شنبه 6 مرداد 1403   04:10:01
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر
1403/2/31 دوشنبه پیام تسلیت رئیس دانشگاه ملایر در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس محترم جمهور و هیأت همراه
إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
شهادت هنر مردان خداست
در روز میلاد با سعادت امام رئوف پر کشیدن روح مطهر خدمتگذاری صادق و پرتلاش خادم الرضا آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی را به ماتم می نشینیم.
رئیس جمهور عزیز آنقدر امام رضایی بود که در شب میلاد با سعادت آن امام همام روح مطهرش پر کشید و به اجداد پاک و مطهرش پیوست.
شهید سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی ایران اسلامی پایان خدمت خود را با شهادت در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم اعلام و نام خود را به نام سید شهدای خدمت در تاریخ ماندگار کرد.
امروز ایران اسلامی آنقدر غمگین و ماتم زده است که نوشتن از خدمات رئیس جمهور شهید و همراهانش بسیار دشوار است.
اینجانب به عنوان عضو کوچکی از جامعه دانشگاهی، از سوی خانواده دانشگاه ملایر این مصیبت بزرگ، عمیق و جانکاه را به محضر امام زمان ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و ملت ایران به ویژه مدیران انقلابی که فرمانده ای دلاور، مردمی، عالم و با اخلاص را از دست داده اند، تسلیت عرض نموده و علو درجات برای شهید آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش از خداوند متعال خواستارم.
در این ایام همه برای دل غمدیده رهبر عزیزتر از جانمان دعا کنیم و از خداوند بخواهیم بحق همه مقربان درگاهش سایه این رهبر حکیم و فرزانه و ولی خدا را بر سر ما حفظ بفرماید.
مفتخریم در دولتی خدمتگذار دانشگاهیان عزیز هستیم که رئیس جمهورش در راه خدمت به مردم به شهادت رسید و آرزوی سلامتی و سربلندی برای ملت عزیز ایران داریم.
ابراهیم محمدی منش
رئیس دانشگاه ملایر