پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403   18:46:40
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخباربيشتر
1402/8/7 یکشنبه راهنمای سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی نگارستان دانشگاه ملایر
فرم سنجش علاقه مندی فرهنگی -اجتماعی دانشجویان
ضمن خیرمقدم به دانشجویان جدید الورود و آرزوی موفقیت برای تمامی دانشجویان دانشگاه ملایر، لطفا با تکمیل این فرم، معاونت فرهنگی دانشگاه را در شناخت توانایی و استعداد های فرهنگی و اجتماعی خود، یاری دهید تا به امید خدا این معاونت بتواند برای رشد و شکوفایی استعداد های شما عزیزان، زمینه مشارکت کلیه دانشجویان را در فعالیت های فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه فراهم آورد.
مراحل انجام کار:
1- مراجعه به سایت دانشگاه ملایر و از منوی سامانه ها، انتخاب گزینه سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی (سامانه نگارستان) و یا آدرس در مرورگر آدرس اینترنتی  http://Negarestan.malayeru.ac.ir را وارد نمایید.
2- پس از نمایش سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی نگارستان در قسمت بالای صفحه گزینه ورود به سامانه را انتخاب نمایید و در قسمت نام کاربری شماره دانشجویی و در قسمت کلمه عبور شماره ملی خود را وارد و پس از درج جمع حاصل عبارت گزینه ورود را انتخاب نمایید.
3- پر کردن فرم علاقمندی های فرهنگی برای تمامی دانشجویان الزامی می باشد و در صورت عدم پر کردن این فرم امکان دریافت خدمات معاونت فرهنگی، اجتماعی در سامانه میسر نمی باشد. برای پرکردن این فرم گزینه پروفایل من را در منوی سمت راست انتخاب سپس به سوالات در سربرگ علاقمندی های فرهنگی پاسخ دهید.
4- پیشنهاد می شود دانشجویان رمز عبور خود را در بدو ورود تغییر دهند برای اینکار از قسمت پروفایل من در ابتدای منوی سمت راست کلیک نمایید سپس از سربرگ تغییر کلمه عبور نسبت به تغییر رمز خود اقدام فرمائید.
 
نسخه قابل چاپ