جمعه 10 فروردین 1403   04:08:00
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر


1401/1/13 شنبه نشست مجازی مسئولین دانشگاه و دانشجویان در خصوص آموزش حضوری دانشگاه برگزار شد.
به منظور تبیین شرایط بازگشایی دانشگاه، تبادل نظر و پاسخگویی به سوالات دانشجویان و خانواده های محترم ایشان، نشست مجازی مسئولین دانشگاه و دانشجویان با حضور دکتر محمدی منش سرپرست دانشگاه، حجت‌الاسلام عباسی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر ترنجیان معاون دانشجویی، دکتر نهاوندی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، مدیران و مسئولان دانشگاه و جمعی از دانشجویان فعال در تشکل های دانشجویی در دفتر ریاست و حضور دانشجویان به صورت برخط برگزار شد.
در ابتدای این نشست که با استقبال گسترده دانشجویان همراه بود، حجت الاسلام عباسی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ضمن اشاره به آیات قرآن به دانشجویان و خانواده های محترم ایشان اطمینان خاطر داد که به فضل الهی، شرایط برای حضور دانشجویان در دانشگاه مهیا است. وی همچنین ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های ویژه مسئولین و کارکنان حوزه های مختلف دانشگاه، سالی سرشار از رحمت و برکت برای همه آرزو کرد.
در ادامه جلسه دکتر محمدی منش سرپرست دانشگاه، سال نو و فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت و توضیحاتی در خصوص تشکیل جلسه ارائه نمود.
وی با اشاره به تاکید مسئولین بالادستی بر آموزش حضوری دانشگاه ها، به تشریح شرایط دانشگاه پرداخت و دانشجویان را امانت خانواده ها و نظام برشمرد و دغدغه های خانواده ها را مهم و تأثیرگذار ارزیابی کرد.
دکتر محمدی منش بیان داشت حدودا ۷۵ تا ۸۰ درصد دانشجویان با آموزش حضوری موافق هستند و ادامه داد: فضاسازی برای آموزش حضوری برای مهرماه گذشته شروع شده بود و اکنون این پروسه به صورت جدی پیگیری و به مرحله اجرا رسیده است.
در ادامه جلسه سوالات دانشجویان حاضر در جلسه، دانشجویان و خانواده هایی که به صورت برخط در جلسه حضور داشتند و سوالاتی که به سامانه پیامک ارسال شده بود پاسخ داده شد.