سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403   20:04:37
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید
مناقصه ها و مزایده هابيشتر
1399/2/2 سه‌شنبه منقضی شده است آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای عملیات اجرایی موتورخانه پژوهشکده کشمش و انگور (نوبت سوم)

دانشگاه ملایر در نظر دارد عملیات اجرایی موتورخانه پژوهشکده کشمش و انگور این دانشگاه را به روش سرجمع با توجه به توضیحات مندرج در این آگه ی، اسناد ارزیابی توان اجرایی پیمانکار و اسناد مناقصه به روش مناقصه عمومی از طریق سامانه ستاد به شرکت هایی که حداقل دارای رتبه پنج تاسیسات و تجهیزات باشند و به لحاظ کیفی واجد شرایط شناخته شوند واگذار نماید.

موضوع مناقصه:

تهیه مصالح و تجهیزات، نصب، تست و راه اندازی موتورخانه پژوهشکده کشمش و انگور دانشگاه ملایر که ساختمانی با زیربنای ٣٥٠٠ مترمربع در دو طبقه می باشد.

مبلغ برآورد اجرای کار:  26646455577 (بیست و شش میلیارد و ششصد و چهل و شش میلیون و چهارصد و پنجاه و پنج هزار و پانصد و هفتاد و هفت) ریال می باشد.

مبلغ ضمانتنامه: 1332322779 (یک میلیارد و سیصد و سی و دو میلیون و سیصد و بیست و دو هزار و هفتصد و هفتاد و نه) ریال می باشد.

مدت پیمان: ٥ ماه می باشد.

کلیه پرداخت ها به صورت اسناد خزانه اسلامی می باشد.

نوع ضمانتنامه: ضمانتنامه بانکی با سه ماه اعتبار و قابل تمدید تا سه ماه دیگر

توضیح: هزینه انتشار آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.

مهلت دریافت اسناد: از متقاضیانی که دارای توان تشکیلاتی و شرایط فوق برای اجرای موضوع مناقصه می باشند دعوت می گردد جهت دریافت اسناد مناقصه تا ساعت ١٩:٠٠ روز دوشنبه مورخ 8 اردیبهشت 99 با مراجعه به سایت  ستاد setadiran.ir نسبت به تهیه اسناد مناقصه اقدام نمایند.

آخرین مهلت بارگذاری اسناد: تا ساعت ١٩:٠٠ روز شنبه مورخ 20 اردیبهشت 99 در سامانه ستاد

تاریخ بازگشایی پاکات و تشکیل کمیسیون: روز یکشنبه مورخ 21 اردیبهشت ٩٩ ساعت ١١ صبح

نسخه قابل چاپ