یکشنبه 9 اردیبهشت 1403   10:23:25
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشکده





1402/10/6 چهارشنبه افتخاری درخشان برای دانشگاه ملایر در جشنواره بین المللی حرکت توسط دانشجویان انجمن علمی رشته حقوق
شانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت در بازه زمانی دوم لغایت چهارم دی ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد .
حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با حمایت های ویژه از واحد انجمن های علمی دانشجویی  با یازده  اثر در این جشنواره حضور داشت  که در نهایت انجمن علمی حقوق  در حوزه رقابتی آموزش محور از بین 2649  اثر ارسال شده به جشنواره از دانشگاههای سراسر کشور،  موفق به کسب عنوان «شایسته تقدیر» گردید.
 نظر به اینکه برگزیدگان این جشنواره تحت پوشش استفاده از تسهیلات بنیاد علمی نخبگان قرار می گیرند، آثار ارسال شده  طی دو مرحله با شاخصه های داوری محتوای علمی و فرهنگی توسط 300 نفر از اعضای هیأت داوران بررسی گردید و  130اثر انتخاب شد. در مراسم اختتامیه که در روز دوشنبه 4 دی ماه برگزار شد ضمن بازدید  مقام عالی وزارت متبوع و معاونت فرهنگی و اجتماعی از غرفه های نمایشگاه ، از طرف وزیر محترم، دست نوشته تشویق آمیزی در تقدیر از فعالیت های صورت گرفته به واحد انجمن های علمی دانشگاه ملایر تقدیم شد.
 در پایان ضمن تبریک به جامعه علمی دانشگاه ملایر بابت کسب این موفقیت درخشان از زحمات دانشجویان فعال انجمن علمی حقوق آقایان امیر محمد حسنی، مهدی ذبیحی قمی ،محمد حسین حافظی، خانم رضوان سرکبود و استاد مشاور انجمن علمی حقوق دکتر حبیب الله کیانی، کارشناس انجمن های علمی دکتر فاطمه ساریخانی، معاونت و مدیریت فرهنگی و اجتماعی که در  کسب  این مقام  نقش داشتند تشکر و قدردانی  می گردد.