🔸 به گزارش روابط عمومی دانشگاه ملایر به مناسبت گرامیداشت مقام معلم و استاد و هفته آموزش و با حضور اعضای هیأت رئیسه دانشگاه ملایر در دانشکده ها و حوزه های مرتبط از زحمات اعضای هیأت علمی و کارکنان آموزش تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
مسئولین دانشگاه ضمن حضور در محل کار، گفتگوی صمیمانه و تبادل نظر با اعضای هیأت علمی و کارکنان حوزه آموزش با اهدای گل از زحمات و تلاش های ارزنده این عزیزان قدردانی نمودند.
همچنین از اعضای هیأت علمی سرآمد آموزشی و شایسته تقدیر با اهدای لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد.
🔻 مشاهده گالری تصاویر 🔻