جمعه 10 فروردین 1403   03:22:34
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر
1401/11/21 جمعه پیام دانشگاهیان دانشگاه ملایر به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی
بسم الله الرحمن الرحیم
وَالْفَجْرِ وَلَيَالٍ عَشْرٍ
انقلاب اسلامی سرآغاز حرکتی عظیم و طلیعه به بار نشستن مبارزات ملتی است که با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و عزمی راسخ در سایه رهبری خمینی کبیر (ره)، رهایی ایران از ظلم و ستم سلسله حکومت های شاهنشاهی و طاغوتی را رقم زدند.
اکنون در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، دشمنان و بدخواهان ملت از همه ظرفیتها و دسیسه ها بهره بردند تا استقلال و آزادی این کشور را تحت تأثیر قرار دهند، در حالی که ایستادگی ملت بزرگ و آگاه تحت رهبری داهیانه امام خامنه‌ای «مد ظله العالی» خنثی کننده تمامی این نقشه ها بوده و هست.
یقینا پیشرفت ها و توفیقات بدست آمده در این چهل و چهار سال پشتوانه ای محکم برای تداوم انقلاب اسلامی خواهد بود و نقش جوانان و دانشگاهیان در این راه بیش از پیش آشکار و عیان است.
جامعه دانشگاهی و دانشجویی دانشگاه ملایر ضمن تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با آرمانهای بنیان‌گذار کبیر و شهدای سرافراز این مرز پرگهر تجدید پیمان نموده و همگام با عموم مردم انقلابی ایران اسلامی، انزجار خود را از استکبار جهانی و دشمنان این مرز و بوم اعلام می دارند.
امیدواریم جامعه دانشگاهی کشور با تلاش، همکاری و همدلی در راه تحقق اهداف عالی انقلاب شکوهمند اسلامی، دستیابی به رفیع ترین قله های علم، فرهنگ و معنویت گام بردارد.