پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403   15:48:07
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر



1402/4/19 دوشنبه حجت الاسلام و المسلمین مهدی عباسی به عنوان سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رازی منصوب و معارفه گردید
آیین تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رازی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی فاطمی‌پور معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور و جمعی از مسئولان و دانشگاهیان این دانشگاه برگزار شد.
در بخشی از این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مهدی عباسی، سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رازی، در سخنانی اظهار داشت: خداوند متعال را شاکرم که توفیق خدمت به بنده را عطا کرد که در خدمت مردم خوب، مؤمن، شهیدپرور؛ مهمان‌نواز و خونگرم استان کرمانشاه و دانشگاهیان عزیز و فرهیخته باشم.
وی افزود: از زحمات و تلاش‌های ارزنده حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا افشار نجفی و همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا فاطمی‌پور تشکر می‌کنم. حقیقتاً کار در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به لحاظ حساسیت‌های خاصی که دارد، بسیار سخت و نیازمند تلاش و مجاهدت فراوان است و امیدوارم با یاری خداوند متعال و همراهی همه عزیزان دانشگاه در این مسیر گام‌های ارزشمندی برداریم.
در پایان این مراسم با قرائت ابلاغ حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عباسی به عنوان سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رازی منصوب گردید و از تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین جواد افشارنجفی نیز قدردانی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عباسی متولد 1359 از شهرستان ملایر در خانواده‌ای مذهبی است.

سوابق خانوادگی، تحصیلی و کاری ایشان بدین شرح می‌باشد:
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عباسی فرزند مرحوم آیت الله محمدصادق عباسی از رهبران مبارز انقلاب اسلامی در شهرستان‌ ملایر و نماینده آیت‌الله مدنی در امور انقلاب شهر ملایر است. مرحوم آیت الله عباسی ۷ سال در نجف اشرف تحصیل نمودند و اجازه نامه اجتهاد از بزرگان حوزه های علمیه قم و نجف دارند.
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عباسی فوق لیسانس مدرسی معارف از دانشگاه قم و تحصیل در دروس خارج حوزه علمیه قم (حضرت آیات سبحانی، مکارم شیرازی و محقق داماد ) است و هم اکنون دانشجوی دکتری مدرسی معارف دانشگاه قم می‌باشد.
۵ سال معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ملایر
۵ سال مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ملایر
۱۰ سال متولی حوزه علمیه باقریه شهرستان ملایر
عضو هیئت امنای جامعه مهدوی شهرستان ملایر
۵ سال ناظر مسئول شورای نگهبان در شهرستان ملایر