شنبه 1 اردیبهشت 1403   11:41:05
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر






1401/5/10 دوشنبه افتخار آفرینی ورزشکاران دانشگاه ملایر در پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور
در پایان رقابت های پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور که به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار گردید، دانشگاه ملایر با کسب دو مدال نقره، یک مدال برنز و یک مقام چهارم در جدول نهایی توزیع مدال ها همرتبه با دانشگاه های گیلان و اراک و بالاتر از دانشگاه های بزرگی همچون بوعلی سینای همدان، رازی کرمانشاه، علم و صنعت، علامه طبابایی، صنعتی امیر کبیر، شهید چمران اهواز، یزد، تربیت مدرس و... از بین ۱۴۸ دانشگاه و موسسه آموزش عالی کشور، در رتبه ۲۶ ام قرار گرفت.
در این مسابقات آقایان هومان صباغیان و مصطفی نوری در رشته تنیس روی میز دو نفره با پشت سر گذاشتن حریفانی از دانشگاه های شهید چمران اهواز، محقق اردبیلی، فردوسی مشهد و گیلان به دیدار نهایی راه یافتند و در این دیدار به مصاف افشین نوروزی (کاپیتان تیم ملی) و محمد امین حنطه (عضو تیم ملی ایران) از دانشگاه تهران رفتند که در پایان نتیجه را به رقیب واگذار نموده و گردن آویز نقره را به گردن آویختند.
در رقابت های دو و میدانی این مساقات، آقای محمد رضا قاسمی از دانشگاه ملایر در ماده پرش طول با رکورد 05/7 متر موفق به کسب مقام دوم گردید.
همچنین در ماده پرش سه گام، آقای محمد رضا قاسمی با رکورد 85/13 متر بر سکوی سوم این مسابقات ایستاد و مدال برنز را بر گردن آویخت.
اداره تربیت بدنی دانشگاه این موفقیت ارزشمند را به ورزشکاران، مربیان، سرپرستان و جامعه ورزشی دانشگاه تبریک عرض می نماید.