پنجشنبه 9 فروردین 1403   22:29:48
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید

اخبار و اطلاعیه ها

اطلاعیه تکمیل کارنامه سلامت دانشجویان دانشجویان عزیز
با توجه به شرایط همه گیری بیماری کووید 19 و عواقب ناشی از آن، متأسفانه شماری از دانشجویان و یا اعضای خانواده‌های آن‌ها درگیر مشکلات سلامت روان ناشی از شیوع این بیماری شده‌اند. مشکلات سلامت روان می‌توانند اثرات منفی بر پیشرفت تحصیلی، ارتباطات بین فردی، ارتباطات خانوادگی، همچنین زندگی فردی و شغلی افراد بگذارند؛ بنابراین برای پیشگیری از مشکلات بعدی، با تکمیل صحیح کارنامه سلامت که لینک آن به شرح ذیل می باشد. به کارشناسان مرکز مشاوره کمک می‌کنید که به‌موقع مشکلات احتمالی را شناسایی کرده و با در نظر گرفتن مشاور متخصص، در کاهش مشکلات احتمالی به شما کمک کنند. 
همچنین، تکمیل صحیح این کارنامه به مرکز مشاوره کمک خواهد کرد کارگاه‌های آموزشی خود را با نیازهای دانشجویان بیشتر هماهنگ کند. تکمیل ناصحیح یا سپردن تکمیل این کارنامه به سایرین، باعث می‌شود از مزایای خدمات روان‌شناختی رایگان مرکز مشاوره جهت بهبود زندگی فردی مَحروم شوید. به همین جهت از شما دانشجوی عزیز تقاضا می‌شود با صرف چند دقیقه، و با تکمیل صحیح سؤالات، از عواقب عدم شناسایی مشکلات احتمالی، جلوگیری کنید.
در ضمن برای تکمیل دقیق کارنامۀ سلامت، از 15 شهریور تا قبل از شروع انتخاب واحد، مهلت دارید وارد لینک ذیل شوید و پس از ثبت نام در سامانه به سؤالات آن پاسخ دهید.
توجه داشته باشید در صورتی قادر خواهید بود انتخاب واحد ترم جدید را انجام دهید که کارنامۀ سلامت را به صورت دقیق و کامل تکمیل کرده باشید.
آدرس لینک کارنامه سلامت:
http://portal.saorg.ir/mentalhealth
مرکز مشاوره دانشگاه ملایر