پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403   10:04:12
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر



1402/8/13 شنبه حضور دانشگاهیان دانشگاه ملایردر راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان در سطح شهر و برگزاری مراسم ویژه در دانشگاه
دانشگاهیان دانشگاه ملایر همزمان با سیزدهم آبان ماه و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در کنار آحاد مردم خداجو و انقلابی در «راهپیمایی باشکوه 13 آبان» از میدان آزادگان به سمت میدان امام خمینی ملایر شرکت کردند.
به همین مناسبت مراسم ویژه ای با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان در دانشگاه برگزار گردید.
در بخشی از این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دکتر ترکاشوند ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان، این روز را نماد آزادگی و استکبارستیزی مردم انقلابی ایران اسلامی برشمرد و گفت: امام خمینی «ره» با علم و آینده نگری که داشت، آمریکای جنایتکار را منشاء پلیدی، استکبار و ظلم در دنیا می دانست و با تسخیر لانه جاسوسی این مسئله کاملا مشخص و عیان شد.
وی افزود: سابقه دشمنی آمریکا با ملت ایران به پیش از انقلاب اسلامی و زمان کودتای 28 مرداد 1332 بر می گردد که تلاش کرد مانع از حکومت مردم بر مردم شود و تا زمان حال نیز این دشمنی را به صورت نهان و آشکار در پیش گرفته است.
حجت الاسلام والمسلمین ترکاشوند با اشاره به نحوه به وجود آمدن رژیم غاصب صهیونیستی ادامه داد: هم اکنون نیز اسرائیل به پشتوانه آمریکا و کشورهای غربی در فلسطین جنایت و نسل کشی می کند اما به لطف خدا این ظلم پایدار نخواهد بود و این رژیم جعلی به زودی نابود خواهد شد.
در ادامه بیانیه دانشگاهیان دانشگاه ملایر به مناسبت سیزدهم آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و بیانیه مجمع هماهنگی تشکل های اسلامی دانشجویان قرائت شد.