سه‌شنبه 6 آبان 1399   09:46:12
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
شرح وظایف مرکز مشاوره
چهارشنبه 19 خرداد 1389

1- رئیس مرکز

-  برنامه­ریزی و تعیین اولویت­های اجرایی دفتر بر اساس خط­مشی اعلام شده از سوی دفتر مرکزی

1- 1- اجرای قوانین و بخشنامه­های مربوط و نظارت بر حسن اجرای آنها

2-1-  نظارت بر تهیه و ارسال گزارش­های لازم به دفتر مرکزی مشاوره

3-1- دعوت از متخصصان و جلب همکاری آنها به منظور تحقق اهداف پیش­بینی شده و برگزاری دوره­های آموزشی کوتاه­مدت

4-1- نظارت و ارزیابی کار مشاوران و کارشناسان مرکز

5-1- شرکت در جلسات مربوط بر حسب ضرورت

6-1- تشکیل جلسات با مشاورین و سایر اعضای دفتر به طور مداوم جهت تبادل نظر

7-1- ارتباط مداوم و مستمر با بخش­های مختلف دانشگاه به منظور ارائه پیشنهادات کارشناسی جهت کمک به رفع مشکلات دانشجویان و مراکز خارج دانشگاه که به نحوی با دفتر مشاوره سنخیت کاری دارند.

8-1- برنامه­ریزی و کوشش در جهت گسترش شعبات دفتر مشاوره در خوابگاه­ها و دانشکده­ها

9-1- پیشنهاد بودجه سالانه مرکز به منظور در نظر گرفتن آن در بودجه عمومی دانشگاه و نظارت بر هزینه­های مرکز

10-1- مصاحبه علمی، تخصصی و حرفه­ای مشاوران قبل از دعوت به کار آنها و تأیید صلاحیت علمی، تخصصی و حرفه­ای آنان

11-1- نظارت مستمر و مداوم بر نحوه فعالیت مشاوران،.

12-1- ارزیابی رضایت مراجعان از عملکرد مشاوران

13-1- بررسی و کنترل گزارش کار مشاوران، روان­شناسان مرکز به صورت ماهانه.

14-1- نظارت و پیگیری اجرایی مصوبات، بخشنامه­ها و اطلاعیه­ها

15-1- ارزشیابی عملکرد مشاوران در دفتر مشاوره

2- مشاوران و روان­درمان­گران

1-2- تشکیل پرونده برای مراجعین

2-2- انجام انواع مشاوره و روان­درمانی فردی و گروهی خانوادگی

3-2- پیگیری وضعیت مراجعان بعد از انجام مشاوره و روان­درمانی

4-2- همکاری با مرکز در موقعیت­های اضطراری و بحرانی در ساعات غیر اداری و بر حسب نیاز مرکز

5-2- شرکت در جلسات هماهنگی مرکز

6-2- شرکت در فعالیت­های پژوهشی مرکز

7-2- همکاری در تهیه نشریات، بروشورها و پیامهای بهداشت روانی،

8-2- ارائه گزارش ماهانه به مسئول مرکز

9-2- ارجاع به روان­پزشک، مددکار و یا سایر منابع حمایتی

10-2- اظهار نظرهای کارشناسی در زمینه­های مختلف تخصصی ارجاعی از سوی رئیس مرکز