اخبار


اولین جلسه هیأت ممیزه دانشگاه ملایر برگزار شد
با حضور دکتر بیات مشاور وزیر در هیأت های امنا و هیأت های ممیزه وزارت علوم تحقیقات و فناوری و دکتر طاهری مشاور رئیس مرکز امور هیأت های ممیزه وزارت علوم تحقیقات و فناوری، اولین جلسه هیأت ممیزه دانشگاه ملایر برگزار شد.
در این جلسه که اعضای حقوقی و ‌حقیقی اولین دوره هیأت ممیزه دانشگاه ملایر نیز حضور داشتند، از خدمات دکتر رضوان رئیس دانشگاه و رئیس هیأت ممیزه دانشگاه بوعلی سینا و‌ همچنین از زحمات مجموعه دانشگاه بوعلی سینا به خاطر قریب به دو‌ دهه بررسی پرونده های ارتقای اعضای هیأت علمی دانشگاه ملایر تشکر و‌ قدردانی شد.
در ادامه جلسه دکتر طاهری شیوه نامه جدید طرح طرز تشکیل هیأت امنا را شرح داد و از بازبینی آیین نامه ارتقای اعضای هیأت علمی در اینده نزدیک خبر داد و بر دقت نظر و بررسی دقیق پرونده ها تاکید کرد.
پس از ان اعضا به بیان دیدگاهها، ‌نظرات و ‌پیشنهادات خود پرداختند. دکتر بیات ضمن  تبریک تشکیل هیأت ممیزه دانشگاه ملایر به نیابت از مقام عالی وزارت، به مسئولیت سنگین اعضای اشاره کرد و برنامه ریزی دقیق در برگزاری جلسات و گزارشهای مربوطه به وزارت پرداخت.
در ادامه دکتر محمدی منش رئیس دانشگاه و ‌رئیس هیأت ممیزه دانشگاه ملایر ضمن خیر مقدم به اعضای جلسه و میهمانان عزیز از مقام‌عالی وزارت و همکاران ایشان در تشکیل هیأت ممیزه و همچنین از قبول زحمت اعضا تقدیر و تشکر کرد و پس از ان اقدامات انجام شده در هیأت ممیزه دانشگاه ملایر را تا کنون تشریح نمود.
در ادامه دستورات جلسه مطرح و در اولین دستور انتخاب دبیر هیأت ممیزه مطرح و به اتفاق آرای اعضا،دکتر داریوش سوری استاد گروه فیزیک‌ دانشگاه ملایر به عنوان دبیر اولین دوره هیأت ممیزه دانشگاه ملایر انتخاب شد. در دستور دوم زمان تشکیل جلسات مطرح و تشکیل جلسات به صورت ماهانه در صورت به حد نصاب رسیدن پرونده در چهارشنبه های اخر هر ماه برگزار می گردد.