1399/1/16 شنبه
منو
نخستین جشنواره بین المللی و همایش مبل و منبت در دانشگاه ملایر
1399/1/16 شنبه

 دانشگاهیان، صنعتگران و طراحان محترم

مرکز تحقیقات پیشرفته مبل و منبت دانشگاه ملایر با امید به پاکسازی جهان از همه گیری فعلی ویروس کرونا در سطح جهان، قصد دارد کنفرانس و جشنواره بین المللی را در نیمه دوم آبان ماه سال 1399 با عنوان "جشنواره بین المللی برترین های مبل و منبت جهان" برگزار نماید. در بخش نمایشگاهی این جشنواره جوایز و گواهینامه هایی برای بهترین طراحی پارچه، کیفیت رنگ، کنده کاری و منبت، زیبایی و استانداردهای بین المللی مبلمان و نشان دادن عملی نوآوری در تکنیک های ساخت مبلمان اهدا می­شود.

 لذا از طرف کمیته برگزارکننده این جشنواره، مفتخریم از شما دعوت نماییم در یک یا چند بخش از حوزه های خاص این جشنواره که شامل موارد زیر می شود مشارکت فرمایید:

1- ارائه سخنرانی به عنوان سخنران کلیدی

2- ارسال مقالات علمی مرتبط با موضوعات جشنواره از جمله طراحی مبلمان، منبت، رنگ و نقاشی مبل، طراحی پارچه

3- حمایت مالی و ارائه تبلیغات خود در حاشیه برگزاری جشنواره

4- حمایت مالی و حضور در ضیافت اعطائ جوایز

 

لازم به ذکر است که مشارکت و تخصص شما نه تنها موجب بهره مندی دانشجویان این رشته می­شود بلکه باعث ارتقاء ارتباط همکاران و همکاری شرکاء در این زمینه خواهد شد. مطمئناً معتقدیم که این جشنواره فرصت های متنوعی را برای تبادل ایده و تخصص و همچنین ایجاد شبکه با گروه های تحقیقاتی در سراسر جهان فراهم می­نماید. ما انتظار داریم از نظرات یا پیشنهادات گرانبهای شما در زمینه موضوعات سخنرانان کلیدی بهره­مند شویم. ما مشتاقانه منتظر دریافت پاسخ­های شما به سوالات زیر هستیم:

1- عنوان سخنرانی شما چیست و به سایر سخنرانان در این زمینه چه پیشنهادی دارید؟

2- آیا پیشنهادی در مورد سایر برنامه های ما دارید؟

ما صمیمانه آرزو می­کنیم، دعوت ما را پذیرا بوده و به ما بپیوندید تا در این کنفرانس باشکوه از تجربه و دانش ارزشمند شما بهره­مند شویم.

 

دبیرخانه کنفرانس و جشنواره

پوستر همایش
تعداد بازديد اين صفحه: 16708
تعداد بازديد کنندگان سايت: 68545733 تعداد بازديد زيرپورتال: 28871744 اين زيرپورتال امروز: 9990 سایت در امروز: 18727 اين صفحه امروز: 17