پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403   08:24:31
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر








1402/8/8 دوشنبه آیین آغازین سال تحصیلی نودانشجویان دانشگاه ملایر برگزار شد
آیین آغازین سال تحصیلی نو دانشجویان دانشگاه با عنوان «در این خانه به امید تو باز است هنوز» با حضور ریاست دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی ولی فیقه در دانشگاه، معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه، جمعی از مسئولین و مدیران دانشگاه و دانشجویان ورودی 1402 در سالن همایش شهید حیدری برگزار شد.
در ابتدای برنامه دکتر محمدی منش ضمن خوش آمد گویی و امید آفرینی برای نودانشجویان گفت: در حال حاضر در کشور نیاز به نیروی متخصص داریم و دانشجویان باید سعی و تلاش کنند و در کنار علم آموزی که رسالت و اولویت دانشجویان است، کسب مهارت در رشته تحصیلی خود نیز کوشا باشند تا بتوانند از موقعیت های شغلی و فرصت های پیش رو به خوبی استفاده نمایند.
رئیس دانشگاه ملایر ادامه داد مجموعه دانشگاه ملایر جزء معدود دانشگاه هایی هستند که بیشترین امکانات و تجهیزات را برای مقطع کارشناسی تخصیص داده اند چرا که این دوره تحصیلی دوره خاص و نیازمند به تجهیزات برای دانشجویان است.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین عباسی ضمن عرض تبریک و خوش آمد گویی به دانشجویان به بیان نکته تربیتی و شناخت انسان به دین و زندگی اطراف خود پرداخت و به دانشجویان متذکر شد که هیچ گاه ظاهر زندگی کسی را با باطن زندگی خود مقایسه نکنید چرا که مقایسه افت رشد است و فلسفه حقیقی هر فرد اون ذات الهی آن است نه تیپ و ظاهر فرد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ملایر حدیثی از امیرالمومنین بیان کرد که هیچ شرافتی بالاتر از همت نیست و گفت: در دانشگاه همت و پشتکار نیاز است چرا که شما دانشجویان اینده سازان این کشور هستید.
در بخش دیگر مراسم دکتر قراباغی نیز ضمن خوش آمد گویی به دانشجویان نوورود به بیان جایگاه دانشجویان و ارتباط آن ها با علم و خانواده و همچنین رابطه دانشجویان با قرآن پرداخت .
در بخش هایی از این برنامه دانشجویان ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین، از جنایات و نسل کشی رژیم جعلی اسرائیل علیه مردم بی دفاع غزه ابراز انزجار و آن را محکوم کردند.