پنجشنبه 9 فروردین 1403   20:15:53
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشجوییبيشتر









1401/2/28 چهارشنبه در بازدید رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزرات علوم، تحقیقات و فناوری عنوان شد: دانشگاه ملایر پیشرو در زمینه حضوری شدن آموزش و اقدامات صورت گرفته در این راستا مصداق مدیریت جهادی است.
دکتر مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزرات علوم، تحقیقات و فناوری روز سه شنبه 27 اردیبهشت با حضور در دانشگاه ملایر از مجموعه امکانات دانشجویی و رفاهی دانشگاه بازدید کرد و با همراهی سرپرست، معاونین و مدیران دانشگاه در جمع دانشجویان حضور یافت و با آنها گفتگو و تبادل نظر نمود.
وی در نشست با دانشجویان عنوان کرد: طی بازدیدهایی که از سایر دانشگاه های کشور صورت پذیرفته است، خوابگاه های ملکی دانشگاه ملایر در زمره 5 دانشگاه برتر در زمینه کیفیت خوابگاه های دانشجویی قرار دارند و از مسئولین دانشگاه به خاطر برنامه ریزی دقیق در راستای حضوری شدن دانشگاه و آماده سازی بسترهای لازم حضور دانشجویان از جمله فضاهای خوابگاهی، ورزشی و غذاخوری تشکر و قدردانی کرد.
دکتر گنجی در جلسه با اعضای هیأت رئیسه دانشگاه که از 23 لغایت 1 بامداد برگزار شد، دانشگاه ملایر را پیشرو در زمینه حضوری شدن دانشگاه برشمرد و بیان داشت: اقدامات صورت گرفته در این راستا مصداق مدیریت جهادی و متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.
رئیس صندوق رفاه از برنامه ریزی برای ساخت 40 هزار واحد خوابگاه متاهلین خبر داد و گفت: در سال جاری در هر دانشگاه حداقل باید یک مجموعه خوابگاه متاهلین کلنگ زنی و عملیات احداث آن آغاز گردد. وی همچنین از افزایش مبلغ وام های دانشجویی خبر داد و افزود: مبلغ وام های دانشجویی برای دانشجویان مبتکر و نخبه یک و نیم برابر سایر دانشجویان خواهد بود.