پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403   17:29:02
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر




1401/1/6 شنبه کمیته اجرایی حضوری شدن دانشگاه تشکیل و نخستین جلسه آن در سال ۱۴۰۱ برگزار شد.
کمیته اجرایی حضوری شدن دانشگاه تشکیل و نخستین جلسه آن روز شنبه 6 فروردین با حضور هیات رئیسه و مسئولین بخش های مختلف به صورت حضوری و برخط برگزار شد.
در ابتدای جلسه حجت الاسلام عباسی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو از زحمات و تلاش‌های و برنامه ریزی همکاران به منظور بازگشایی دانشگاه تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد با توکل و استعانت از خداوند متعال بتوانیم به بهترین شکل پذیرای حضور دانشجویان باشیم.
در ادامه جلسه دکتر محمدی منش سرپرست دانشگاه ضمن اشاره به تاکید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و تصمیم های اتخاذ شده در شورای دانشگاه به منظور بازگشایی و حضور دانشجویان در دانشگاه، توجه ویژه به نگرانی ها و دغدغه های دانشجویان و خانواده و همچنین ملاحظات برای بهینه شدن شرایط را لازم و ضروری دانست و گفت با بررسی های انجام شده شرایط برای بازگشایی مناسب و مطلوب است. وی همچنین با تاکید بر مشارکت بخش های مختلف و جدیت در انجام امور محوله توسط واحد ها بر ایجاد روندی واحد و منسجم برای این امر تاکید نمود.
دکتر ترنجیان معاون دانشجویی و دکتر زهره وند مدیر امور آموزشی نیز ضمن تشکر از زحمات و تلاش های همکاران در ایام نوروز، گزارشی از بخش های مختلف دانشجویی و آموزشی ارائه نموده و امکانات خوابگاهی، غذاخوری، سرویس های دانشجویی، کلاس‌ها و آزمایشگاه ها را برای حضور دانشجویان مساعد و مطلوب ارزیابی کردند.
در ادامه جلسه هم حاضران در جلسه به بیان دیدگاه ها، پیشنهادات و مواردی در زمینه های مختلف اعم از تدوین برنامه جامع و روند دقیق، اطلاع رسانی، پاسخگویی و آماده سازی بستر مناسب برای حضور دانشجویان، برگزاری کلاسهای آموزشی و فعالیت های فرهنگی پرداختند.
در این جلسه وضعیت بخش های مختلف بررسی و وظایف واحدها تعریف شد. همچنین مشکلات پیش رو مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.