پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403   05:58:50
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر






1402/8/30 سه‌شنبه نشست صمیمی و بصیرت آفرین اساتید و کارکنان دانشگاه با امام جمعه ملایر برگزار شد
همزمان با آغاز هفته بسیج نشست صمیمی و بصیرت آفرین مسئولین، اساتید و کارکنان دانشگاه با موضوع «آزادی قدس، آرمان اسلامی» با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلیمن ارزنده امام جمعه ملایر برگزار شد.
در این نشست حجت الاسلام و المسلیمن ارزنده با بیان ویژگیهای برجسته امام خمینی و توانمندی ایشان در مدیریت انقلاب اسلامی و کشور، گفت: تمدن سازی در کشور به گونه ای بوده است که انقلاب اسلامی الگوی سرافرازی برای سایر کشورها و ملت های آزاده دنیا است و راه‌اندازی بسیج مردمی در عراق و برچیدن بساط داعش نمونه ای از الگوسازی و تجارب موفق انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به برخی رخدادها و اتفاقات زمان انقلاب و دفاع مقدس افزود : نحوه مواجهه و مدیریت بحران ها در کشور نشان می دهد عنایات ویژه ای به امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب شده است و ایشان با نور دیگری مسائل را می بینند.
امام جمعه ملایر با بیان نقل قولی از رهبری که می فرماید: «فلسطین کلید رمزآلود فرج حضرت صاحب الزمان (عج) است» گفت: بر اساس پیش بینی های قرآن و اسلام، این پایان یهود است و به فرموده رهبر معظم اسرائیل برای نابودی خود عجله می کند.
حجت الاسلام ارزنده با اشاره به برخی خصلت های یهودیان همچون خودبرتربینی، لجاجت و خودمحوری آنها و همچنین گفته های یهودیان مبنی بر اینکه وقت آن رسیده که معبد سلیمان نمایان شود، ادامه داد: اسرائیل برای عملیات و پاکسازی منطقه و خروج غیریهودیان از پیش برنامه داشتند و حماس با طوفان الاقصی پیشدستی کرد.
وی افزود: از نظر یهودیان شرایط مد نظر برای گسترش اسرائیل آماده شده است و اکنون زمان تخریب مسجد الاقصی و بنیان نهادن معبد سلیمان است.
امام جمعه ملایر در پایان به بیان روند و اتفاقات پیش از ظهور حضرت مهدی (عج) پرداخت و با توجه به نشانه های موجود انقلاب صاحب الزمان (عج) را نزدیک دانست.