یکشنبه 9 اردیبهشت 1403   14:17:20
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید

اخبار و اطلاعیه ها

بیانیه دانشگاهیان دانشگاه ملایر در محکومیت جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان
اقدام تروریستی، خشونت آمیز و غیرقانونی دشمنان اسلام و انقلاب در به شهات رساندن ده ها نفر از هموطنان و زائران سردار دلها در کرمان را محکوم نموده و شهادت این عزیزان را به امام زمان، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تسلیت و تبریک عرض می نماییم. 
این جنایت سنگدلانه با هدف ایجاد ترس، تهدید، یا آسیب به افراد بمنظور کاهش عشق و شوق مردم به بزرگداشت سرداران و خدمت گذاران به اسلام و انقلاب اسلامی صورت می گیرد در حالیکه ملت شریف ایران نشان داده اند در حمایت از انقلابشان و خدمتگذاران از هیچ تهدیدی نمی هراسند و بیشتر از گذشته در صحنه های انقلاب حضور خواهند یافت. این اقدامات توسط هر گروه یا شخصی که صورت گرفته شده باشد در راستای عجز و زبونی رژیم کودک کش غاصب صهیونیسم و آمریکای جنایتکار حامی آن است تا بر جنایات روزهای اخیر در فلسطین اشغالی و نسل کشی پوشش باشد. دشمنان به خوبی دریافته اند که مکتب شهید سلیمانی انسان ساز و سلیمانی ساز است و عمق کینه و ترس خود را از توسعه روی آوری به این مکتب  این مسیر با اقدامات بزدلانه و تروریستی اعلام می کنند. 
دانشگاهیان دانشگاه ملایر ضمن ابراز همدردی و همدلی با خانواده های مصیبت دیده این اقدام تروریستی، تجدید پیمان خود را با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدای راه اسلام و انقلاب اعلام نموده و بر ضرورت تبین مکتب شهید سلیمانی تاکید دارد.