کتابخانه مرکزی

دوشنبه 11 مهر 1401 راهنمای استفاده از کتابخانه
ضمن عرض خوش آمدگویی به دانشجویان جدیدالورود و آرزوی موفقیت برای همه¬ی دانشجویان عزیز
برای استفاده و آشنایی با خدمات کتابخانه دانشگاه موارد ضروری به اختصار به شرح ذیل بیان می گردد:
1- کتابخانه دانشگاه شامل کتابخانه مرکزی و کتابخانه دانشکده عمران و معماری( برای رشته های مهندسی عمران و معماری و سرامیک) می باشد. دانشجویان امکان امانت کتاب از هر دو کتابخانه را دارند اما لازم است کتابهای هر کتابخانه را به همان کتابخانه تحویل نمایند.
2- دانشجویان عزیز به صورت پیش فرض همه عضو کتابخانه می باشند و شماره عضویت آنها همان شماره دانشجویی می باشد. و برای گرفتن کتاب همراه داشتن کارت دانشجویی ضروری می باشد.
3- لازم است همه ی عزیزان به پورتال دانشگاه ملایر – معاونت پژوهشی – کتابخانه مرکزی مراجعه و آئین نامه کتابخانه را مطالعه نمایند.
4- برای جستجوی کتاب لازم است ابتدا وارد پورتال دانشگاه شوید و سپس در سامانه های دانشجویی وارد سامانه کتابخانه شوید. و گزینه جستجوی پیشرفته را انتخاب نمائید. سپس در صفحه مذکور در یکی از فیلدها یک کلمه کلیدی از نام کتاب یا نویسنده را تایپ سپس جستجو نمائید و پس از پیدا کردن کتاب شماره راهنما را یادداشت و به کتابدار تحویل نمائید.
5- با توجه به اینکه سامانه کتابخانه تحت وب می باشد میتوانید قبل از ورود به کتابخانه از طریق موبایل و یا لپ تاپ کتاب مورد نظر خود را جستجو و در صورت موجود بودن کتاب به کتابخانه مراجعه فرمائید. یادآوری می شود در صورت موجود بودن کتاب باید شماره راهنما را یادداشت و تحویل کتابدار نمائید.
6- لازم به ذکر است که مخزن کتابخانه بسته است و امکان ورود به قفسه های کتاب وجود ندارد.
7- رعایت سکوت در کتابخانه الزامی است و صحبت کردن با تلفن همراه ممنوع می باشد.
8- رعایت قوانین کتابخانه ، رعایت نظافت و مراقبت از کتاب های امانتی لازم و با دانشجویان متخلف طبق قوانین برخورد خواهد شد.
9- ساعات کاری کتابخانه از ساعت 8:00 لغایت 16:00 می باشد و در ساعت نماز و ناهار از دادن خدمات کتاب معذوریم و تنها استفاده از سالن مطالعه مجاز می باشد.
10-استفاده از سالن مطالعه کتابخانه از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:00 لغایت 20:00 می باشد.
مدیریت کتابخانه مرکزی