✨ قابل توجه تمامی اساتید محترم دانشگاه ملایر
🔹ضمن تبریک سال نو و آرزوی پیروزی سربازان دلیر و شجاع ایران اسلامی در نبرد علیه جبهه تروریستی آمریکایی-اسراییلی، با توجه به بخشنامه های وزارت محترم عتف مورخ ۱۴۰۵/۰۱/۰۹ و ۱۴۰۵/۰۱/۱۱ به اطلاع می رساند:
🔻 تمامی کلاس های دروس دانشگاه ملایر (اعم از دروس نظری و عملی) در تمامی مقاطع تحصیلی (کارشناسی و تحصیلات تکمیلی) از ۱۵ فروردین تا اطلاع ثانوی بصورت مجازی و در بستر سامانه آموزش مجازی دانشگاه برگزار می گردد.
🔻 اطلاعیه های قبلی (شماره ۲ و ۴) در زمینه نحوه برگزاری کلاس های آموزشی بصورت مجازی به قوت خود باقی است.
🔻تمامی اساتید محترم بصورت هفتگی جلسات دروس خود را برگزار نمایند.(برگزاری کلاس مجازی و یا بارگذاری فایلهای تصویری تدریس خود)
🔻تمامی دروس اعم از دروس نظری، عملی، کارگاهی و یا آزمایشگاهی می باید بصورت مجازی برگزار گردد (اطلاعیه قبلی در مورد عدم برگزاری دروس عملی بصورت مجازی لغو می گردد).
🔻اساتید محترم برای هفته های ابتدایی نیمسال تحصیلی (قبل از سال جدید) به میزان سه هفته جلسات مجازی (با توجه به اطلاعیه های شماره ۲ و۴ آموزشی) برای دروس عملی و نظری را نیز برگزار و بارگذاری نمایند.
🔻با توجه به شرایط حاضر و اینکه احتمال برگزاری امتحانات پایان نیمسال بصورت مجازی وجود دارد، و بر اساس بخشنامه وزارت علوم، اساتید محترم حتما در طول نیمسال از ارزیابی مستمر و ارزیابی های ترکیبی و متنوع (مانند آزمونک،تکلیف تحلیلی، ارایه شفاهی، پروژه و ...) استفاده نموده و سهم نمره آزمون پایانی را در نمره نهایی کاهش دهند. با سپاس
مدیریت امور آموزشی دانشگاه ملایر