یکشنبه 9 اردیبهشت 1403   01:14:11
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار پژوهشی و فناوریبيشتر




1402/9/20 دوشنبه آئین تجلیل و تقدیر از برترین های دانشجویی دانشگاه ملایر برگزار شد
آئین تجلیل و تقدیر از دانشجویان برتر آموزشی، آموزشی-پژوهشی، فرهنگی و ورزشی دانشگاه ملایر با حضور رئیس دانشگاه و اعضای هیأت رئیسه، روسا و معاونین دانشکده ها و مدیران گروه های آموزشی در کنار جمع کثیری از دانشجویان و برگزار شد.
رئیس دانشگاه در ابتدای این همایش باشکوه حضور دانشجویان و نخبگان دانشجویی را گرامی داشت و گفت: رسالت اصلی دانشجویان آموزش، کسب دانش و پیشرفت در زمینه های علمی و پژوهشی است و برنامه امروز نیز در راستای تشویق دانشحویان فعال در عرصه مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و ورزشی است. قطعا کسب این موفقیت‌ها برای دانشگاه ملایر یک افتخار است و در آینده دانشجویان هم تأثیر بسزایی خواهد داشت.
دکتر محمدی منش ادامه داد: برنامه ما در دانشگاه ملایر این است تا با فراهم آوردن شرایط مطلوب برای پیشرفت علمی و تحصیلی دانشجویان، فضایی مناسب برای کسب مهارت های جانبی و توانمندسازی ایشان نیز ایجاد کنیم و به واقع افرادی برای آینده سازی ایران اسلامی پرورش دهیم.
در بخش دیگر این مراسم حجت الاسلام دکتر ترکاشوند مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ملایر با استناد به آیات و احادیث، نقش علم و پژوهش را بسیار برجسته عنوان کرد و اظهار داشت: همه دانشجویان باید در این مقطع از عمر خود قدر تحصیل و فعالیت خود را بدانند و البته در درجه اول تقوی و قدم برداشتن در مسیر الهی را اولویت نخست خود قرار دهند.
همچنین دکتر سلیمانی رئیس گروه استعدادهای درخشان دانشگاه هم به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این دفتر و نحوه انتخاب دانشجویان برتر پرداخت.
گفتنی است در این مراسم با اهدای لوح تقدیر، گل و هدیه از بیش از 170 دانشجوی برتر تجلیل شد.

گالری تصویر همایش تقدیر از دانشجویان برتر