شنبه 8 اردیبهشت 1403   04:54:35
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخباربيشتر



1394/12/18 سه‌شنبه برگزاری اردوی راهیان نور دانشجویان دانشگاه ملایر

به همت بسیج دانشجویی و با حمایت های ریاست و مسئولین دانشگاه ملایر، همزمان با ایام فاطمیه اردوی راهیان نور ویژه خواهران و برادران طبق روال سالهای گذشته، با حضور بیش از 310 دانشجو در در روزهای 17 تا 23 اسفند ماه برگزار خواهد گردید. اردوی ویژه خواهران با حضور بیش از 220 دانشجو در روزهای 17 تا 21 اسفند ماه و اردوی ویژه برادران با حضور 90 دانشجو در روزهای 19 تا 23 اسفند ماه برگزار می گردد.

در این اردو از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس از جمله: معراج شهدای اهواز، شلمچه، اروند کنار، منطقه عملیاتی کربلای 4، طلائیه، هور، هویزه، پاسگاه زید، فکه (یادمان شهید آوینی)، کانال کمیل، چزابه و فتح المبین بازدید به عمل می آید. زیارت شوش (حرم دانیال نبی)، بازدید از رزمایش های پادگان های استان خوزستان و دیدار با خانواده های شهدای استان خوزستان نیز از دیگر برنامه های این اردو است.

خانواده گرانقدر سردار شهید ستار ابراهیمی همراهان ویژه دانشجویان در این اردو هستند. این شهید بزرگوار از شهدای معزز استان همدان است و کتاب های بسیاری درباره ایشان نوشته شده است.

شایان ذکر است دو نفر از راویان دفاع مقدس از همدان و اصفهان دانشجویان را در این سفر همراهی کرده و به بیان توضیحاتی درباره روند انجام عملیات ها و خصوصیات رزمندگان و مبارزان جهاد فی سبیل الله می پردازند. از دیگر برنامه های این اردو می توان به ارائه بسته نوشتاری فرهنگی، نشریه ویژه راهیان نور، نشریه حرمان هور، چفیه، کتاب های عرفانی و ادعیه و کتاب «دختر شینا» که به روایت زندگی همسر سردار شهید ستار ابراهیمی می‌پردازد، اشاره نمود.

نسخه قابل چاپ