شنبه 6 مرداد 1403   06:32:08
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر



1403/2/29 شنبه نشست کارکنان حوزه ریاست با رئیس دانشگاه برگزار شد
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه ملایر روز شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه، رئیس دانشگاه ملایر؛ دکتر محمدی منش نشستی صمیمانه با کارکنان حوزه ریاست برگزار کردند.
 در این جلسه که با پیگیری دفتر ریاست و روابط عمومی برگزار گردید، کارکنان این حوزه ضمن قدردانی از حمایت های صورت گرفته، بدون واسطه با ریاست دانشگاه گفتگو و مشکلات شخصی و کاری خود را با ایشان مطرح کردند.
در این نشست مواردی از قبیل حساسیت و تراکم کاری در حوزه ریاست، کمبود نیروی اداری، پیاده سازی نظام تشویق و تنبیه متناسب به منظور رعایت عدالت در بین کارکنان، لزوم تبیین برخی از تصمیم گیری ها توسط مسئولین دانشگاه، اقدامات موثر در راستای افزایش انگیزه در بین کارکنان، مشکلات معیشتی و لزوم حمایت گسترده تر دانشگاه بویژه در زمینه رفاهی بیان شد.
در ادامه دکتر محمدی منش ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های کارکنان در پیگیری امور اجرایی دانشگاه، در خصوص نکات و مسائل مطرح شده توسط کارکنان توضیحاتی ارائه نمود.
وی با اشاره به توانمندی نیروهای دانشگاه، بر گستردگی وظایف و تراکم کاری آنها تاکید کرد و بیان داشت: کارکنان دانشگاه پیشران امور اجرایی را بر عهده دارند همانگونه که اعضای هیأت علمی مسئولیت آموزش و پژوهش را دارند و تنها با تعامل و هماهنگی این دو رکن مهم امکان توسعه و پیشرفت دانشگاه فراهم می گردد.
رئیس دانشگاه در خاتمه بر سیاست مجموعه مبنی بر حمایت های رفاهی و مشوق های انگیزشی تاکید کرد و ابراز امیدواری نمود با هم افزایی و همدلی میان کارکنان شاهد تعالی و موفقیت روزافزون دانشگاه ملایر باشیم.