شنبه 8 اردیبهشت 1403   20:33:33
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید

اخبار





1402/7/5 چهارشنبه بازدید نماینده دفتر بین الملل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از امکانات و توانمندی های دانشگاه ملایر
نماینده اداره کل دانشجویان بین الملل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آقای زکی زاده در راستای تداوم جذب و افزایش تعداد دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه ملایر از امکانات و توانمندی های دانشگاه بازدید نمود.
در ابتدای این بازدید نشستی با هیات رئیسه، مدیر طرح و برنامه و مدیر بین الملل دانشگاه برگزار شد.
دکتر محمدی منش رئیس دانشگاه ضمن خیر مقدم به ایشان به ارائه گزارشی از وضعیت و شرایط دانشگاه پرداخت و گفت: با عنایت به شرایط و امکانات مطلوب دانشگاه و همچنین توسعه و پیشرفت آن در سال های اخیر که منجر به جامعیت دانشگاه و اخذ مجوز هیأت امنا و هیأت ممیزه مستقل گردید، امکان تداوم و افزایش جذب دانشجویان غیرایرانی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد وجود دارد. همچنین نماهنگ معرفی دانشگاه در این جلسه پخش شد و نشریه سه زبانه نیز در اختیار حاضرین قرار گرفت
.

در ادامه آقای زکی زاده ضمن بیان ضوابط و استانداردهای پذیرش دانشجوی غیرایرانی در دانشگاه ها، به تجربه دانشگاه ملایر در جذب و تحصیل دانشجویان خارجی اشاره کرد و گفت: در جذب دانشجویان غیرایرانی کیفیت آموزش و تحصیل دانشجویان بسیار حائز اهمیت است. وی همچنین بر حساسیت مجموعه وزارت علوم در این خصوص و پایش مستمر دانشگاه ها تاکید کرد.
در ادامه نماینده دفتر بین الملل وزات عتف با همراهی مسئولین دانشگاه به بازدید و بررسی امکانات، آزمایشگاه ها، سالن های ورزشی و خوابگاه‌های دانشگاه ملایر پرداختند.
آقای زکی زاده در پایان بازدید از شرایط و امکانات دانشگاه ملایر ابراز رضایت نمود.
دکتر .... در پایان بازدید از شرایط و امکانات دانشگاه ملایر ابراز رضایت نمود.
نسخه قابل چاپ