن بزرگ تشکر کرد.
در ادامه حجت الاسلام دکتر ترکاشوند مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، با تبریک مبعث پیامبر اعظم (ص) و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سخنان خود را آغاز کرد و با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، گفت: در کلام الله ذکر شده است که پیامبر اخلاقی برجسته و بسیار نیکو و سجاياى اخلاقى داشته اند و در واقع انقلاب اصلی از زمان بعثت رسول الله اتفاق افتاد و انقلاب اسلامی ایران امتداد حرکت حضرت محمد (ص) است.
وی با اشاره بر شرایط ویژه کشور و در پیش بودن انتخابات گفت: وظیفه هر ایرانی است که در حد توان و امکانی که در اختیار دارد مردم را به شرکت در انتخابات دعوت نماید. حضور چشمگیر و با بصیرت ملت در راهپیمایی 22 بهمن و همچنین حضور در پای صندوق های رأی که به انتخاب افرادی صالح و کاردان خواهد انجامید، علاوه بر پیشرفت و بهبود شرایط کشور می تواند از بروز بحران های سیاسی و اجتماعی جلوگیری کند.
این جشن با اجرای برنامه های گروه طنز هنری، پخش نماهنگ های انقلابی، ابتهال خوانی با موضوع مبعث پیامبر (ص) و مداحی، اجرای سرود دسته جمعی کودکان و اهداء هدایای ویژه ایام دهه فجر به فرزندان خانواده های اساتید و کارکنان همراه بود و با نورافشانی در فضای دانشگاه و ضیافت شام به پایان رسید.