پنجشنبه 9 فروردین 1403   21:10:54
جهت مشاهده محتوا کلیک کنید

اخبار و اطلاعیه ها

اطلاعیه حوزه دانشجویی در خصوص ارائه خدمات رفاهی به دانشجویان تحصیلات تکمیلی که نیاز به حضور در آزمایشگاه و کارگاه دارند
با آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای دانشجویان عزیز بدینوسیله شرایط تخصیص خدمات رفاهی در ایام شیوع ویروس کرونا  به اطلاع دانشجویان گرامی میرسد:
- از آنجا که بنابر اطلاعیه تحصیلات تکمیلی امکان برگزاری مجازی جلسات دفاع وجود دارد آن دسته از  دانشجویان تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) دانشگاه ملایر که متقاضی استفاده از خوابگاه صرفا جهت انجام امور آزمایشگاه و کارگاه مربوط به پایان نامه و یا رساله خود می باشند می توانند جهت ثبت درخواست خود به سامانه سما بخش مدیریت درخواستها مراجعه نمایند. لازم به ذکر است با توجه با لزوم رعایت فاصله گذاری به دلیل مخاطرات ناشی از ویروس کرونا و ظرفیت محدود خوابگاهی دانشگاه،  تنها درخواست دانشجویانی که  در این خصوص فرایند اخذ موافقت استاد راهنما، مدیر گروه و رئیس دانشکده مربوطه را اخذ کرده باشند قابل بررسی خواهد بود.
- تا زمان ایجاد شرایط عادی و با توجه به نیاز به استفاده دوره ای و چرخشی از اتاق ها توسط دانشجویان دوره های مختلف، هریک از دانشجویان ساکن در صورت عدم احراز شرایط تمدید اقامت که حداکثر تا یک هفته قبل از اتمام هر دوره اسکان به ایشان اعلام میگردد، لازم است در پایان دوره اتاق را به صورت کامل تخلیه نماید. در صورت تمدید نیز امکان جابجایی اتاق به دلیل تجمیع اسکان گروههای مختلف خوابگاهی وجود دارد. لازم به ذکر است که تمدید اقامت دانشجویان ساکن به حضور و فعالیت ایشان در دانشگاه وابسته بوده و ملاک تمدید درخواست دانشجو و تایید استاد راهنما میباشد.
- دانشجویان محترم در زمان سکونت ملزم به رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سازمان امور دانشجویان وزارت عتف بوده و تهیه کلیه لوازمات حفاظتی و بهداشت فردی از قبیل ماسک، دستکش و ... در زمانهای سکونت در خوابگاه به عهده دانشجو است.
- از کلیه دانشجویانی که شرایط اسکان در خوابگاه را اخذ می نمایند درخواست میشود قبل از ورود به خوابگاه فرم خود اظهاری مربوطه (پیوست اطلاعیه) را تکمیل و در بدو ورود به مسئول خوابگاه تحویل نمایند. همچنین در صورت مشاهده موارد مشکوک و وجود علائم ابتلا به کرونا، سریعا به مسئول خوابگاه و نیز اداره خوابگاههای دانشگاه اطلاع رسانی شود.
- با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سازمان امور دانشجویان طبخ و توزیع غذا توسط دانشگاه میسر نمی باشد.
- تامین وسیله نقلیه جهت ایاب و ذهاب دانشجویان ساکن در خوابگاه و فعال در آزمایشگاهها و کارگاههای مشمول این اطلاعیه به تعداد محدود و در فواصل زمانی شروع و پایان ساعات اداری دانشگاه میسر خواهد بود‌.
فايلها
فرم خود اظهاري سلامت دانشجويان.pdf 249.189 KB