اخبار دانشکده
1404/11/22 چهارشنبه اطلاعیه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی در خصوص نحوه برگزاری کلیه کلاس های آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴
✨قابل توجه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ملایر
✅حسب نامه شماره ۲/۳۰۷۹۶۶ مورخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۴ معاونت محترم آموزشی وزارت عتف و مصوبه های شورای آموزشی و هیات رئیسه محترم دانشگاه،
🔹کلاسهای آموزشی دروس نظری در مقطع کارشناسی برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ صرفا تا پایان اسفندماه سال جاری بصورت مجازی و بر بستر سامانه آموزش مجازی (LMS) و به آدرس
https://lms.malayeru.ac.ir
برگزار می گردد.
🔹دروس عملی و بخش عملی دروس نظری-عملی در مقطع کارشناسی بعد از تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۵ بصورت حضوری برگزار خواهد شد.
🔹تمامی دروس مقطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ بصورت حضوری برگزار می گردد.
✳️ به منظور آماده سازی و انتقال اطلاعات به سامانه آموزش مجازی و همچنین آماده سازی امکانات رفاهی و خدماتی برای نیمسال جدید، شروع تمامی کلاسها اعم از حضوری و مجازی (کارشناسی و تحصیلات تکمیلی ) از ۹ اسفندماه(هفته دوم نیمسال تحصیلی جدید) می باشد
🖍 اساتید محترم می بایست برای کلاس‌های هفته اول(۲ الی ۶ اسفندماه) حداکثر تا پایان سال جاری نسبت به برگزاری جلسات جبرانی(تحصیلات تکمیلی بصورت حضوری و کارشناسی بصورت برخط) اقدام نمایند.
📌 بنابر شیوه نامه آموزش مجازی مصوب وزارت محترم عتف،
۱- تمامی کلاسهای آموزشی مجازی باید بصورت آنلاین و مطابق برنامه کلاسی و با استفاده از نرم افزار ادوبی کانکت انجام و جلسات ضبط گردد.
۲- به ازای هر جلسه کلاس، می بایست یک جلسه حداقل ۶۰ دقیقه ای در سامانه آموزش مجازی برگزار گردد.
۳- حضور دانشجویان در زمان برگزاری کلاسهای مجازی الزامی است و ثبت حضور و غیاب الکترونیکی توسط اساتید محترم در سامانه جامع آموزش بهستان انجام گردد.

🧷انتخاب واحد نیمسال دوم از طریق سامانه جامع آموزشی بهستان و طبق تقویم آموزشی از روز دوشنبه ۲۷ بهمن‌ الی ۱ اسفند و به صورت اینترنتی انجام خواهد شد.
♦️عدم انجام انتخاب واحد در مهلت قانونی به منزله انصراف از تحصیل می باشد.

✅در صورت هرگونه تغییر در نحوه برگزاری کلاسها، مراتب از طریق مراجع رسمی دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

 
با آرزوی موفقیت و سلامتی
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ملایر