جمعه 31 فروردین 1403   04:25:34
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید

اخبار و اطلاعیه ها

بیانیه دانشگاهیان دانشگاه ملایر در پی اقدام وقیحانه نشریه موهن فرانسوی شارلی ابدو در اهانت به ساحت مرجعیت، علما و به ویژه توهین به مقام امام و رهبر عزیزمان
در پی اقدام وقیحانه نشریه موهن فرانسوی شارلی ابدو در اهانت به ساحت مرجعیت، علماء و به ویژه توهین به مقام امام و رهبر عزیزمان، اعضای هیأت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ملایر، ضمن اعلام خشم و انزجار خویش از این اقدام شرم آور، در محکومیت این عمل ننگین بیانیه ای منتشر نمودند.
متن بیانیه به شرح ذیل است:

 
بسم الله الرحمن الرحیم
وَ لاَ تَحْسَبَنَ اللَّهَ غَافِلاً عَمَّا یَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا یُؤَخِّرُهُمْ لِیَوْمٍ تَشْخَصُ فیهِ الْأَبْصَارُ؛
و خدا را از آنچه ستمکاران انجام می‌دهند، بی خبر مپندار؛ مسلماً [کیفر] آنان را برای روزی که چشم‌ها در آن خیره می‌شود، به تأخیر می‌اندازد. ابراهیم/۴۲
آزادی بیان شیطانی و دروغین در غرب در مجله ای وقیح که سوابق توهین و گستاخی بی شرمانه به برجسته ترین آفریده پروردگار عالمیان حضرت ختمی مرتبت  حضرت محمد مصطفی را در پرونده سیاه خود دارد تبدیل به یک رویه عادی در توهین به ارزش های انسانی و الهی شده است.
و امروز شاهدیم که قلم نویسان این نشریه اقدام به  توهین بی شرمانه به ساحت مرجعیت شیعه و شخصیت عظیم الشأن رهبری معظم انقلاب اسلامی (دام ظله) کرده است. بی‌ شک این اقدام نیز قدمی در مسیر تقرب به  ابلیس و یکی از گام های خدا زدایی از جامعه جهانی و حرمت شکنی ارزش‌های انسانی و الهی و اسلامی و انقلابی است.
دانشگاهیان ایران و به ویژه اساتید و کارمندان و دانشجویان دانشگاه ملایر این طرح پلشت ضد انسانی، ضد ایمانی و منفور را تعرض به ساحت امت اسلام، ساحت مبارک مرجعیت شیعه و ملت شریف ایران می دانند.لذا ضمن محکوم نمودن اقدام خبیثانه این نشریه در مورد توهین به رهبر عظیم  انقلاب اسلامی که پرچم‌دار مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از مستضعفین جهان است، با شجاعت اعلام می‌دارد به‌هیچ‌ وجه، توهین این نشریه صهیونیستی فرانسوی به مرجعیت عالی ملت ایران و جهان اسلام را بر نخواهند تابید.
و البته خوب میدانیم و خوب میدانند که اقدام توهین‌آمیز و دور از نزاکت نشریه فرانسوی صهیونیستی شارلی اِبدو بیانگر زبونی و اضمحلال دشمنان اسلام در برابر ایران اسلامی و جبهه مقاومت  است.
در پایان اعلام میداریم که اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه ملایر از تمامی مسئولان سیاسی و اقتصادی و دستگاه دیپلماسی کشور انتظار دارند با محکوم نمودن چنین عمل مذبوحانه و وقیحانه، برخورد جدی با این نشریه و حامیانش را در دستور کار قرار دهند.

 
بسیج اساتید دانشگاه ملایر
دفتر هم اندیشی اساتید دانشگاه ملایر
بسیج کارمندی دانشگاه ملایر
بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر