اخبار
ثبت نام پذیرفته شدگان رشته های مختلف تحصیلی استعداد درخشان مقطع کارشناسی ارشد سال 1399 دانشگاه ملایر
دانشجوی گرامی ضمن عرض سلام و تبریک به مناسبت قبولی جنابعالی در دانشگاه ملایر و آرزوی توفیق روزافزون به اطلاع می رساند فرآیند ثبت نام در این دانشگاه به صورت غیر حضوری انجام خواهد شد
مدارک مورد نیاز:
1. اصل گواهی موقت کارشناسی و 2 برگ تصویر آن و یا اصل دانشنامه و ریز نمرات(الزامی) و 2 برگ تصویر آنها.
تبصره (الف): در صورت نداشتن مدارک فوق، اصل فرم درج شده در ویژه نامه اعلام اسامی و 2 برگ تصویر آن و یا هر نوع گواهی تحت عنوان دانشگاه ملایر که نشان دهندۀ آن باشد که پذیرفته شده، دانش آموختۀ مقطع کارشناسی تا 30 مهر 1399 می باشد با ذکر معدل و رشتۀ تحصیلی
تبصره (ب): پذیرفته شدگانی که دانش آموخته مقطع کارشناسی ناپیوسته می باشند لازم است اصل و تصویر مدرک کاردانی و ریز نمرات مقطع کاردانی را نیز همراه داشته باشند.
تبصره (ج): پذیرفته شدگانی که در زمان آزمون سال آخر بوده اند، می بایست معدل واحد های گذرانده خود تا30 بهمن 1398 را ارائه نمایند و معدل بعد از این تاریخ قابل قبول نمی باشد.(به استثنا پذیرفته شدگان رتبه اول)
2.  سه نسخه تصویر از تمام صفحات شناسنامه.
3. عکس پرسنلی رنگی زمینه سفید 4×3 شش قطعه.
4. تصویر کارت ملی.
5. ارائه مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را با توجه به بند مقررات وظیفه عمومی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال 99 مشخص کند (برای آقایان).
تذکر مهم: کلیه پذیرفته شدگانی که در حین گذراندن خدمت سربازی می باشند لازم است برای انجام امور مربوط به ترخیص، در موعد ثبت نام حضوری مراجعه نمایند. لذا خواهشمند است از مراجعه زودتر خودداری نمایند.
6. اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی بدون قید و شرط سازمان متبوع (مخصوص کارمندان محترم).
7. ریز نمرات کارشناسی ( ریز نمرات تأیید شده الزامی نمی باشد.)
8. واریز مبلغ 1200000ریال (یکصد و بیست هزار تومان ) جهت صدور کارت دانشجویی ( بیمه، شارژ اولیه تغذیه، شارژ اولیه نقلیه، کتابخانه و هزینه صدور کارت) در روز ثبت نام و از طریق فیش واریزی بانکی به شماره حساب 0112156406001 به نام درآمدهای اختصاصی دانشگاه ملایر بانک ملی شعبه شهدا ملایر صورت میگیرد.
9لازم است کلیه فایلهای پایین صفحه را دانلود و بعد از پر نمودن از طریق اداره پست نهایتا تا سه شنبه 27 آبان ارسال نمایند. (حتما بر روی تمام فرمها ، فیش بانکی و سایر مدارک ارسالی شماره دانشجویی درج گردد، مسئولیت عدم درج شماره دانشجویی بر روی مدارک بر عهده دانشجو می باشد.)
10زمان شروع کلاس ها حسب تقویم آموزشی دانشگاه می باشد.

قابل توجه دانشجویان شاهد و ایثارگر:
دانشجویان شاهد و ایثارگر شامل تسهیلات آموزشی اداره شاهد عبارتند از:
1- دانشجویان شاهد وایثارگر (فرزندان و همسر شهدا، جانبازان 25 درصد و بالاتر همسر و فرزندان آنها، آزادگان همسر و فرزندان آنها) معاف از شهریه تحصیلی و بهره مند از تسهیلات آموزشی هستند.
- دانشجویان شاهد وایثارگر (جانباز با حداقل 15 درصد جانبازی و 3 ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، رزمنده با حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه) شامل تسهیلات آموزشی می باشند.
مدارک لازم :
- تکمیل فرم ثبت نام
- دریافت نامه از بنیاد شهید شهرستان ملایر
- کپی شناسنامه و کارت ملی
- یک قطعه عکس
- کپی کارت دانشجویی و اصل آن که دارای تاریخ اعتبار باشد.
- مراجعه حضوری به کارشناس اداره شاهد جهت تحویل و تایید مدارک

 آدرس دانشگاه ملایر: ملایر - کیلومتر 4 جاده اراک - کدپستی: 95863-65719 کمیته ثبت نام 99 دوره کارشناسی ارشد استعدادهای درخشان
همچنین متذکر می گردد کلیه مدارک و مستندات تا پایان وقت اداری روز سه شنبه شنبه 27 آبان تحویل اداره پست گردد. (حتما بر روی تمام فرمها ، فیش بانکی و سایر مدارک ارسالی شماره دانشجویی درج گردد، مسئولیت عدم درج شماره دانشجویی بر روی مدارک بر عهده دانشجو می باشد.)
کمیته ثبت نام دانشجویان ورودی 99
فايلها
مجموعه فرم هاي ثبت نام کارشناسي ارشد استعدادهاي درخشان.zip 1.58 MB