سه‌شنبه 29 اسفند 1402   05:30:34
1398/7/10 چهارشنبه
اخبار دانشگاهبيشتر
نشست پایان سال رئیس دانشگاه با همکاران دانشگاهی برگزار شد 1402/12/27 یکشنبه
نشست پایان سال رئیس دانشگاه با همکاران دانشگاهی برگزار شد
 نشست پایان سال رئیس دانشگاه با همکاران دانشگاهی به منظور گفتگو و تبادل نظر، ارائه گزارش و همچنین تجلیل از همکاران گرامی که در سال گذشته به افتخار بازنشستگی نائل گردیدند در سالن شهید نظری برگزار شد.
در ابتدای مراسم نماهنگی از برنامه ها، رخدادها و موفقیت های سال گذشته دانشگاه پخش گردید.
 در بخش دیگر برنامه حجت الاسلام ترکاشوند مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رمضان و نوروز باستانی، مطالب و نکاتی پیرامون اخلاق، مراقبت از اعمال نیک و تهذیب نفس بیان کرد.
در ادامه دکتر محمدی منش رئیس دانشگاه نیز با تبریک ماه رمضان و فرا رسیدن سال نو، از تلاش ها و زحمات همکاران در سالی که گذشت قدردانی نمود.
رئیس دانشگاه گزارشی از اقدامات و عملکرد یک ساله و وضعیت بودجه دانشگاه ارائه داد و ابراز امیدواری نمود با برنامه ریزی دقیق و پیگیری های همکاران سال آینده شاهد موفقیت های بیشتر و تعالی مجموعه دانشگاه ملایر باشیم.
در پایان نیز از همکاران گرامی که در سال گذشته به افتخار بازنشستگی نائل گردیدند با اهدای سبد گل، تقدیرنامه و هدیه تجلیل به عمل آمد.
 افتتاح مرکز پایش تصویری شهید خداداد دانشگاه ملایر و نامگذاری سالن همایش دانشگاه به نام شهید نظری 1402/12/24 پنجشنبه
افتتاح مرکز پایش تصویری شهید خداداد دانشگاه ملایر و نامگذاری سالن همایش دانشگاه به نام شهید نظری
همزمان با چهلمین روز شهادت سردار سرتیپ دوم شهید محمود خداداد، مرکز پایش تصویری دانشگاه ملایر با دستان پدر شهید افتتاح و به نام این شهید مدافع امنیت نامگذاری شد. در این مرکز کلیه فعالیت های دانشگاه، ورود و خروج افراد و وسایل نقلیه، خوابگاه های دانشجویی و آزمایشگاه ها با دوربین به صورت شبانه روزی کنترل و مراقبت می شود.
سلمان اسماعیلی معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر در آئین افتتاح این مرکز گفت: شهید خداداد موجب عزت و سربلندی مردم این شهرستان است.
وی با بیان اینکه نام شهید "محمود خداداد" نیز همانند شهید "علی نظری" و شهید "علی میرزایی" در تاریخ بلند این شهر می‌درخشد، بیان کرد: این آبرویی که خدا به شهید خداداد عطا کرد کم‌سابقه بود.
فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه ما به وجود سرداران شهیدی همچون شهید خداداد و شهید نظری و خانواده‌های معظم آنها افتخار می‌کنیم افزود: شهدا به اندازه‌ای والامقام و عزتمند هستند که ما از ادا کردن حق شهدا ناتوان هستیم و این نام گذاری ها برای این است که خود را به آنها و راه آنها وصل کنیم.
در این آئین مرکز پایش تصویری دانشگاه ملایر به نام سردار سرتیپ دوم شهید "محمود خداداد" و یکی از سالن های همایش این دانشگاه به نام شهید "علی نظری" از شهدای مدافع امنیت این شهرستان نامگذاری و بدست پدران دو شهید رو نمایی شد.
دیدار هیأت رئیسه و جمعی از مدیران و کارکنان دانشگاه با نماینده منتخب مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی 1402/12/17 پنجشنبه
دیدار هیأت رئیسه و جمعی از مدیران و کارکنان دانشگاه با نماینده منتخب مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی
صبح امروز پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ دکتر محمدی منش رئیس دانشگاه ملایر به همراه مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه، اعضا هیأت رئیسه و جمعی از مدیران و کارکنان دانشگاه ضمن دیدار با حجت الاسلام و المسلمین آزادی‌خواه، انتخاب مجدد ایشان برای سومین دوره به عنوان نماینده مردم شریف ملایر در مجلس شورای اسلامی را تبریک گفتند.
در این دیدار صمیمی که در منزل حجت الاسلام والمسلمین آزادی‌خواه انجام شد، دکتر محمدی منش ضمن تبریک انتخاب مجدد ایشان، در مورد رشد کمی و کیفی دانشگاه و ارتقای رتبه های علمی و جایگاه دانشگاه در دو سال گذشته گزارشی ارائه کردند. رئیس دانشگاه از حضور ایشان در هیات امنا و هیات نظارت دانشگاه تشکر و بر حمایت های ایشان از دانشگاه همچون گذشته تاکید کردند.
دکتر محمدی منش همچنین نقش فعال دانشجویان در جریانات سیاسی و اجتماعی را علی‌رغم وجود مشکلات، باعث خیر، برکت و پیشرفت کشور دانستند و بر ضرورت ارتباط موثر با دانشجویان و اساتید و کارکنان تاکید کردند. ایشان افزود ان شاءالله با لطف خداوند متعال با حمایت ها و کمک‌های نماینده محترم مردم شریف ملایر در مجلس شورای اسلامی، مسیر پیشرفت این دانشگاه در آینده نیز با قدرت ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام و المسلمین آزادی‌خواه نیز ضمن قدردانی از حضور اعضا هیأت رئیسه و برخی مدیران دانشگاه ملایر، از زحمات و تلاش‌های مجدانه دکتر محمدی منش برای حمایت از دانشگاه خصوصا در جلسات هیات امنای دانشگاه تشکر کردند. ایشان بر همکاری و حمایت از دانشگاه برای رفع مشکلات و ارتقای دانشگاه تاکید کردند.
کسب رتبه شایسته تقدیر در جشنواره ملی رویش توسط دانشجویان کانون های هلال احمر و فیلم و عکس دانشگاه ملایر 1402/12/14 دوشنبه
کسب رتبه شایسته تقدیر در جشنواره ملی رویش توسط دانشجویان کانون های هلال احمر و فیلم و عکس دانشگاه ملایر
یازدهمین جشنواره ملی رویش در بازه زمانی یکم لغایت سوم اسفند ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه یزد برگزار شد.  
حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملایر با حمایت های ویژه از کانون های فرهنگی و هنری دانشجویی با ارسال آثار و فعالیت های شاخص دو کانون فعال دانشگاه، در این جشنواره حضور داشت که در نهایت در روند بررسی و داوری آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره، کانون های فیلم و عکس و هلال احمر از بین400 اثر از دانشگاههای سراسر کشور،  موفق به کسب عنوان «شایسته تقدیر» گردید. 
در پایان ضمن تبریک به جامعه فرهنگی و هنری دانشگاه ملایر بابت کسب این موفقیت درخشان از زحمات دانشجویان فعال کانون های هلال احمر(آقایان علی قزاقی، مهرداد رحیده و سرکار خانم فاطمه احمدی) و کانون فیلم و عکس(آقایان سبحان غلامی، رضا نوعصی زاده، عادل عارفی فرد، و سرکار خانم ها فاطمه رجبی و عادله رحیمی) و همچنین از  زحمات آقای رضا مومنی از کارشناسان حوزه معاونت فرهنگی، خانم آقایی(کارشناس فرهنگی)، معاونت و مدیریت فرهنگی و اجتماعی که در  کسب  این مقام  نقش به سزایی داشتند تشکر و قدردانی می گردد.
چاپ مقاله عضو هیأت علمی دانشکده فنی و مهندسی در مجله 10 درصد برتر گروه موضوعی 1402/12/13 یکشنبه
چاپ مقاله عضو هیأت علمی دانشکده فنی و مهندسی در مجله 10 درصد برتر گروه موضوعی
مقاله دکتر محمد یگانه قطبی از اعضای هیأت علمی دانشکده فنی و مهندسی و همکاران ایشان با عنوان
ZnO/ZnS/Carbon Nanocomposite-Derived Sulfur-Doped Carbon Nanosheets Using a Layered Nanoreactor: Towards Advanced Supercapacitor Electrodes and Devices
در مجله
CHEMICAL ENGINEERING JOURNAL
که براساس ضریب تاثیر جزء 10 درصد برتر گروه موضوعی می باشد به چاپ رسیده است. این موفقیت را خدمت ایشان تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون را از خداوند منان برایشان خواستاریم.
معاونت پژوهشی و فناوری
 
پیام قدردانی رئیس دانشگاه ملایر از حضور پرشور مردم شریف ملایر و دانشگاه ملایر در انتخابات و تبریک به منتخب مردم 1402/12/12 شنبه
پیام قدردانی رئیس دانشگاه ملایر از حضور پرشور مردم شریف ملایر و دانشگاه ملایر در انتخابات و تبریک به منتخب مردم
با اراده خداوند بزرگ و عنایات اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، مردم شریف ملایر همگام با سراسر کشور در انتخابات شرکت و 11 اسفند را در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه کردند. خداوند متعال را شاکریم که مردم بابصیرت در لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با حضور پرشور و حماسی در پای صندوق‌های رأی ضمن ادای تکلیف دینی و ملی، جلوه‌ی دیگری از مردم سالاری دینی را با وحدت، بصیرت و همبستگی خلق نمودند.
قطعاً حضور مردم در پای صندوق های رای تجدید پیمان با آرمان‌های امام‌ راحل، شهدای گلگون کفن و رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی است و نقشه‌های پلید دشمنان انقلاب اسلامی را نقش بر آب کرده و می کند.
مراتب شکر و سپاس خود را به درگاه حضرت باری‌تعالی به پاس این حماسه، اعلام نموده و ضمن قدردانی از عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و امنیتی در برگزاری منظم انتخابات و تلاش برای حضور پر شور مردم؛ اعتماد مجدد مردم شریف ملایر به حجت الاسلام و المسلمین دکتر آزادی خواه را تبریک عرض نموده و موفقیت ایشان را از خداوند متعال مسئلت می کنم.
از جامعه دانشگاهی ملایر که علاوه بر حضور در پای صندوق های رای، با حضور بیش از 5 عضو هیات علمی بعنوان کاندیدای مجلس شورای اسلامی در شهرهای مختلف بر رونق انتخابات افزودند، تقدیر و تشکر می نمایم.
لازم است از تلاش های صادقانه دکتر بیگی نژاد نماینده شریف مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات علمی این دانشگاه تقدیر نمایم و برای ایشان آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.
فراخوان حمایت از برگزاری رویدادها و کارگاه‌های ترویجی تخصصی در سطح استانی و ملی 1402/11/25 چهارشنبه
فراخوان حمایت از برگزاری رویدادها و کارگاه‌های ترویجی تخصصی در سطح استانی و ملی
دانشگاه ملایر در نظر دارد با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری رویدادها و کارگاه‌های ترویجی تخصصی در سطح استانی و ملی برگزار نماید.
این رویدادها با هدف حمایت از ایفای نقش موثر دانشگاه در دست‌یابی به مرجعیت علمی و توسعه فناوری‌های راهبردی و اقتصاد دانش‌بنیان با اعتبار معادل 30 میلیارد ریال برگزار می‌شود، لذا از صاحبان ایده تقاضا می‌شود ایده‌های خود را با تکمیل کاربرگ پیوست، به دبیرخانه ارسال نمایند.
محورهای ارسال پیشنهاد:
- رویداد ترویجی
- دوره آموزشی فشرده برای یادگیری سریع مهارتهای لازم جهت اشتغال (Boot Camp)
- مدرسه تابستانه اشتغال
- کارگاه ترویجی
- مهارت‌های عمومی اشتغال‌پذیری
- مهارت‌های لازم جهت راه‌اندازی کسب و کار
- علم داده و هوش مصنوعی
- طرح فناورانه
- پیشنهاد المان‌های علمی در دانشگاه


* طرح‌ها و پیشنهادات در تمامی حوزه‌های علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست قابل پذیرش است.
* طرح‌های پیشنهادی در صورت تایید در کارگروه ارزیابی، تقدیر شده و از حمایت مالی دانشگاه برخوردار می‌شوند.

 سامانه ثبت نام فراخوان حمایت از برگزاری رویدادها و کارگاه‌های ترویجی تخصصی 
چاپ مقاله عضو هیأت علمی دانشکده علوم پایه در مجله معتبر ACS Omega 1402/11/24 سه‌شنبه
چاپ مقاله عضو هیأت علمی دانشکده علوم پایه در مجله معتبر ACS Omega
مقاله دکتر ولی دلوجی عضو هیأت علمی گروه فیزیک دانشکده علوم پایه و سمیرا گودرزی دانشجوی دکتری ایشان با عنوان
Three-Dimensional Surface Stereometric Analysis of Ni−Cu Films with Different Cu Contents
در مجله معتبر ACS Omega متلعق به انجمن شیمی آمریکا با شاخص هرش 77 به چاپ رسیده است.
این موفقیت را خدمت ایشان تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون را از خداوند منان برایشان خواستاریم.
معاونت پژوهشی و فناوری
چاپ مقاله عضو هیأت علمی دانشکده فنی و مهندسی در مجله 10 درصد برتر گروه موضوعی 1402/11/21 شنبه
چاپ مقاله عضو هیأت علمی دانشکده فنی و مهندسی در مجله 10 درصد برتر گروه موضوعی
مقاله دکتر سجاد اسفندیاری از اعضای هیأت علمی دانشکده فنی و مهندسی و همکاران ایشان با عنوان
Automatic program bug fixing by focusing on finding the shortest sequence of changes
در مجله
ARTIFICIAL INTELLIGENCE REVIEW
که براساس ضریب تاثیر جزء 10 درصد برتر گروه موضوعی می باشد به چاپ رسیده است.
این موفقیت را خدمت ایشان تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون را از خداوند منان برایشان خواستاریم.
معاونت پژوهشی و فناوری
همایش ها و رویدادهابيشتر
دستاوردهای دانشگاهبيشتر
عضو هیأت علمی دانشگاه ملایر در لیست پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر جهان در سال 2023 قرار گرفت.
هفت نفر از پژوهشگران دانشگاه ملایر در لیست پژوهشگران پراستناد دو درصد برتر جهان در سال 2023 قرار گرفتند.
رتبه ممتاز دانشگاه ملایر در رتبه بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام  ISC
دسترسی سریع
1399/8/10 شنبه
نماد اعتماد الکترونیکی دانشگاه ملایر
تماس با ما

1398/8/4 شنبه

تماس با ما

نشانی:ملایر، کیلومتر 4 جاده ملایر-اراک کدپستی: 84621-65741

تلفن: 32456518-81-98

pr[at]malayeru.ac.ir

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
کانال ایتا دانشگاه ملایر