دوشنبه 13 آذر 1402   02:46:32
1398/7/10 چهارشنبه
راهنمای پذیرفته شدگان دانشگاه ملایر
1394/6/11 چهارشنبه
ضمن عرض تبریک به مناسبت قبولی در دانشگاه ملایر و آرزوی توفیق روزافزون به اطلاع پذیرفته شدگان مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی می رساند فرآیند ثبت نام خود را مطابق اطلاعیه های موجود در این صفحه برای هر مقطع انتخاب، پیگیری و اقدام نمائید.
 اخبار و اطلاعیه های دانشگاه را در کانال اطلاع رسانی دانشگاه ملایر در پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/malayer_university  دنبال نمائید.
اخبار و اطلاعیه ها
اطلاعیه زمان شروع کلاس های دانشجویان کارشناسی ورودی 1402
ضمن عرض تبریک به مناسبت قبولی و شروع سال تحصیلی جدید، به اطلاع دانشجویان کارشناسی ورودی 1402 می رساند که زمان شروع کلاس های آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1402، روز شنبه 29 مهرماه 1402 و تمامی کلاس های آموزشی دانشگاه بصورت حضوری برگزار می گردند.
ضمناً، کلاس های رشته های مهندسي مواد و متالورژي، مهندسي مکانيک، مهندسي معدن ، مهندسي معماري، مهندسی عمران و رشته علوم ورزشی، در دانشکده عمران و معماری  و کلاس های دیگر رشته ها در پردیس مرکزی دانشگاه ملایر برگزار می‌گردند.
**آدرس دانشکده عمران و معماری: ملایر، بلوار پرستار، انتهای بلوار دانشجو.
دانشجویان می توانند برای اطلاع از برنامه کلاسی از روز پنج شنبه 27 مهرماه به سامانه سما به آدرس
مراجعه و با نام کاربری: شماره دانشجویی و رمز عبور: کد ملی وارد سامانه گردند.
دانشجویان عزیز توجه داشته باشند که حضور در کلاس های درس الزامی می باشد.
مدیریت امورآموزشی دانشگاه
برنامه کلاسی دانشجویان ورودی 1402مقطع کارشناسی
اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان رشته های مختلف دوره کارشناسی سال 1402 دانشگاه ملایر (پذیرش با آزمون یا صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی)
( به کلیه پذیرفته شدگان روزانه چهار نیمسال اول خوابگاه دولتی تعلق خواهد گرفت )
 ضمن عرض تبریک به مناسبت قبولی در دانشگاه ملایر و آرزوی توفیق روزافزون، به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان می رساند فرآیند ثبت نام در این دانشگاه در دو مرحله به صورت اینترنتی و حضوری انجام خواهد شد و هر دو نوع ثبت نام الزامی می‌باشد.
1. ثبت نام اینترنتی:
ثبت نام اینترنتی از طریق سایت دانشگاه ملایر طبق جدول زمانبندی زیر انجام خواهد شد. لازم به ذکر است برای ثبت نام اینترنتی، حتماً از قبل اسکن مدارک مورد نیاز شامل (عکس، شناسنامه، کارت ملی، مدارک تحصیلی) تهیه شده باشد. (همه مدارک با رزولوشن 
dpi150 و در فرمت jpg). داوطلبان لازم است همه فرمهای موجود در سامانه ثبت نام را دانلود نموده و پر نمایند. در پایان ثبت نام اینترنتی کد رهگیری و شماره دانشجویی را چاپ نموده و به همراه سایر مدارک خواسته شده در زمان ثبت نام حضوری نمایند.

درج شماره دانشجویی روی همه مدارک تحویلی الزامی می باشد.
 لطفا قبل از ورود به سامانه ثبت نام موارد زیر را با دقت مطالعه نمایید:
- جهت جلوگیری از ایجاد اختلال در ثبت نام اینترنتی ترجیحاً از مرورگر کروم استفاده نمایید.
- در موقع ورود به سامانه ثبت نام نوع کاربری را دانشجویان جدیدالورود انتخاب کنید.
- در صورتی که کد ملی با صفر شروع میشود و در ورود به سامانه با مشکل برخورد می‌کنید، لطفا کد ملی را بدون صفر اول امتحان کنید.

پذیرفته شدگان محترم صرفاً در تاریخ های تعیین شده در جدول ذیل، با مراجعه به آدرس http://amoozesh.malayeru.ac.ir نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند.
شروع ثبت نام اینترنتی از روز سه شنبه 18 مهر ماه خواهد بود
جدول زمانبندی ثبت نام اینترنتی دانشجویان پذیرفته شده مقطع کارشناسی ورودی 1402
روز تاریخ دانشکده رشته ها
سه شنبه 18 مهر ماه علوم پایه
علوم ریاضی و آمار
کشاورزی

فیزیک، زيست شناسي گياهي، زيست فناوري، ميکروبيولوژي، شيمي کاربردي، مهندسي اپتيک و ليزر، آمار، رياضيات و کاربردها، علوم کامپيوتر، مهندسی فضای سبز، مهندسي توليد و ژنتيک گياهي، علوم و مهندسي خاک، مهندسي علوم دامي، علوم و مهندسي باغباني،
چهارشنبه 19 مهر ماه علوم انسانی
منابع طبیعی
زبان و ادبيات انگليسي، مديريت کسب و کار، روانشناسي، مشاوره، حقوق، علوم تربيتي، علوم ورزشی، علوم و مهندسي محيط زيست، علوم و مهندسي شيلات، مهندسي طبيعت، مهندسي صنايع مبلمان
پنج شنبه 20 مهر ماه فنی و مهندسی
عمران و معماری
مهندسي برق، مهندسي کامپيوتر، مهندسي مواد و متالورژي، مهندسي مکانيک، مهندسي معدن ، مهندسي معماري، مهندسی عمران
جمعه 21 مهر ماه کلیه دانشکده ها کلیه دانشجویانی که به هر علت موفق به ثبت نام اینترنتی نشده اند

لینک ورود برای ثبت نام اینترنتی دانشجویان پذیرفته شده کارشناسی آزمون سراسری:
http://amoozesh.malayeru.ac.ir
نوع کاربری را دانشجویان جدیدالورود انتخاب نمایید

(نام کاربری، کدملی و کلمه عبور نیز شماره داوطلبی وارد گردد)

 همچنین دانشجویان محترم توجه داشته باشند قبل از ثبت نام حضوری می بایست

* به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی با آدرس https://emt.medu.ir مراجعه و ابتدا نوع نظام آموزشی خود را مشخص و سپس با انتخاب گزینه سوابق تحصیلی، ارسال کارنامه فارغ التحصیلی و گواهی های محل های تحصیل دوره دوم متوسطه به دانشگاه ملایر را درخواست نمایند و پس از کامل شدن فرآیند درخواست، کد پیگیری که در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت را چاپ و در زمان ثبت نام به دانشگاه تحویل نمایند.
* دارندگان دیپلم شاخه نظري (نظام ترمی واحدي یا سالی واحدی) در زمان ثبت درخواست مدارك فوق، علاوه برمدرك دیپلم، باید مراحل فوق را براي درخواست مدرك پیش دانشگاهی نیز اجرا نمایند.
* فارغ التحصیلان خرداد سال 1395 و قبل از آن با کدپیگیري صادر شده از سامانه فوق به همراه مدارك تحصیلی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور براي ثبت نام در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی اعلام شده، باید به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیل خود مراجعه کنند تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تأیید، مدارك تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاري نماید.
* به سامانه های مربوط به کارنامه های سلامت جسم و سلامت روان، مراجعه و پرسشنامه ها را به صورت اینترنتی تکمیل نموده در زمان ثبت نام حضوری به دانشگاه تحویل نمایند (تاکید می گردد فرم مذکور توسط شخص دانشجو تکمیل گردد).
لینک آدرس سامانه کارنامه سلامت دانشجویان ورودی جدید:
https://portal.saorg.ir/mentalhealth (پرسشنامه سلامت روان)
https://portal.saorg.ir/physicalhealth (پرسشنامه سلامت جسم)
توجه: درصورت وجود مشکل در سایت کارنامه سلامت، دانشجویان می بایست حداکثر تا 15 آبان ماه به آدرس های فوق مراجعه و اطلاعات خود را ثبت و کد رهگیری را به دفتر مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی تحویل نمایند.
2. ثبت نام حضوری

پذیرفته شدگان محترم دوره کارشناسی سال 1402 توجه داشته باشند که ثبت نام حضوری طبق جدول زمانبندی زیر انجام خواهد شد.
از دانشجویان محترم تقاضا می گردد که صرفاً در زمان مشخص شده جهت ثبت نام حضوری اقدام نمایند.
حضور دانشجو جهت انجام مراحل ثبت نام الزامی می باشد.
شروع ثبت نام حضوری از روز شنبه 22 مهر ماه خواهد بود
جدول زمانبندی ثبت نام حضوری دانشجویان پذیرفته شده مقطع کارشناسی ورودی 1402
روز تاریخ دانشکده رشته ها
شنبه 22 مهر ماه علوم پایه
علوم ریاضی و آمار
کشاورزی
فیزیک، زيست شناسي گياهي، زيست فناوري، ميکروبيولوژي، شيمي کاربردي، مهندسي اپتيک و ليزر، آمار، رياضيات و کاربردها، علوم کامپيوتر، مهندسی فضای سبز، مهندسي توليد و ژنتيک گياهي، علوم و مهندسي خاک، مهندسي علوم دامي، علوم و مهندسي باغباني،
یک شنبه 23 مهر ماه علوم انسانی
منابع طبیعی
زبان و ادبيات انگليسي، مديريت کسب و کار، روانشناسي، مشاوره، حقوق، علوم تربيتي، علوم ورزشی، علوم و مهندسي محيط زيست، علوم و مهندسي شيلات، مهندسي طبيعت، مهندسي صنايع مبلمان
دوشنبه 24 مهر ماه فنی و مهندسی
عمران و معماری
مهندسي برق، مهندسي کامپيوتر، مهندسي مواد و متالورژي، مهندسي مکانيک، مهندسي معدن ، مهندسي معماري، مهندسی عمران
سه شنبه 25 مهر ماه کلیه دانشکده ها کلیه دانشجویانی که به هر علت موفق به ثبت نام اینترنتی نشده اند
ساعات ثبت نام: 8 الی 11 صبح
مکان ثبت نام: ساختمان پژوهشکده انگور و کشمش (ساختمان دکتر احمدی)
نکته مهم:
  • پس از تکمیل ثبت نام اینترنتی و دریافت کد رهگیری و شماره دانشجویی، در زمان ثبت نام حضوری حتماً بر روی تمام فرمها، فیش های بانکی و سایر مدارک، شماره دانشجویی درج گردد، مسئولیت عدم درج شماره دانشجویی بر روی مدارک بر عهده دانشجو می باشد.
  • دانشجویان محترم می توانند جهت اطلاع از اخبار و اطلاعیه های دانشگاه (آموزشی، دانشجویی و فرهنگی) در کانال اطلاع رسانی دانشگاه با آدرس https://eitaa.com/malayer_university عضوگردند.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام کارشناسی بصورت حضوری:

الف) فیش های واریزی
  1. واریز مبلغ 2500000ریال (دویست و پنجاه هزار تومان ) جهت صدور کارت دانشجویی ( بیمه، شارژ اولیه تغذیه، کتابخانه و هزینه صدور کارت) شماره شبا IR650100004001112503020335 و شناسه 377071565115001146252937803120 به نام درآمدهای اختصاصی دانشگاه ملایر (لطفا اصل فیش را در زمان ثبت نام حضوری تحویل داده و برای پیگیری های بعدی از آن کپی تهیه نمایید).
  2. کلیه پذیرفته شدگان دوره شبانه به صورت علی الحساب مبلغ 12000000 ریال (یک میلیون و دویست هزار تومان) به شماره شبا IR650100004001112503020335 و شناسه 323071565115001146252937806020 به نام درآمدهای اختصاصی دانشگاه ملایر واریز نمایند لطفا اصل فیش را در زمان ثبت نام حضوری تحویل داده و برای پیگیری های بعدی از آن کپی تهیه نمایید).
ب) مدارک تحصیلی
توجه: لازم است پذیرفته شدگان محترم مدارک تحصیلی خود را با توجه به وضعیت تحصیلی که در زیر آمده تهیه و در زمان ثبت نام حضوری تحویل نمایند:
توجه: از پذیرفته شدگان محترمی که تا تاریخ 31 شهریور 1402 موفق به اخذ مدرک دیپلم (نظام آموزشی 6-3-3) یا پیش دانشگاهی(سالی واحدی یا ترمی واحدی) نشده اند، ثبت نام انجام نمی گیرد و قبولی آنها لغو می گردد.

-
نظام آموزشی 6-3-3:
اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه و دو نسخه تصویر آن

اصل کارنامه تحصیلی یا ریزنمرات(سوابق آموزشی) سه سال آخر دبیرستان

-
 نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی:
اصل مدرک یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی و دو نسخه تصویر آن

اصل مدرک و یا گواهی دیپلم متوسطه و دو نسخه تصویر آن
اصل مدرک و یا گواهی سال ماقبل دیپلم و یک نسخه تصویر آن

اصل کارنامه تحصیلی(ریزنمرات) دوره پیش دانشگاهی
اصل کارنامه تحصیلی(ریزنمرات) دیپلم متوسطه

-
 نظام قدیم آموزش متوسطه:
اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دوره چهار ساله یا دوره شش ساله دبیرستان یا هنرستان و دو نسخه تصویر آن
گواهی تحصیلی سال ماقبل و 2 سال ماقبل دیپلم

اصل گواهی یا کارنامه تحصیلی(ریزنمرات) دیپلم نظام قدیم با قید معدل کتبی دیپلم

-
دانشجویان اخراجی آموزشی و یا انصرافی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی:

اصل فرم انصراف از تحصیل
با توجه به نوع دیپلم، مدارک تحصیلی مندرج در یکی از قسمت های فوق
 توجه: پذیرفته شدگانی که در سنوات قبل دانشجو بوده اند، می بایست در زمان ثبت نام حضوری فرم انصراف قطعی از رشته قبل را تحویل نمایند.

- دارندگان مدرک کاردانی و معادل کاردانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی:
اصل و یا گواهی موقت مدرک کاردانی(فوق دیپلم)

- دارندگان مدرک معادل کاردانی دانشگاه ها و موسسات:
اصل مدرک و یا گواهی دانش آموختگی در دوره معادل و دو نسخه تصویر آن
با توجه به نوع دیپلم، مدارک تحصیلی مندرج در یکی از قسمت های فوق
- دارندگان مدرک کاردانی پیوسته و ناپیوسته (آموزشکده های فنی حرفه ا ی ، دانشگاه جامع علمی-کاربردی یا دانشگاه آزاد اسلامی):
اصل مدرک و یا گواهی موقت مدرک کاردانی پیوسته
اصل یا گواهی سال اول، دوم، سوم دبیرستان یا هنرستان


- دارندگان مدرک حوزوی:
اصل مدرک حوزوی یا گواهی فراغت از تحصیل و دو نسخه تصویر آن
ارائه موافقت نامه رسمی و بدون قید و شرط مدیریت حوزه های علمیه


ج) مدارک هویتی
- 4 قطعه عکس پرسنلی 4*3 با زمینه سفید (پشت نویس شده) تهیه شده در سال جاری
-
 اصل و تصویر شناسنامه (تمام صفحات ،دونسخه)
-
اصل و تصویر کارت ملی (پشت و رو، دونسخه)


د) سایر فرمها
- پرسشنامه عمومی و فرم اطلاعات فردی (بعد از ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی دریافت نمایید.).

- فرم شماره 1: فارغ التحصیلان و یا دانشجویان فعلی یا انصرافی
- فرم شماره 2: پذیرفته شدگان منطقه یک، رزمندگان و ایثارگران
- فرم شماره 3: پذیرفته شدگان سهمیه مناطق 2و3 ،
توجه: افراد با توجه به سهمیه ثبت نامی یکی از فرم های شماره 2 یا 3 را تحویل نمایند.
 - فرم شماره 5 : پذیرفته شدگان دارای تناقض در معدل کتبی نهایی و معدل کل مربوط به دیپلمه های نظام قدیم و فنی و حرفه ای (رشته های پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی-بدون آزمون)
- فرم شماره 7: پذیرفته شدگان سهمیه استان های محروم
- فرم شماره 8: پذیرفته شدگان مرد دارای مدرک کاردانی
- فرم شماره 9: ویژه فرهنگیانی که تعهد خدمت ندارند
- فرم شماره 10: فرم معرفی دانشجویان کارمند برای ادامه تحصیل

- فرم فرهنگیان: ویژه متعهدین خدمت آموزش و پرورش (از اداره آموزش و پرورش محل خدمت خود دریافت نمایند.)

- تحویل کد رهگیری دریافتی از سامانه تاییدیه مدارک به آدرس https://emt.medu.ir (الزامی است)

ه) مدرک نظام وظیفه (برای آقایان):
- دارندگان کارت پایان خدمت یا معافیت دائم، ضمن بارگذاری در سامانه ثبت نام، تصویر کارت مربوطه را تحویل نمایند.
- پذیرفته شدگانی که فاقد کارت می باشند ( اعم از افرادی که دارای معافیت تحصیلی دانش آموزی می باشند، دانشجویان انصرافی یا سربازان حین خدمت) لازم است به سامانه https://sakha.epolice.ir و یا یکی از دفاتر پلیس+10 شهر خود مراجعه نموده و پس از ثبت درخواست معافیت تحصیلی دانشجویی ، پرینت برگه تایید اولیه شرایط مشمول را در سامانه ثبت نام بارگذاری نموده و آن را در زمان ثبت نام حضوری تحویل نمایند.
توجه مهم: دانشجویانی که دیپلمه فنی حرفه ای(نظام قدیم) هستند و دارای مدرک کاردانی می باشند، قبل از هر اقدامی جهت بررسی دقیق تر با واحد پذیرش و نظام وظیفه دانشگاه(سرکار خانم عبدلی 081 32456512) هماهنگ نمایند.
توجه: لازم به ذکر است در صورت عدم تحویل برگه تایید اولیه شرایط مشمول، ثبت نام دانشجو ناقص بوده و امکان ادامه تحصیل وجود نخواهد داشت.
دانشجویان محترم می بایست کلیه مدارک خواسته شده را آماده نموده و در زمان ثبت نام حضوری به کارشناسان مربوطه تحویل نمایند، در غیر اینصورت ثبت نام آنها ناقص بوده و امکان ادامه تحصیل وجود ندارد.

قابل توجه دانشجویان شاهد و ایثارگر ( فقط برای دانشجویان شاهد و ایثارگر )
- دانشجویان شاهد وایثارگر (فرزندان و همسر شهدا، جانبازان 25 درصد و بالاتر همسر و فرزندان آنها، آزادگان همسر و فرزندان آنها) معاف از شهریه تحصیلی و بهره مند از تسهیلات آموزشی هستند.
- دانشجویان شاهد وایثارگر (جانباز با حداقل 15 درصد جانبازی و 3 ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، رزمنده با حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه) شامل تسهیلات آموزشی می باشند.
مدارک لازم :
- تکمیل فرم های ثبت نام

- دریافت نامه از بنیاد شهید شهرستان ملایر
- کپی شناسنامه و کارت ملی
- یک قطعه عکس
- کپی کارت دانشجویی و اصل آن که دارای تاریخ اعتبار باشد.
توجه: مدارک خواسته شده را در زمان ثبت نام حضوری به کارشناس واحد ایثارگران تحویل نمایند.

در صورت هرگونه سوال می‌توانید در ساعات اداری (8:00 الی 12:00 و 13:00 الی 16:00 ) با شماره 08132355463 سرکار خانم روستایی در مدت زمان ثبت نام هماهنگ نمایید
. 

زمان شروع کلاس ها بعد از پایان ثبت نام حضوری و انتخاب واحد توسط واحد آموزش دانشکده، از طریق وب سایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.
با آرزوی موفقیت برای همه دانشجویان گرامی - کمیته ثبت نام 1402
هماهنگی اسکان شبانه برای والدین دانشجویان جدید الورود
با عنایت به آغاز سال تحصیلی جدید و فرآیند ثبت نام دانشجویان جدید در دانشگاه، بسیج دانشجویی با همکاری دانشگاه ملایر به منظور رفاه حال این عزیزان برای اسکان شبانه والدین دانشجویان جدید الورود اقدام نموده است.
جهت هماهنگی اسکان شبانه برای والدین دانشجویان جدید الورود با شماره 09185450542 تماس حاصل فرمایید.
اخبار و اطلاعیه های ویژه ثبت نام دانشجویان جدید الورود:
برنامه کلاسی دانشجویان ورودی 1402مقطع کارشناسی ارشد
اطلاعیه تکمیل مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون آزمون 1402 (استعداد درخشان) دانشگاه ملایر
بدینوسیله به آگاهی می رساند افراد ذیل که به عنوان پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون آزمون 1402 (سهمیه استعداد درخشان) اطلاعات آنها در سایت سازمان سنجش وارد شده است، می بایست جهت تکمیل مراحل ثبت نام خود شامل بررسی صلاحیت عمومی به لینک مندرج در زیر (دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش دانشجو): 
https://sd.sanjesh.org/Details.aspx?id=4133
 مراجعه نموده و ضمن مطالعه موارد مندرج در آن، فایل pdf فرم صلاحیت عمومی 1402 را دانلود و پرینت کرده و سپس با دقت و قلم خوانا تکمیل نماید. همچنین دانشجو می بایست مدارک مورد نیاز زیر را به کارشناس دفتر استعداد درخشان دانشگاه ملایر (خانم خالقی) جهت ارسال رسمی به دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش دانشجو تحویل دهد.
مدارک مورد نیاز: 
1- فرم تکمیل شده صلاحیت عمومی 1402 ( همراه با الصاق عکس پرسنلی رنگی در محل خود) – دو نسخه
2- کپی کارت ملی – دو نسخه
3- کپی صفحه اول شناسنامه – دو نسخه
4- حکم کارگزینی (فقط برای شاغلین) – دو نسخه
5- رسید فیش واریزی به مبلغ 2140000 ریال به شماره حساب یا کارت ذکر شده
     (اصل و یک نسخه کپی)
ثبت نام پذیرفته شدگان رشته های مختلف تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد سال 1402 دانشگاه ملایر
دانشجوی گرامی ضمن عرض سلام و تبریک به مناسبت قبولی جنابعالی در دانشگاه ملایر و آرزوی توفیق روزافزون به اطلاع می رساند فرآیند ثبت نام در این دانشگاه در دو مرحله به صورت اینترنتی و پست مدارک انجام خواهد شد که هر دو نوع ثبت نام الزامی بوده و در صورتی که ثبت نام اینترنتی انجام نشده باشد ثبت نام پستی انجام نخواهد شد.
الف: ثبت نام اینترنتی
این نوع ثبت نام از روز دوشنبه  20 شهریورماه 1402  تا ساعت 24 روز چهارشنبه   22 شهریورماه 1402 از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی سامانه آموزشی دانشگاه ملایر که در زیر آمده است شروع خواهد شد. لازم است برای ثبت نام اینترنتی، از قبل اسکن مدارک مورد نیاز ( شناسنامه، کارت ملی، مدرک تحصیلی) که در سامانه ثبت نام آمده است تهیه شده باشد (مدارک با رزولوشن 150dpi و فرمت jpg)

* لطفا قبل از ورود به سامانه ثبت نام موارد زیر را با دقت مطالعه نمایید:
۱- جهت جلوگیری از ایجاد اختلال در ثبت نام اینترنتی از مرورگر کروم ( آخرین نسخه) استفاده نمایید.
۲- در موقع ورود به سامانه ثبت نام نوع کاربری را ثبت نام دانشجویان جدیدالورود انتخاب کنید.
  • در صورتی که کد ملی با صفر شروع میشود و در ورود به سامانه با مشکل برخورد میکنید، لطفا کد ملی را بدون صفر اول امتحان کنید. در صورت هرگونه سوال میتوانید در روزهای ثبت نام با شماره    08132355463 سرکار خانم روستایی  از ساعت 8:00  صبح الی 12  در مدت زمان ثبت نام هماهنگ نمایید. 
  • در پایان ثبت نام اینترنتی کد رهگیری اعلام شده را چاپ و به همراه سایر مدارک ارسال نمایید، همچنین  شماره دانشجویی دریافت شده را بر روی تمام مدارک ارسالی نوشته و سپس مدارک را ارسال نمایید. مسئولیت عدم درج شماره دانشجویی بر عهده دانشجو می باشد.
جهت شروع ثبت نام اینترنتی به نشانی زیر مراجعه نمایید:
http://amoozesh.malayeru.ac.ir
نوع کاربری را دانشجویان جدیدالورود انتخاب کنید
(نام کاربری: کدملی      کلمه عبور: شماره داوطلبی)
ب: مرحله ارسال مدارک از طریق اداره پست( حتی برای ساکنین شهرستان ملایر):
پس از اتمام ثبت نام اینترنتی لازم است با در دست داشتن اصل و کپی مدارک مورد نیاز و چاپ فرم های ثبت نام اینترنتی، شخصا به اداره پست محل زندگی خود مراجعه فرمایید.

مدارک مورد نیاز جهت ارسال پستی
1. اصل گواهی موقت کارشناسی و 2 برگ تصویر آن و یا اصل دانشنامه و ریز نمرات(الزامی) و 2 برگ تصویر آنها.
تبصره (الف): پذیرفته شدگانی که به دلائلی قادر به ارایه اصل مدرک کارشناسی نمی باشند می بایست فرم شماره 2(فرم مدرک کارشناسی و معدل ) را تکمیل نمایند.
تبصره (ب): پذیرفته شدگانی که تا تاریخ 31/06/1402 فارغ التحصیل خواهند شد و قادر به ارایه گواهی فوق نمی باشند می بایست فرم شماره 2 (فرم مدرک کارشناسی و معدل ) فرم شماره 3 (فرم تعهد از فراغت تحصیل) را تکمیل نمایند.
تبصره (ج): پذیرفته شدگانی که دانش آموخته مقطع کارشناسی ناپیوسته می باشند لازم است اصل و تصویر مدرک کاردانی که در آن معدل قید شده باشد و ریز نمرات مقطع کاردانی را نیز ارسال نمایند.
توجه: در صورت عدم ارسال تصویر مدرک کاردانی، ثبت نام انجام نخواهد شد.
تبصره (د): پذیرفته شدگانی که در زمان آزمون سال آخر بوده اند، می بایست معدل واحد های گذرانده خود تا 30 بهمن 1401 را ارائه نمایند(فرم مخصوص میانگین تعداد واحدهای گذرانده دانشجویان سال آخر) و معدل بعد از این تاریخ قابل قبول نمی باشد.

توجه: لطفا برای مراجعات دیگر از مدارک تحصیلی خود کپی تهیه نمایید.
2. کپی شناسنامه دو نسخه از تمام صفحات.
3. عکس پرسنلی رنگی زمینه سفید 4×3 چهار قطعه.
4. کپی کارت ملی دو نسخه.

5. تکمیل فرم اطلاعات فردی
6. تکمیل پرسشنامه عمومی ارشد
7. ارایه مدرک نظام وظیفه(برای آقایان): تصویر کارت پایان خدمت یا کارت معافیت.

مشمولین و سربازان حین خدمت با مراجعه به سامانه نظام وظیفه به آدرس https://sakha.epolice.ir/ یا یکی از دفاتر پلیس+10محل سکونت، درخواست معافیت تحصیلی دانشجویی را ثبت نموده و برگه تاییدیه اولیه شرایط مشمول را همراه باقی مدارک ارسال نمایند.
8. کلیه پذیرفته شدگان دوره های روزانه می بایست فرم شماره 4 (تقاضانامه برای بهره مندی از مزایای آموزش رایگان) را تکمیل نمایند.
9. اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی بدون قید و شرط سازمان متبوع (مخصوص کارمندان دولت).
10. یک نسخه کارنامۀ نتایج علمی آزمون کارشناسی ارشد.
11.  واریز مبلغ 2600000 ریال (دویست و شصت هزار تومان) جهت صدور کارت دانشجویی (شامل هزینه های بیمه حوادث، شارژ اولیه کارت تغذیه، شارژ اولیه نقلیه و صدور کارت دانشجویی) به شماره شبا IR650100004001112503020335 و شناسه 377071565115001146252937803120 به نام درآمدهای اختصاصی دانشگاه ملایر(لطفا اصل فیش را به همراه مدارک ارسال نموده و برای پیگیری های بعدی از آن کپی تهیه نمایید).
12. کلیه پذیرفته شدگان دوره شبانه به صورت علی الحساب مبلغ 32000000 ریال (سه میلیون و دویست هزار تومان)   به شماره شبا IR650100004001112503020335 و شناسه 323071565115001146252937806020 به نام درآمدهای اختصاصی دانشگاه ملایر واریز نمایند.( لطفا اصل فیش را به همراه مدارک ارسال نموده و برای پیگیری های بعدی از آن کپی تهیه نمایید)
13. پذیرفته شدگان محترم می بایست با مراجعه به سامانه های مربوط به کارنامه های سلامت جسم و سلامت روان، پرسشنامه ها را به صورت اینترنتی تکمیل نموده و سپس کد رهگیری را چاپ و به همراه سایر مدارک ارسال نمایید. در صورت بروز مشکل در این بخش تا 15 مهرماه فرم ها را تکمیل نموده و کد رهگیری دریافت شده را جداگانه به آدرس دانشگاه ملایر - واحد مشاوره ارسال نمایید.
لینک آدرس سامانه کارنامه سلامت دانشجویان ورودی جدید:
https://portal.saorg.ir/mentalhealth (پرسشنامه سلامت روان)
https://portal.saorg.ir/physicalhealth (پرسشنامه سلامت جسم)
14. پذیرفته شدگان محترم می بایست به سایت https://estelam.msrt.ir  مراجعه و درخواست تاییدیه مدرک کارشناسی داده و کد رهگیری مربوطه را به همراه سایر مدارک ارسال نمایند.
15. پذیرفته شدگان، در صورت درخواست خوابگاه باید فرم تقاضای خوابگاه را تکمیل نمایند. متعاقباً زمان و نحوه ثبت نام خوابگاه از طریق سایت دانشگاه اعلام خواهد شد.
16. درج شماره دانشجویی بر روی تمامی مدارک ارسالی الزامی می باشد.
17زمان شروع کلاس ها حسب تقویم آموزشی دانشگاه می باشد و از طریق سایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.
18. مدارک خواسته شده را حداکثر تا آخر وقت اداری روز یک شنبه  26 شهریور 1402 به اداره پست تحویل نمایید،

آدرس ارسال مدارک:
 آدرس دانشگاه ملایر:  ملایر ، کیلومتر 4 جاده ملایر
 – اراک،  کدپستی: 84621-65741  کمیته ثبت نام 1402 دوره کارشناسی ارشد
قابل توجه دانشجویان شاهد و ایثارگر:
دانشجویان شاهد و ایثارگر شامل تسهیلات آموزشی اداره شاهد عبارتند از:

1- دانشجویان شاهد وایثارگر (فرزندان و همسر شهدا، جانبازان 25 درصد و بالاتر همسر و فرزندان آنها، آزادگان همسر و فرزندان آنها) معاف از شهریه تحصیلی و بهره مند از تسهیلات آموزشی هستند.
2- دانشجویان شاهد وایثارگر (جانباز با حداقل 15 درصد جانبازی و 3 ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، رزمنده با حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه) شامل تسهیلات آموزشی می باشند.
مدارک لازم :
- تکمیل فرم ثبت نام
- دریافت نامه از بنیاد شهید شهرستان ملایر
- کپی شناسنامه و کارت ملی
- یک قطعه عکس
- کپی کارت دانشجویی و اصل آن که دارای تاریخ اعتبار باشد.
- مراجعه حضوری به کارشناس اداره شاهد جهت تحویل و تایید مدارک
توجه:
  1. پورتال آموزشی پذیرفته شدگانی که مدارک آنها دارای نقص می باشد، فعال نمی گردد.
  2. جهت اطلاع از اخبار و اطلاعیه های دانشگاه ملایر کانال اطلاع رسانی دانشگاه ملایر در پیام رسان ایتا به آدرس  https://eitaa.com/malayer_university  را دنبال نمایید.
  3. دانشجویان محترم جهت دریافت خوابگاه و کارت دانشجویی دوشنبه سوم مهرماه به دانشگاه ملایر، طبقه دوم پژوهشکده کشمش و انگور(ساختمان دکتر احمدی) مراجعه نمایند.
جهت دریافت فرم های مورد نیاز برای ثبت نام فایل پیوست اطلاعیه را دانلود نمائید.
کمیته ثبت نام 1402 دانشگاه ملایر
برنامه زمان بندی و مدارک مورد نیاز ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری 1403-1402 دانشگاه ملایر
پذیرفته شده گرامی با سلام و عرض تبریک به مناسبت قبولی جنابعالی در دانشگاه ملایر به اطلاع می رساند فرآیند ثبت نام در این دانشگاه به صورت غیر حضوری و از طریق اداره پست انجام خواهد شد.

ثبت نام پستی:
کلیه پذیرفته شدگان محترم از تاریخ یکشنبه 19 شهریور 1402  لغایت سه شنبه 21 شهریور 1402 با در دست داشتن مدارک خواسته شده شخصاً به  اداره پست محل سکونت خود مراجعه نمایند( حتی ساکنین شهرستان ملایر).

مدارک لازم برای ثبت نام:
1- اصل دانشنامه کارشناسی  و یک برگ کپی از آن و یا اصل گواهی موقت کارشناسی و یک کپی از آن که در معدل دوره کارشناسی در آن قید شده باشد.

2- اصل دانشنامه کارشناسی ارشد و یک برگ کپی از آن و یا اصل گواهی موقت کارشناسی ارشد و یک برگ کپی از آن که معدل دوره کارشناسی ارشد در آن درج شده باشد (درج معدل و تاریخ فراغت (حداکثر 31 شهریور 1402) از تحصیل در مدرک تحصیلی الزامی است)
توجه: لطفا برای مراجعات دیگر از مدارک تحصیلی خود کپی تهیه نمایید.
تبصره : پذیرفته شدگانی که قادر به ارایه اصل مدرک کارشناسی ارشد نمی باشند لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه محل اخذ کارشناسی ارشد ( فرم الف) را ارائه نمایند.

3- تکمیل فرم (ب) برای دانشجویان روزانه
4- تکمیل پرسشنامه عمومی دکتری
5- تکمیل فرم اطلاعات فردی

6- دو سری کپی شناسنامه از تمام صفحات
7- دو سری کپی از کارت ملی
8- شش قطعه عکس تمام رخ 4*3 تهیه شده در سال جاری
9- تصویر مدرک نظام وظیفه (برای آقایان) : در صورت داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت تصویر کارت مربوطه

توجه: مشمولین محترم می بایست با مراجعه به سامانه https://sakha.epolice.ir/  نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی دانشجویی اقدام نموده و برگه وضعیت تاییدیه اولیه را همراه مدارک ارسال نمایند.
10- حکم مرخصی سالانه یا ماموریت تحصیلی یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت.( در صورتیکه دانشجو اشتغال به کار خود را کتمان نماید و در هر مرحله از تحصیل اشتغال به کار وی محرز گردد از ادامه تحصیل وی جلوگیری به عمل خواهد آمد.)
11- ارائه معرفی نامه رسمی مبنی بر واجدالشرایط بودن برای استفاده از امتیاز ویژه مربیان (قطعی و آزمایشی) وزارت علوم تحقیقات و فناوری.
12- واریز مبلغ 2600000ریال (معادل دویست و شصت هزار تومان ) جهت صدور کارت دانشجویی ( بیمه، شارژ اولیه تغذیه، شارژ اولیه نقلیه، کتابخانه و هزینه صدور کارت) از طریق فیش واریزی بانکی به شماره شبا 650100004001112503020335 IR و شناسه واریز 377071565115001146252937803120 به نام درآمدهای اختصاصی دانشگاه ملایر . (لطفا اصل فیش را به همراه مدارک ارسال و برای پیگیری های بعدی از آن کپی تهیه نمایید.)

13- کلیه پذیرفته شدگان دوره شبانه می بایست به صورت علی الحساب مبلغ 65000000 (معادل شش میلیون و پانصد هزار تومان) را از  طریق فیش واریزی بانکی به شماره شبا IR650100004001112503020335 و شناسه واریز323071565115001146252937806020 به نام درآمدهای اختصاصی دانشگاه ملایر واریز نمایند. (لطفا اصل فیش را به همراه مدارک ارسال و برای پیگیری های بعدی از آن کپی تهیه نمایید.)
قابل توجه:  پذیرفته شدگان حتما باید بر روی کلیه مدارک ثبت نامی و فیشهای بانکی شماره دانشجویی را درج نمایند. مسئولیت عدم درج شماره دانشجویی بر عهده شخص می باشد.
14- کلیه پذیرفته شدگان دوره دکتری سالتحصیلی 1403-1402 لازم است وارد لینک های زیر شده و فرم های پرسشنامه سلامت روان و سلامت جسم را به صورت آنلاین پر کرده و شماره های پیگیری مربوطه را به  همراه سایر مدارک ثبت نام ارسال نمایند. (در صورت مشکل در سایت مدرک را جداگانه تا 5 مهر ماه به مرکز مشاوره دانشگاه ارسال نمایید)

https://portal.saorg.ir/mentalhealth (پرسشنامه سلامت روان)
https://portal.saorg.ir/physicalhealth (پرسشنامه سلامت جسم)

15- کلیه پذیرفته شدگان دوره دکتری می بایست با مراجعه به سایت https://estelam.msrt.ir  درخواست تاییدیه مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد را انجام داده و کد رهگیری آنها را چاپ و به همراه سایر مدارک ارسال نمایند.

16- درج شماره دانشجویی بر روی تمامی مدارک ارسالی الزامی بوده و مسئولیت عدم درج آن بر عهده دانشجو می باشد.
17- مدارک را حداکثر تا پایان وقت اداری چهارشنبه 22 شهریورماه 1402 تحویل اداره پست نمایید.
18-  فرم چک لیست اداره پست را پرینت کرده و تحویل متصدی باجه پست نمایید تا توسط ایشان تکمیل و ارسال گردد.
19- آدرس دانشگاه ملایر:  ملایر ، کیلومتر 4 جاده اراک - ملایر ،  کدپستی: 84621-65741 ،کمیته ثبت نام 1402  دوره دکتری
در صورت هرگونه سوال میتوانید در روزهای اداری با شماره 08132456512 داخلی 286 سرکار خانم عبدلی  از ساعت 8:00  صبح الی 12:00  و در مدت ثبت نام تماس حاصل نمایید.
تذکرات مهم:
1- معدل مقطع کارشناسی (برای کارشناسی ناپیوسته معدل کاردانی و کارشناسی ناپیوسته) و مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته شده باید با معدل هایی که قبلا در زمان ثبت نام و یا شرکت در آزمون به سازمان اعلام نموده یکسان باشند بدیهی است در غیر اینصورت ضمن « کان لم یکن» تلقی شدن قبولی، از ثبت نام آن دسته از داوطلبانی که دارای مغایرت معدل باشند (معدل مندرج در مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد آنان کمتر از معدل اعلام شده به سازمان سنجش باشد) جدا خودداری خواهد شد.
2- از پذیرفته شدگانی که حداکثر تا تاریخ 31 شهریور 1402 فارغ التحصیل نشده باشند ثبت نام به عمل نخواهد آمد و ضمن « کان لم یکن» تلقی شدن قبولی آنان، طبق مقررات با آنان رفتار خواهد شد.
3- در هر مرحله از ثبت نام و هنگام تحصیل چنانچه مشخص گردد که داوطلبی حقایق را کتمان نموده و یا اطلاعات نادرستی ارائه داده و واجد شرایط نمی باشد قبولی وی «کان لم یکن» تلقی شده و طبق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
4- شروع کلاس ها حسب تقویم آموزشی دانشگاه خواهد بود و انتخاب واحد توسط اداره آموزش دانشکده صورت خواهد پذیرفت و از طریق وب سایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.
شرایط ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر:
- دانشجویان شاهد وایثارگر (فرزندان و همسر شهدا، جانبازان 25 درصد و بالاتر همسر و فرزندان آنها، آزادگان همسر و فرزندان آنها) معاف از شهریه تحصیلی و بهره مند از تسهیلات آموزشی هستند.
- دانشجویان شاهد وایثارگر (جانباز با حداقل 15 درصد جانبازی و 3 ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، رزمنده با حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه) شامل تسهیلات آموزشی می باشند.
مدارک لازم :
- تکمیل فرم ثبت نام
- دریافت نامه از بنیاد شهید شهرستان ملایر
- کپی شناسنامه و کارت ملی
- یک قطعه عکس
- کپی کارت دانشجویی و اصل آن که دارای تاریخ اعتبار باشد.

جهت دریافت
فرم های مورد نیاز برای ثبت نام فایل پیوست اطلاعیه را دانلود نمائید.

 اخبار و اطلاعیه های دانشگاه را در کانال اطلاع رسانی دانشگاه ملایر در پیام رسان ایتا به آدرس
https://eitaa.com/malayer_university
  دنبال نمائید.
با آرزوی موفقیت - کمیته ثبت نام 1402
تعداد بازديد اين صفحه: 294507
بازدید صفحه امروز: 2