پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403   04:00:57
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر





1402/5/31 سه‌شنبه نشست هم اندیشی و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران دانشگاه با حضور مشاور وزیر علوم،تحقیقات و فناوری در امور ایثارگران برگزار شد.
نشست هم اندیشی و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران دانشگاه، روز دوشنبه 30 مرداد با حضور دکتر منوچهر رشادی مشاور وزیر علوم،تحقیقات و فناوری در امور ایثارگران ، آزاده سرافراز حجت الاسلام والمسلمین فراهانی، رئیس دانشگاه، معاون اداری و مالی و همکاران محترم شاهد و ایثارگر دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای مراسم دکتر محمدی منش ضمن خیرمقدم از حضور دکتر رشادی و همچنین گردهمایی همکاران شاهد و ایثارگر قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود این نشست با هم اندیشی، تبادل نظر و ارائه پیشنهادات همکاران و مساعدت و پیگیری دکتر رشادی نتایج مثبت و مطلوبی در بر داشته باشد.
رئیس دانشگاه با ارائه گزارشی مختصر و بیان موفقیت ها و دستاوردها به معرفی دانشگاه ملایر پرداخت.
در ادامه جلسه دکتر رشادی مشاور وزیر علوم،تحقیقات و فناوری در امور ایثارگران ضمن ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه ملایر و جمع خانواده های شهدا و ایثارگران، به بیان ویژگی های مثبت و برجسته شهرستان ملایر پرداخت و گفت: ملایر به لحاظ سنّت حسنه وقف و همچنین مسائل ارزشی و دینی شهری ارزشمند و برجسته است.
دکتر رشادی ادامه داد: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود و شهدا نگین ارزشمند و چشم و چراغ این انقلاب هستند و در حال حاضر مهم ترین وظیفه ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه دادن راه شهدا است. وی همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» مبنی بر تببین آثار ارزشمند دفاع مقدس و فرهنگ شهادت و ایثار گفت: اهتمام و جدیت در نشر و گرامیداشت این فرهنگ عظیم و انسان ساز واجب و ضروری است.
وی به اتفاقات و اغتشاشات اخیر هم اشاره ای داشت و بیان کرد: در فضای کنونی نیز ادامه راه شهدا، ایثارگران و دفاع از جمهوری اسلامی و انقلاب ادامه دارد و یکی از مسیرهای ادامه راه شهدا فعالیت فرهنگی ، دفاع از حجاب و عفاف و ولایت فقیه است.
در ادامه نشست همکاران شاهد و ایثارگر دانشگاه نظرات، سوالات و مطالبات خود را بیان کردند و در پایان با اهدای لوح از این عزیزان تقدیر به عمل آمد.
در پایان دکتر رشادی و جمعی از مسئولین دانشگاه با حضور در جمع خانواده شهید ابراهیمی ضمن گفتگویی صمیمانه، از خانواده این شهید معزز دفاع مقدس تقدیر نمودند.