یکشنبه 9 اردیبهشت 1403   10:33:04
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید

اخبار و اطلاعیه ها










مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و سالگرد ارتحال علامه مصباح یزدی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه ملایر مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و سالگرد ارتحال علامه مصباح یزدی روز سه شنبه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲ با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسینی یمین،مدرس حوزه و دانشگاه در دانشگاه ملایر برگزار شد.
در این مراسم که با حضور اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه برگزار شد،حجت الاسلام دکتر نورمحمدی عضو هیئت علمی دانشگاه ملایر ضمن گرامیداشت ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی و ارتحال علامه مصباح یزدی وتبریک به مناسبت ایام ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها و گرامیداشت روز زن، به تشریح تفکرات و اندیشه های علامه مصباح یزدی پیرامون جایگاه دین در حوزه های مختلف اجتماعی پرداخت و جایگاه ولایت فقیه را در تفکرات ایشان تبیین نمود.
در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسینی یمین مدرس حوزه و دانشگاه نیز به ایراد سخنرانی با موضوع «نقش مکتب سلیمانی در ارتقا سرمایه اجتماعی نظام با تاکید بر وحدت» پرداخته و همچنین  ابعاد شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را مورد بررسی قرار داد.
ایشان در این رابطه به سیره شخصی سردار همچون ساده زیستی،صداقت،اخلاص و سیره اجتماعی ایشان همچون وحدت در مسائل داخلی کشور پرداخته و گفتند شهید سلیمانی  اهل حزب و جناح خاصی نبوده و پایبند به خط نورانی امام راحل (رضوان الله علیه) و مقام معظم رهبری بودند.