جمعه 31 فروردین 1403   09:31:25
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر





1400/2/13 دوشنبه حجت الاسلام آزادیخواه به مناسبت روز معلم از دانشگاه ملایر بازدید نمود.
روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه حجت الاسلام و المسلمین آزادیخواه نماینده محترم مردم شریف شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی با حضور در دانشگاه ملایر، ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته معلم، با اعضای هیئت رئیسه و تنی چند از مدیران در جلسه ای در فضای باز در مقابل ساختمان سردار شهید قاسم سلیمانی دیدار نمود.
در ابتدای جلسه دکتر سایوند گزارشی از روند رو به رشد و جامع شدن دانشگاه ملایر ارائه و اظهار نمود آنچه موجب موفقیت یک دانشگاه می‌شود مراکز رشد، نوآوری و فناوری است.
ایشان با اشاره به پتانسیل های موجود در زمینه های مختلف کشاورزی در شهرستان و وجود پژوهشکده انگور و کشمش و مرکز تحقیقات مبل و منبت اظهار امیدواری کرد دانشگاه بتواند از این طریق و ارتباط بیشتر با صنایع وابسته ارتقاء یافته و رتبه های بهتری را در میان دانشگاه‌های وزارت علوم کسب نماید.
 در ادامه حجت الاسلام آزادیخواه با تبریک روز معلم و تقدیر از همه دست اندرکاران امر آموزش از جامع شدن دانشگاه ملایر ابراز خرسندی نمود و آن را حاصل تلاش مدیران دانشگاه و سایر مسئولین شهرستان دانسته و اظهار امیدواری نمودند که نتایج این جامعیت برای مردم شهرستان ملایر ملموس باشد.
 در پایان پروژه های در دست اقدام از جمله آمفی تئاتر، محوطه سازی و ... مورد بازدید قرار گرفت.