پنجشنبه 30 فروردین 1403   19:43:32
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار آموزشی و تحصیلات تکمیلیبيشتر







1402/2/12 سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت روز معلم صورت گرفت: تقدیر از سرآمدان آموزشی دانشگاه و رونمایی از کتاب راه و بی راهه
مراسم گرامیداشت روز معلم و تقدیر از سرآمدان آموزشی دانشگاه با حضور دکتر بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس، مسئولین دانشگاه و جمعی از اعضای هیأت علمی برگزار شد.
در ابتدای مراسم دکتر محمدی منش در سخنانی ضمن تبریک روز معلم به اساتید دانشگاه از تلاش های آموزشی، پژوهشی و تربیتی اعضای هیأت علمی دانشگاه قدردانی کرد.
در بخش بعدی مراسم حجت الاسلام عباسی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با تبریک فرا رسیدن روز معلم، نقش اساتید و معلمان در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی را در کنار آموزش علم و دانش، مهم و ارزشمند ارزیابی نمود و گفت: اخلاق، رفتار و حجب و حیای استاد در شخصیت دانشجویان اثرگذار و مثبت است.
در ادامه دکتر افتخاری معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی هفته گرامیداشت مقام معلم را تبریک گفت و گزارشی از فعالیت های حوزه معاونت آموزشی در یکسال گذشته ارائه نمود.
دکتر بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه، هفته معلم و استاد را گرامی داشت. وی در ادامه با ارائه سخنانی به تبیین مسائل روز کشور پرداخت و دو محور مدیریت کلان مبتنی بر علم و قدرت بسیج کنندگی افکار عمومی جامعه را در راستای توسعه و تعالی کشور ضروری قلمداد نمود. وی ابراز امیدواری کرد اساتید دانشگاه بتوانند با ارائه راهکارهای مثبت در حل مسائل کشور ایفای نقش نمایند.
در بخشی از این برنامه با حضور حجت الاسلام والمسلمین ثروتی از کتاب تألیف شده ایشان با عنوان «راه و بی راهه» که حاصل مجموعه مباحث مطرح شده در نشست های بسیج اساتید دانشگاه ملایر با موضوع سیاست خارجی از منظر قرآن با رویکرد دشمن شناسی بود و توسط انتشارات دانشگاه ملایر به چاپ رسیده است، رونمایی شد.
در پایان نیز از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه ملایر و اعضای هیأت علمی و طرح های برتر حوزه ارتباط با صنعت و جامعه تقدیر به عمل آمد.

اساتید سرآمد آموزشی:
-  دکتر خسرو سایوند
- دکتر ایمان پژوهان
- دکتر ابراهیم غلامی حاتم
- دکتر داور گیوکی
منتخبین برترین طرح های پژوهشی دانشگاههای کشور:
- دکتر فرشاد سلیمانی
- دکتر علی نوری
منتخبین اعضای هیات علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت دانشگاه‌های کشور:
- دکتر مهیار یوسفی
- دکتر مهدی قبولی