جمعه 14 اردیبهشت 1403   01:06:26
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخباربيشتر
1402/7/22 شنبه راه اندازی سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی نگارستان در دانشگاه ملایر
با پیگیری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، سامانه جامع و یکپارچه فرهنگی و اجتماعی "نگارستان"راه اندازی گردید. این سامانه قابلیت‌های فناوری اطلاعات را به کمک برگزاری هرچه بهتر فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آورده است.
در راستای ایجاد ظرفیت‌های به‌روز و نوین درصدد ایجاد سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی نگارستان برآمد و به تازگی این سامانه راه‌اندازی شده است. سامانه نگارستان، یکی از کامل‌ترین و به‌ روزترین سامانه‌های مدیریت فرهنگی دانشگاه‌ها در ارائه خدمات در حوزه فرهنگی و اجتماعی به دانشجویان است، به طوری که بسیاری از دانشگاه‌های مطرح کشور نیز از این سامانه استفاده می‌نمایند.
هر دانشجو در این سامانه دارای یک پروفایل شخصی خواهد بود که در آن با توجه به علاقمندی‌های فرهنگی خود می‌تواند برنامه‌های در حال اجرای انجمن‌های علمی-دانشجویی، کانون‌های فرهنگی و هنری و تشکل‌های اسلامی و ... را رصد کرده و در صورت تمایل در آن‌ها شرکت نماید.
با توجه اینکه از این پس همه درخواست‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه ملایراز طریق سامانه نگارستان امکان پذیر خواهد بود، لذا از همه دانشجویان این دانشگاه تقاضا می‌شود با مراجعه به سامانه جامع نگارستان، اطلاعات پروفایل خود را از قسمت "پروفایل من" تکمیل نمایند. دانشجویان گرامی می‌توانند از شماره دانشجویی به عنوان نام کاربری و از کدملی به عنوان رمز عبور استفاده نموده و درصورت نیاز کلمه عبور خود را تغییر دهند.
ثبت نام و تکمیل اطلاعات دانشجویان در سامانه نگارستان برای شرکت در کلیه فعالیت‌های تشکل‌های اسلامی، انجمن‌های علمی دانشجویی، کانون‌های فرهنگی هنری، مسابقات مختلف و اردو‌های علمی و زیارتی ضروری است.
دبیران تشکل‌ها، انجمن‌های علمی،کانون های فرهنگی و هنری،بسیج و هیات منتظران و مجموعه های دیگر دانشجویی نیز می‌بایست درخواست‌ها و مکاتبات خود را از طریق این سامانه ثبت و پیگیری کنند.
علاوه بر امکانات فوق‌الذکر، سامانه نگارستان دارای امکانات دیگری از جمله انتخابات تشکل‌های دانشجویی، انجمن های علمی،کانون های فرهنگی و هنری ،ثبت‌نام جشن دانش‌آموختگی، برنامه‌های ورودی‌ها، کارگاه‌های آموزشی، اردو‌های علمی و مذهبی، مسابقات فرهنگی و هنری، همایش‌ها، جشنواره‌ها و نظرسنجی و فعالیت های فرهنگی ویژه اساتید و کارکنان دانشگاه نیز می‌باشد.
آدرس سامانه: https://negarestan.malayeru.ac.ir
نسخه قابل چاپ