جمعه 31 فروردین 1403   14:06:58
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخباربيشتر






1402/2/24 یکشنبه دانشجویان دختر دانشگاه ملایر در جشن بزرگ دخترانه «دختران آفتاب» شرکت کردند
به مناسبت سالروز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر مراسم با شکوهی با حضور دانشجویان دختر دانشگاه ملایر در روز شنبه 23 اردیبهشت ماه در مرکز همایش های شهید حیدری دانشگاه برگزار شد.
این همایش به همت کانون دانشجویی «دختران آفتاب» و با حمایت و پشتیبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برپا گردید.
در این مراسم شاهد تجدید بیعت بیش از چهارصد و پنجاه نفر از دانشجویان دختر با آرمان های اسلام و انقلاب اسلامی در فضایی شاد و سرزنده بودیم. جشنی که هم فریاد داشت و هم سکوت، هم اشک داشت و هم لبخند! هم از حماسه آرمان علی وردی گفته شد و هم از عفاف و حجاب دختر ایرانی! دخترانی که زیر هجمه های فرهنگی ضد انقلاب غربی و شرقی هستند در سالن شهید حیدری فریاد می زدند که اگر فرزندی داشته باشیم نامش را علی می گذاریم! دل به امام رضا سپرده بودند و با چشمانی اشکبار حین صلوات خاصه از امام رئوف حاجت طلب می کردند. به احترام ایران ایستادند و با افتخار و دست بر سینه سرود ملی کشورشان را زمزمه کردن.
پای صحبت استادی از اساتید حوزه آرام و با احترام نشستند تا نشان دهند ترفند دشمن برای بی احترامی به روحانیت به ثمر ننشسته! الحمدلله که دخترانی از جنس آفتاب داریم.
در این مراسم برنامه های اجرای گروه همخوانی (توسط گروه هنری افرا)، مولودیه خوانی توسط آقای حسین عبدلی، سخنرانی با حضور سرکار خانم نگاهداری(استاد حوزه و دانشگاه)، مسابقه فرهنگی، پخش کلیپ، توزیع بسته های فرهنگی ، با اجرای تحسین برانگیز مجری توانمند استان همدان آقای مناصبی برگزار و با صرف شام به پایان رسید.
 
نسخه قابل چاپ