جمعه 31 فروردین 1403   16:08:13
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
اخبار دانشگاهبيشتر
1400/2/16 پنجشنبه پیام دانشگاهیان دانشگاه ملایر به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس
بسم الله الرحمن الرحیم
 روز جهاني قدس روز حمایت و همراهی با مردم مظلوم فلسطين است. همدلی با مجاهدان و پیشگامانی که در سنگر مقابله با استکبار جهاني و رژيم اشغالگر صهيونيست، مردانه و شجاعانه ايستاده اند و ثابت کرده ند که مقاومت و ايستادگي شاه بیت پيروزي است.
حمايت مردم ما از آرمان فلسطين و آزادي قدس شريف، یک هدف راهبردي و متفکرانه برای سردار شهید حاج قاسم سليماني بود که همه عمر پر برکت خود را صرف توانمندسازي و حمایت از جبهه مقاومت و آزادی ملت مظلوم فلسطین کرد.
این روزها رژيم صهيونيستي در اوج بحران سياسي، اجتماعي، اقتصادي است و نقاط ضعف سرزمين‌هاي اشغالي نشان می دهد که رژيم صهيونيستي و گنبد آهنین آن شرایط شکننده و نقاط ضعف زیادی دارد در حالي که امروز با وجود بی تدبیری ها و ناملایمات برخی کشورهای عربی منطقه، مقاومت ملت فلسطين و مسجدالاقصي قدرتمندتر و اراده نمازگزارانش موثرتر از هر زمان ديگري است.
در چنين شرايطي که بدلیل شیوع بیماری کرونا، برگزاري تظاهرات و آئین‌هاي گراميداشت روز جهاني قدس امکان پذیر نیست لیکن دانشگاهیان دانشگاه ملایر هم صدا با همه دانشگاهیان و مردم شریف ایران اسلامی از مواضع خصمانه و برنامه های سیاه رژیم غاصب صهیونیستی اعلام انزجار نموده و برای پيروزي نهایی مقاومت اسلامي از هیچ کوششی دریغ نمی کنند. دعای خیر ما نثار همه سلحشوران و خود باوران جبهه مقاومت. یا علی..