اخبار دانشکده
1404/9/27 پنجشنبه اطلاعیه: الزام کلیه دانشجویان در همه مقاطع تحصیلی به انجام ارزشیابی اساتید و دریافت کارت ورود به جلسه
✅ به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی می رساند
♦️ زمان انجام ارزشیابی اساتید «23 الی 30 آذرماه » می باشد

دانشجویان گرامی توجه نمایند:

🔹 حتماً در مدت زمان مذکور (23 الی 30 آذرماه) با ورود به پورتال سامانه آموزشی (سما) ارزشیابی اساتید را انجام دهند.
🔹 بعد از انجام ارزشیابی می بایست کارت ورود به جلسه امتحانات پایان نیمسال را دریافت نمایند.(حتما کارت ورود به جلسه را دریافت و چاپ نمایید.)
🔹 برای ورود به جلسه امتحانات پایان نیمسال همراه داشتن کارت ورود به جلسه الزامی است.
🔹در کارت ورود به جلسه زمان و مکان امتحانات دانشجو ثبت گردیده و دانشجو موظف است طبق برنامه امتحانی ثبت شده در کارت ورود به جلسه در جلسات امتحانی شرکت نماید.
♦️دانشجویانی که کارت ورود به جلسه نداشته باشند، از حضور آنها در جلسات امتحانات پایان نیمسال جلوگیری خواهد شد.
 
مدیریت امور آموزشی دانشگاه ملایر