جمعه 31 فروردین 1403   12:24:06
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید

اخبار و اطلاعیه ها





مراسم دید و بازدید نوروزی اساتید و کارمندان و شروع حضوری شدن آموزش دانشگاه برگزار شد.
مراسم دید و بازدید نوروزی و شروع حضوری شدن آموزش دانشگاه با حضور هیأت رئیسه، اساتید و کارکنان دانشگاه  و سخنرانی امام جمعه محترم شهرستان ملایر حجت الاسلام والمسلمین برقراری همراه با غبار روبی از مرقد مطهر شهدای گمنام دانشگاه و تجدید میثاق با شهدای انقلاب و دفاع مقدس روز یکشنبه ۱۴ فروردین ‌در گلزار شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد.
درابتدای مراسم حجت‌الاسلام عباسی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری فرا رسیدن سال نو و ماه رمضان را تبریک گفته و ضمن اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری و اتفاقات رخ داده در سطح بین الملل پیگیری دو مسئله جهاد تبیین و مباحث تولید علم و اشتغال آفرینی دانش بنیان را مهم و ضروری و مرتبط با دانشگاه عنوان نمود.
در ادامه مراسم دکتر محمدی منش ضمن تبریک سال نو و ماه رمضان، تقارن آغاز سال نو و قرن جدید و ماه مبارک رمضان را به فال نیک گرفت و سال جدید را آغاز تحول و تلاش مضاعف برای دانشگاه برشمرد.
وی در ادامه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین اشاره و بر ضرورت بازنگری در شرایط و فعالیت های پژوهشی دانشگاه تاکید نمود.
پس از سخنان سرپرست دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین برقراری نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان نیز سال نو و حلول ماه رمضان را تبریک و تهنیت گفت و قرآن و ماه رمضان را نعمات الهی بر بندگان عنوان کرد. ایشان در پایان از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون و سلامت روح و جسم و عاقبت بخیری برای جامعه دانشگاهی مسئلت نمود و ابراز امیدواری کرد دانشگاه ملایر بتواند در عمل به شعار سال در شهرستان پیش قراول باشد.
این مراسم با غبارروبی و زیارت قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه به پایان رسید.