اخبار ترم تابستان
1401/3/11 چهارشنبه ضوابط و مقررات ترم تابستان 1401
دانشجویان گرامی متقاضی ترم تابستان 1401 خواهشمند است نسبت به نکات زیر توجه فرمایید. بدیهی است مسئولیت عدم رعایت ضوابط و مقررات برعهده دانشجو می باشد.
1- ثبت نام ترم تابستان صرفاً به صورت الکترونیکی و توسط سامانه ترم تابستان دانشگاه ملایر قابل انجام است. دانشجویان می بایست جهت ثبت نام از تاریخ 11 تیرماه لغایت 19 تیرماه به آدرس http://summer.malayeru.ac.ir   مراجعه نمایند.
2- نحوه ثبت نام، شهریه دروس و همچنین لیست دروس قابل ارایه در ترم تابستان و برنامه کلاسی و امتحانی متعاقباً از طریق صفحه ویژه ترم تابستان 1401 دانشگاه ملایر به آدرس https://malayeru.ac.ir/term-tabestan  اعلام می گردد.
3- حداکثر واحد قابل اخذ در ترم تابستان 6 واحد می باشد. دانشجویان ترم آخر می توانند 8 واحد درسی اخذ نمایند. لازم به ذکر است دانشجویی ترم آخر محسوب می شود که بعد از اخذ واحدهای ترم تابستان هیچگونه واحد دیگری نداشته باشد.
4- دانشجویانی که در ترم تابستان کارآموزی هم دارند توجه نمایند که مجموع واحدها با کارآموزی نباید بیش از 6 واحد باشد.
5- حذف و اضافه در ترم تابستان امکان پذیر نمی باشد.
6- شهریه ترم تابستان حین انتخاب واحد از دانشجو بصورت اینترنتی اخذ می گردد.
7- در صورت ثبت نام و عدم مراجعه، انصراف و یا حذف دروس انتخابی توسط دانشجو به هر دلیل، شهریه واریز شده به هیچ عنوان قابل استرداد نمی باشد.
8- در صورتی که درس یا درسهایی از سوی آموزش دانشگاه به علت حدنصاب نرسیدن حذف گردد، شهریه پرداختی پس از طی مراحل اداری قابل بازگشت خواهد بود.
9- تمام کلاس های ترم تابستان به صورت غیرحضوری(مجازی) برگزار می گردد.
10- امتحانات ترم تابستان در یک هفته (29 مرداد لغایت 2 شهریور) و به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
11- با توجه به اینکه کلاسها به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه آموزشهای مجازی برگزار می گردد، لذا تداخل ساعت کلاسی در هنگام انتخاب واحد در سامانه برداشته خواهد شد و دانشجویان گرامی نگرانی بابت تداخل برنامه درسی نداشته باشند.
12- با توجه به اینکه امتحانات پایان ترم تابستان بصورت حضوری برگزار می گردد، دانشجو لازم است در انتخاب واحد خود برنامه زمان بندی امتحانات پایان ترم تابستان را مد نظر قرار دهد تا امتحانات پایان ترم دروس انتخابی تداخل زمانی نداشته باشند.
13- دانشجویان متقاضی ترم تابستان لازم است قبل از انجام مراحل ثبت نام، عکس یا اسکن مدارک زیر را همراه داشته باشند و در حین ثبت نام اینترنتی در سامانه ترم تابستان آنها را بارگذاری نمایند.
* تصویر کارت ملی،
* تصویر عکس پرسنلی
* تصویر معرفی نامه ترم تابستان را که از دانشگاه خود دریافت نموده اند.
14- دانشجویان عزیز شاهد و ایثارگر که دارای شرایط مربوطه می باشند لازم است فایل عکس و یا اسکن نامه بنیاد شهید را هنگام ثبت نام در سامانه بارگذاری نمایند. (شرایط ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر درصفحه ویژه ترم تابستان 1401 دانشگاه ملایر به آدرس https://malayeru.ac.ir/term-tabestan  قرار داده خواهد شد.)
15-  دانشجویان بورسیه غیر ایرانی لازم است فایل عکس و یا اسکن نامه بورسیه و معرفی نامه از امور دانشجویان خارج را هنگام ثبت نام در سامانه بارگذاری نمایند.
16-  عواقب هر گونه مغایرت در واحدهای اخذ شده توسط دانشجو با فرم معرفی نامه ترم تابستان برعهده دانشجو است و دانشگاه ملایر هیچگونه مسئولیتی در خصوص تغییر، جابجایی، حذف و مکاتبه با دانشگاه مبدا در خصوص این مغایرت و یا بازگشت شهریه را ندارد.
17- دانشجویان عزیز می بایست در قسمت پرکردن مشخصات دانشگاهی، مشخصات دانشگاهی که در آن در حال تحصیل می باشند را وارد نمایند. عواقب وارد کردن اشتباه اطلاعات در زمان ثبت نام برعهده دانشجو می باشد.
18-  در مدت زمان برگزاری امتحانات پایان ترم تابستان، خوابگاه در اختیار دانشجویان متقاضی به نرخ مصوب قرار داده خواهد شد.
19- در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص ثبت نام، انتخاب واحد و یا دروس قابل ارایه در روزهای کاری از ساعت 8 الی 13 با شماره تلفن های 32355439-081 (خانم مطلبی) و 32456511-081 (خانم روستایی) تماس حاصل نمایید.
نسخه قابل چاپ