چهارشنبه 29 فروردین 1403   04:25:56
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر
1401/6/30 چهارشنبه پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی
دکتر محمدی منش رئیس دانشگاه در پیامی فرارسیدن سال جدید تحصیلی را به همه اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:
ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ ﴿۱
قسم به قلم و آنچه می نویسد و سپاس بی پایان خدای متعال را که به انسان نعمت تفکر و اندیشه عطا فرمود تا شاهد رشد و تعالی او باشد.
بدین وسیله آغاز سال تحصیلی جدید را به اساتید، یاوران علمی و دانشجویان تبریک و تهنیت عرض نموده، حضور پرشور شما دانشگاهیان پرتلاش و آینده ساز کشور را در دانشگاه ملایر گرامی می دارم.
سال تحصیلی جدید در حالی آغاز می شود که پس از گذشت بیش از 3 سال، مهر ماه و مطلع سال تحصیلی را با حضور گرم دانشجویان، اساتید و کارکنان در کنار هم خواهیم بود و این طراوت و شادابی حضور، کانون دانشگاه را پویاتر و سرزنده تر از قبل نوید می دهد.
از سوی دیگر تقارن بهار تعلیم و تربیت با هفته گرامیداشت دفاع مقدس همه ما را به قدم برداشتن در راه اعتلای علمی و پیشرفت فنی کشور عزیزمان مصمم تر می نماید، چونان زمانی که شهدا و رزمندگان در مسیر عزت و سرافرازی از جان خویش گذشتند تا امنیت و آزادی در ایران اسلامی جاری باشد.
عزت، افتخار و سربلندی ملت و کشور عزیزمان، ایران اسلامی را به همراه بهروزی و سعادت همه شما عزیزان از درگاه خداوند متعال خواستارم.
ابراهیم محمدی منش
رئیس دانشگاه ملایر